Ryffka Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 WitamTemat podobny już był poruszany, ale nie bardzo okazał się pomocny w moim przypadku :wink:. Kupiłem sobie pikną szybkę od MGG i zamontowałem. Pierwsza jazda i szok... wibracje takie, że nie da się jechać więcej niż 100km/h. Zasięgnąłem info na forum i zacząłem regulację. Trochę dało ustawienie nieco innego kąta, ale nie za wiele. Wywierciłem dodatkowe otwory i podnioslem ją do góry o ok 3cm. Między szybą a lampą jest elegancka przerwa, szyba na wysokości oczu... a wibracje jak są, tak są:icon_razz: Mniejsze, ale jednak po kilku minutach jazdy z prędkością 120km/h głowa zaczyna boleć. Czy można jeszcze coś poprawić? Może ktoś ma taki same moto i takową właśnie szybkę i uporał się ztym problemem? :clap: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaus_Drifter Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 można przyciąć szybę w mggzrobiłem tak przy vn 800 drifter, jednak wydaje mi się że coś nie tak masz zamontowaneja sobie żadnych drgań nie przypominam a miałem szybę właśnie od nich pozdklaus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Pastor Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Czy ta szyba MGG jest mocowana do kierownicy czy do lag? Słyszałem, że podobno to mocowanie do kierownicy jest gorsze /bardziej drży i wibruje/. Ile kosztuje taka syba MGG? Quote PASTOR GARAGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryffka Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 można przyciąć szybę w mggzrobiłem tak przy vn 800 drifter, jednak wydaje mi się że coś nie tak masz zamontowaneja sobie żadnych drgań nie przypominam a miałem szybę właśnie od nichwydaje mi się, że przy montażu żadnych filozofii nie ma i ciężko jest to źle zamontować:icon_twisted: ewentualnie jakaś regulacja kąta pochylenia. Wibracje są nie na szybie a na mojej głowie:) spowodowanie strugą powietrza, która "uderza" w mój kask. Po standardowym zamontowaniu okazało się, że jazda z prędkością 120km/h to masakra dla czaszki:( Głowa tak lata, że obraz się przed oczami rozmazuje i robi się niefajnie. W zasadzie chodziło mi o jakieś sugestie co do kąta pochylenia szyby, jej wysokości a może i szerokości? Obecnie udało mi się w miarę optymalnie ją zamontować, ale wymagało to niewielkiego rozwiercenia otworów montażowych. Dzięki temu bardziej pochyliłem szybę i wibracje są znacznie mniejsze. W weekend zrobiłem traskę Wrocław - Częstochowa - Wrocław i było ok, a na autostradzie prędkość podróżna dochodziła nawet do 140km/h Czy ta szyba MGG jest mocowana do kierownicy czy do lag? Słyszałem, że podobno to mocowanie do kierownicy jest gorsze /bardziej drży i wibruje/. Ile kosztuje taka syba MGG?wybrałem MGG bo mocowana jest właśnie do lagów:) Wygląda naprawdę profesjonalnie, ale jak się okazuje sprawuje się średnio. Pierwszy problem to właśnie wibracje głowy. Drugi to odkręcające się śrubki. Myślę, że MGG mogło już zainwestować w nakrętki samokontrujące do mocowania okuć do szyby. Ja jedna już zgubiłem bo nie zauważyłem, że się odkręca. Samo wykonanie szyby, mocowań i okuć jest naprawdę ok i można polecić. Proponowałbym jednak dobrać od razu sobie rozmiar szyby do swojego wzrostu i zamówić w miarę jak największą - zawsze można dociąć (gorzej z wydłużeniem :icon_twisted: ). Cena całości to 700zł + 20zł przesyłka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszJ Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 tez mam taki motocykli taka sama szybetez do lag montowana problem ten nie co rozwiazalem nie pochylajac szybelecz wlasnie prostujac w gore, tak by stala bardziej pionowo ale i tak przy wiekszych predkosciach daje wiatr w leb :) ale kto choperem jezdzi 140-160 km/h roskoszuje sie 100-120 i nie ma problem,u Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryffka Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 ale kto choperem jezdzi 140-160 km/h roskoszuje sie 100-120 i nie ma problem,u Święta racja:) Tyle że w moim przypadku największe wibrację są właśnie między 110-120km/h i rozkosz jakby mniejsza :biggrin: . Nie chodzi mi o rozwijanie prędkości świetlnych, ale czasem (np. autostrada) przydaje się odkręcić do jakiś 130/140. Chociaż wolę i tak boczne drogi niż autostradę. Niemniej jednak dobrze mieć poczucie, że gdy przyjdzie konieczność wyprzedzenia tira i trzeba nieco odkręcić to nie urwie mi łba po drodze:) Wręcz takie wyprzedzanie może się zrobić niebezpieczne bo obraz się rozmazuje:( Bez szybki też nie za fajnie, bo przy mojej wadze, to chce mnie zdmuchnąć z moto. Miałem nadzieję, że szybka to załatwi :bigrazz: Jak już wspominałem szybę położyłem maksymalnie i to dało najlepszy efekt. Niestety prostowanie jej dało skutek dokładnie odwrotny. Jak widać nie ma reguły co do ustawienia i pozostają jedynie eksperymenty... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Browarny Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Mam (a właściwie miałem ale o tym za chwilę) drugą szybę MGG mocowaną do kierownicy. Nie ma wibracji, jest za to hałas. Szyba ustawiona z mocnym pochyleniem do tyłu, krawędź na wysokości nosa. Gwarantuje to przepływ nad kaskiem bez szarpania głową. Jeżdżę w trasie 140-160 kmh bez zmęczenia gdyż szyba całkowicie mnie osłania. Minusem sprawy jest hałas. Po zdjęciu szyby na próbę okazało się że w kasku jest ciszej (co mnie bardzo zdziwiło) ale szybka jazda oczywiście wykluczona. Właśnie pracuję nad owiewką lub przycięciem szyby. Quote SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.