Bacher Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Cześć Chce zmienić gumy w motocyklu i zależy mi na tym, żeby dobrze trzymały w złożeniach. Potrzebuję 2.75-18 i 3.5-18, dlatego wybór mam dość mocno ograniczony. Przy moim skromnym budżecie wybrałem 3 opcje, które odpowiadają mi cenowo i zdają się zapewniać najlepszą przyczepność na suchym asfalcie. Jednak nie miałem nigdy doczynienia z tymi gumami, więc proszę o radę i pomoc w wyborze. - METZELER ME 22 (obie ~220zł)- CONTINENTAL ContiCity (obie ~250zł)- PIRELLI MT 65 F/R i PIRELLI MT 65 na tył (obie ~290zł) Miał ktoś doczynienia z tymi oponami? Co wg was sprawdzi się najlepiej? Pozdrowienia Bacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 po pierwsze... niewiem kto w Mz układał grubosci tych opon ale! 2,75 to sobie mozesz załozyć do roweru;] Mz jexdzi natym jak kaleka poprostu jest za cienka w MZ;] Proponował bym 3,00 ani za gruba ani za cienka. Tylna grubosc opony jest juz w porzadku;] Jeździłem na metzeler i powiem ci ze jakos opona do mnie nie przemawia, chociaz słyszałem duzo pochwalnych opini:/ Continentala kumpel miał w Jawie przyznam ze oponka bardzo dobrze trzymała i przez 3 lata niebo z nia zadnych problemów;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkONY Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ja tam jestem za Metzelerem, miałem parę opon tej marki i każdą sobie baaardzo chwaliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 eździłem na metzeler i powiem ci ze jakos opona do mnie nie przemawiaJa tam jestem za Metzelerem, miałem parę opon tej marki i każdą sobie baaardzo chwaliłem.Oto sens forum.Od siebie mogę napisać - mam Metzelera (ednuro4), na którego narzekam podczas deszczu, natomiast zamówiłem Metzelera (Tourance) bo wszyscy są z niej zadowoleni. A ja Ci powiem tak: każda NOWA opona będzie dla Ciebie dobra. Wszystko rozbija się o przeznaczenie danej opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiek.enduro Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 ja mailem kiedys mz i kumpel tez mial i we dwuch na metzelerach dawalismy. jak dlamnie metrzeler a jak nie to pirelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Jestem zdania ze wszystkie wymienone przez Ciebie opony sa dobrej klasy i zasugerowalbym sie w tym wypadku cena. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 W moim przypadku pirelli (mt 90 s/a scorpion) podczas deszczu trzymaja lepiej od metzeleta (enduro 3 sahara). Na szutrach i suchym asfalcie nie zauważyłem różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 podczas deszczu trzymaja lepiej od metzeleta (enduro 3 sahara)To teraz mi powiedz jak często na Saharze napotykasz na mokry asfalt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ja ostatnio kupowałem w rozmiarze 3,5 i 3,0 x 18'' nowe Heidenauy, moze to jakaś opcja? Jak na razie mają włoski więc ostro ich nie testowałem ale wydaje mi się że będą ok... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Jezeli chlopak ma kase na markowe opony to wybralbym ktoras z propozycji, Haidenau na mokro zdecydowanie nie zachwyca.Tak jak Janusz uwazam ze kazda z nich jest dobra. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie. Najbardziaj ruszyła mnie kwestia rozmiaru przedniej gumy, bo jeśli to ma być 3.00-18 to znacząco zmieniają się ceny opon (zwłaszcza firmy Metzeler). Pirelli odpada, bo nie ma potrzebnego rozmiaru, więc pozostaje tak... - METZELER ME 22 (obie ~300zł)- CONTINENTAL ContiCity (obie ~260zł) Tyle kasy mogę wpakować w gumy, więc te 40zł różnicy nie jest tutaj ważne. Zależy mi zwłaszcza na tym, żeby opony dobrze trzymały w mocnych złożeniach, bo chodź pójdą do demoluda to on też sporo może :icon_biggrin: Jeżdził ktoś z was na oponach Metzeler ME 22? Edytowane 25 Sierpnia 2007 przez Bacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 To teraz mi powiedz jak często na Saharze napotykasz na mokry asfalt?Nie napotykam. Dodam, że opona ta na piachu zachowywała się niezbyt dobrze, więc myśle, ze nazwa opony nie sugerowała gdzie powinna być ona użytkowana. Bieżnik był szosowo-terenowy, do kostki było mu dalekooo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zeby złozyć MZ głeboko to trzeba zrobić cos wiecej niz kupno nowych opon;] Brałbym te tańsze bo sam zakupiłem heidenau i powiem ci ze niewykorzystuje tej opony w 100% moze w jakiś 80-90. Jak narazie udało mi przytrzeć podnózkiem w zakrecie. Było naprawde duzo strachu;) Przedewszystkim musisz sprawe zawieszeń rozwiazać musza być jak z fabryki! 0 wyciekó nie potrzebnych luzów, odpowiednie twardosci. 2 powazna sprawa to koła centryczne najlepiej wyważone. ja u siebie zmieniałem całkowicie nastawy obu zawieszeń, lekko zmieniłem połozenie środka ciezkosci itp;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Do lepszego pokonywania zakretow - tyl w gore, albo przod w dol, albo obie rzeczy na raz jezeli regulacji nie starcza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Adamie własnie ja mam przód w dół z 180mm skoku zrobiło sie 150mm. Tył został wymieniony na nowe amortyzatory wyższe o 5mm amortyzatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.