speeeed Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ,oj tak samo jak pokrece manetka to tez spali 4 na 100 ale tuning ma 2 strony medalu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ,oj tak samo jak pokrece manetka to tez spali 4 na 100 ale tuning ma 2 strony medalu :PTo bardzo oszczędnie. Mam kolegę, którego skuter po tuningu spali i 8l/100km jak pociśnie. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 To lux wyregulowany :bigrazz: Kumpel jak wymienił wszystkie bebechy w silniku, dosłownie wszystko, na baku paliwa - 5l przejechał 38 km :biggrin: Bardziej rozregulowanego gaźnika ja osobiście nie spotkałem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 To lux wyregulowany :D Kumpel jak wymienił wszystkie bebechy w silniku, dosłownie wszystko, na baku paliwa - 5l przejechał 38 km :banghead: Bardziej rozregulowanego gaźnika ja osobiście nie spotkałem :PWiesz, to regulował taki "profesjonalny" serwis. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Nie spamujcie :biggrin: :bigrazz: Chyba dziewczyna sie pyta jak rozpoznac czy ma 2T czy 4T a nie ile wasze sprzety pala :) :buttrock: Marcpol wszystko ladnie napisal nie bede dublowal tego :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@dek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 najprościej rozróżnić 2T od 4T po tym że 2T ma dozownik oleju osobno, a 4T go nie ma :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 najproswciej 2T rozróznia sie po umiejscowieniu tłumika i gaxnika! W 4T gaxnik i tłumik połoczone sa z głowica zas w 2T gaxnik jest łaczony nisko w cylidrze lub do karteru, wydech zas mniejwiecej na połowie wysokosci cylidra;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) a ja kiedyś koleżance tak tłumaczyłem jak to poznać:jak robi przy przyśpieszaniu(dodawaniu gazu) "tu tu tu" to 4suwa jak "bzzzyyyyyy" to 2suw...proste i mam nadzieję że pomogłem :rolleyes: ps: wypisywanie koleżance takich rzeczy jak głowica, dyfuzor, kartery itp mija się chyba z celem... w końcu koleżanka jest kobietą i nie musi wiedzieć co to jest to co wymieniacie.. i pewnie nie wie :)od tego kobiety mogą właśnie mieć nas, żebyśmy mówili im co jest co w kwestii mechaniki :flesje:(nie mówię tego broń Boże złowśliwie więc niech koleżanka sobie nie myśli, że się naśmiewam z jej niewiedzy... tłumaczę tylko forumowiczom, żę kobietki są stworzone do szlachetniejszych celów i mechanika może im być całkiem obca :biggrin: ) aha.. i jeszcze olej... no więc dziołcha podjedź do jakiegokolwiek sklepu motocyklowego(czyt. z akcesoriami to moto), mrugnij oczkiem do sprzedawcy to wyjdzie na zewnątrz, zerknie na skuter i oliwy sam odpowiednie dobierze :wink: w końcu od tego jest obsługa w sklepach...powodzenia :wink: Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 a ja kiedyś koleżance tak tłumaczyłem jak to poznać:jak robi przy przyśpieszaniu(dodawaniu gazu) "tu tu tu" to 4suwa jak "bzzzyyyyyy" to 2suw...proste i mam nadzieję że pomogłem :wink: ps: wypisywanie koleżance takich rzeczy jak głowica, dyfuzor, kartery itp mija się chyba z celem... w końcu koleżanka jest kobietą i nie musi wiedzieć co to jest to co wymieniacie.. i pewnie nie wie :Pod tego kobiety mogą właśnie mieć nas, żebyśmy mówili im co jest co w kwestii mechaniki :)(nie mówię tego broń Boże złowśliwie więc niech koleżanka sobie nie myśli, że się naśmiewam z jej niewiedzy... tłumaczę tylko forumowiczom, żę kobietki są stworzone do szlachetniejszych celów i mechanika może im być całkiem obca :) ) aha.. i jeszcze olej... no więc dziołcha podjedź do jakiegokolwiek sklepu motocyklowego(czyt. z akcesoriami to moto), mrugnij oczkiem do sprzedawcy to wyjdzie na zewnątrz, zerknie na skuter i oliwy sam odpowiednie dobierze :D w końcu od tego jest obsługa w sklepach...powodzenia :D Po dźwięku nie zawsze można rozpoznać typ silnika. Co do rzekomo nieznanych koleżance pojęć - zamieściłem zdjęcia i opis. Prościej niż prosić sprzedawcę, nie zawsze znającego się na rzeczy jest podanie modelu jest podać model skutera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 no nie myślisz chyba kolego, że sprzedawca w sklepie motocyklowym by nie wiedział jak odróżnić 2t od 4t... :banghead: wyraźnie napisałem żeby poprosić w "sklepie motocyklowym", a żaden normalny sklep motocyklowy (lepszy czy gorszy) nie zatrudnia na sprzedawcę kompletnego laika... nie ma bata żeby nie wiedział, no chyba że miałeś na myśli sprzedawcę w osiedlowym sklepie rowerowym :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 sprawa oleju do skutera to przeciez bajka to pojedzie na wszystkim;] nawet na zwykłym silnikowym oleju byle by pół lub syntetycznym;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.