zachar Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Mam problem dość poważny, miesiąc temu wymieniany był uszczelniacz w ladze w thunderace i sądziłem że dłużej na niej pojeżdżę. W tej chwili cieknie z niej znacznie. Oczywiście laga jest prosta, nie jest porysowana itp. Jeśli ktoś ma pomysł jak rozwiązać mój problem to niech pisze. Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 chrom nie jest wytarty? nie jest zowalizowana? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachar Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 chrom nie jest wytarty? nie jest zowalizowana? Na pewno nie. brak tez mechanicznych uszkodzen, poza tym lagi nigdy nie byly prostowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Może wystarczy wsunąć szczelinomierz i wyczyścić uszczelniacz ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) Greedo zadal proste pytanie czy chrom nie jest wytarty a ty piszesz ze nie porysowany a to 2 rozne rzeczy, jaki przebieg masz w moto?? naprawa chromu z 300zl wiec jakby co lepiej szukac lagi uzywanej sory. niedoczytame wiec sprawdzales na mikrometrze lage w miejscu ktorym trze o nia simer?? jak nie to sprawdz i porownaj z gorna czescia lagi przy polkach Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez rybson13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 (edytowane) Może być też tak, że zakładacz simmeringu go uszkodził a o to nie trudno jak się go zakłada od strony to tego nie przeznaczonej. Może być też tak, że zakładacz i wymieniacz oleju wlał go za dużo i simmering rozerwało, ew nie posmarował warg olejem. Edytowane 25 Sierpnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 A simmeringi byly jakiej firmy ?? oryginalne za 150zl czy ARI za 25zl bo jak ari to sie nie dziw ze polecialy. jak bedziesz wymienial jeszcze raz i kupisz znowu ARI lub inna taniosc to rozepnij sprezynke na simmeringu i przytnij ja o jakis centymetr.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Sorry Panie moderatorze ale bzdury opowiadasz!!!!Uszczelniacze ARI są ok i nie ma problemów z jakimiś za długimi sprężynkami!!!Przede wszystkim do yzf1000 muszą być uszczelniacze dwuwargowe czyli z 2sprzężynkami. Coś takie również robi ARI i sprawdzają sie nie gorzej niż orginalne Yamahy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 mattir pracujac jako mechanik wiem z doswiadczenia ze uszczelniacze ari nie sa za wiele warte, ale zadko ktory osobnik oddajac motor do serwisu decyduje sie na uszczelniacze oryginalne ze wzgledu na cene. Sa one sztywne a sprezynka w nich za luzna i nie jest to poparte zabawa w garazu na 3 motocyklach kumpli tylko bardzo duzo iloscia motocykli przewijajacych sie przez warsztat.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Czyli taka sama sytuacja jest z uszczelniaczami Athena, które również kosztują 20-30zł za komplet??Ja nie spotkałem się z tym żeby uszczelniacze ARI albo Atheny mi gdziekolwiek puszczały same z siebie.A poza tym nie mogą być nędzne jeśli jeździ na nich pół polski.W R1 mam włożone uszczelniacze ARI od marca i nic się z nimi nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja z uszczelniaczami Atheny mam pozytywne doświadczenia, nie ciekną i nawet do mojego GSa są dwuwargowe Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja profilaktycznie skracam sprezynke w kazdych. Wystraczy o 3-4mm. Do Diversiona zakladalem takie ze sklepu motoryzacyjnego za 6zl (dwuwargowe). Przez 3 miesiace nie cieklo (potem zmienilem moto). Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baba Jaga Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Jestem akurat po wymianie uszczelniaczy na lagach.Na wiosne moja miotła przeszła pełen serwis wraz z wymianą uszczelniaczy.Niestety miesiąc temu zaczęły się "pocić" a już dwa tygodnie później "lać".Co się okazało? Na lagach były delikatne zadziorki praktycznie niewidoczne gołym okiem i to one tak pocięły uszczelniacze że zaczęło wywalać olej.Lagi są po polerce,nowe uszczelniacze założone i zobaczymy jak to się spisze.Pozdrawiam i szerokiej drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Ja profilaktycznie skracam sprezynke w kazdych. Wystraczy o 3-4mm.Dokładnie tak.To sprawdzona metoda.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jezeli leci to trzeba rozebrac jeszcze raz, dokladnie obejrzec ( szklo powiekszajace pomaga ) i pomierzyc lage i jezeli tu jest wszystko dobrze to zalozyc wlasciwe uszczelniacze.Mozliwe ze uszczelniacze akcesoryjne sprawdzaja sie w 90% przypadkow, ale czasem sie nie sprawdzaja - ja zawsze wole wlozyc fabryczne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.