Skocz do zawartości

GAZNIKI DO EMKI


brud
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie odnosnie tych gaznikow

http://www.allegro.pl/item229435877_m_72_gazniki_.html

 

.Czy ktos ma takie zalozone w swoim dolniaku,jak jest z regulacjia,spalaniem i czy wogle warto dac za nie tyle kasy.Obecnie jezdze na k-63 nie jest zle spalanie ok7/100 ale sa juz mocno zdezelowane i przymiezam sie do zakupu czegos nowego.Gdyby ktos posiadal jaka wiedze na ten temat bylbym wdzieczny z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te gaźniki (K-37) wystawione na aukcji są właśnie przewidziane do Emki - podobno spisują się całkiem spoko, chociaż osobiście nie znam nikogo kto na nich jeździ;

Koledzy jeżdżą dolniakami na gaźnikach K-68 (z resztą ja "górniakiem" też), i sprawują się super - polecam założenie takiego zestawu;

Natomiast o gaźnikach K-63 i K-65 krążą raczej niepochlebne opinie (nie wiem jak w dolniaku, ale znajomy ma je w Dnieprze, i aż żal patrzerć jak się chłop męczy z tym badziewiem);

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnosnie tych gaznikow

http://www.allegro.pl/item229435877_m_72_gazniki_.html

 

.Czy ktos ma takie zalozone w swoim dolniaku,jak jest z regulacjia,spalaniem i czy wogle warto dac za nie tyle kasy.Obecnie jezdze na k-63 nie jest zle spalanie ok7/100 ale sa juz mocno zdezelowane i przymiezam sie do zakupu czegos nowego.Gdyby ktos posiadal jaka wiedze na ten temat bylbym wdzieczny z gory dzieki.

Jesteś już rok na tym forum. Nie od wczoraj. Poszukaj po tematach i skorzystaj z wyszukiwarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prince

 

przeszukiwalem i jest sporo o gaznikach k-68 natomiast o tych jest nie wiele moze ma ktos wlasnie takie i troche juz na nich polatal

No to zawierzę Ci. Co chcesz wiedzieć? Z ustawieniem nie ma problemu . Pali nieporównywalnie mało z k65 . Silnik chodzi na nich śliczne,równiutko. przepustnica jest powleczona jakimś szlamem w celu zmniejszenia tarcia. Nie będę wnikał co to chociaż jest kilka możliwości. W ogóle polecam . A . no i można też zdać sie na ustawienia fabryczne jeśli regulacja sprawia Ci problemy . Miałem z nimi tylko jedna wpadkę gdy ścigałem się w upalny dzień z cienkim sportingem odkręciły sie śruby regulacji na jednym i wobec tego polecam dociągnąć kontry .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne to jest argument Za ,tylko zastanawiam sie jak jest z parowaniem paliwa przy mocno rozgrzanym silniku na postoju pod obecne gazniki mam zamontowane "przejsciowki" i dosc grobe podklatki a mimo to mam wrazenie ze paliwo sie tam gotuje :buttrock: A moze zastosowac grubsze podkladki np.z bakielitu zeby zmniejszyc odprowadzenie ciepla z cylindrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dołącze się do wypowiedzi poniważ montowałem do kaśki k-68 i różnica była wielka w porównaniu z k-301.Przepustnice są w nich w chromie technicznym (w Kartexach) lub w teflonie (w Pekarach). Polecam wykonanie podkładki z jakiegoś izolatora (bakelit, preszpan itp). Sam zrobiłem takie dystanse które izolowały jeszcze komorę pływakową tzn. wychodziły obrysem za kształt płaszczyzny kolektora (tak to nazwijmy). Nie zanotowałem zjawiska gotowania się paliwa. Problemem jest konieczność podcięcia żeber cylindra przy zastosowaniu dostępnych redukcji. Proponuję dorobić redukcję w taki sposób żeby nie trzeba było niszczyć cylindra np z rury o odpowiednim przekroju i dospawać dwie płaszczyzny z blach przesunięte względem siebie o 90 stopni.

Teraz przywracan do życia k-650 i mam k-65 w których zastosowałem duże zestawy naprawcze. Przekonam się o opiniach na ich temat. Problem podcinania żeber też się pojawił przy takiej zamianie.

Widziałem emkę z nowymi chińskimi k-37 i właściciel je bardzo chwalił lecz nie miał porównania ponieważ nie jeździł na żadnyvh innych, a wykonanie ich było solidne. Pozdrawiam Grzegorz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma chińskie w silniku od sahary w ramie ruska :)

Chwali je jak najbardziej.

Na łodzi można było komplet chińskich kupić za 250 zł, ostatnio.

A te to jakiej produkcji są, bo w opisie nic nie powiedzieli na ten temat?

 

Ps.:

Kartex w porównaniu z oryginalnymi małymi szufladami kaśkowskimi da się wyregulować, mniej zużywają paliwa, ogólnie silnik dolniak zmienia swoją charakterystykę, staje się bardziej dynamiczny w zakresie średnich i wysokich obrotach.

Natomiast dół jest fatalny, nie polecam w teren, a jak się ma napęd na kosz to ogólnie słabo to się prezentuje.

 

Jakby ktoś był zainteresowany:

http://www.allegro.pl/item230373579_mocowa...k_750_m_72.html

 

są to przejściówki do Jikova i Mikuni

Edytowane przez gobert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...