Kosa Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 chyba ze wg Ciebie to oznacza zdławioną "1000" gratuluje bystrosciDziekuje, ale juz milcz. i żeby nam się dzieci nie czepiały rakiet... :) to SĄ motocykle o pojemności 400ccm, bliźniacze modele (o tych samych nazwach) do tych oferowanych w europie i stanach; na dokładkę właśnie u japsów popularne ze względów ubezpieczeniowych/ podatkowych. przepisy kierunkują ludzi na taką pojemność: powyżej niej rośnie stawka ubezpieczeniowa lub podatkowa, więc jeśli komuś motocykl ma służyć do jazdy, a nie do podkręcania ego, to na taki się decydujenie da się z nich "zdjąć blokady", bo żadnej nie ma :biggrin: problem z takimi maszynami u nas polega na tym, że praktycznie nie ma ich w oficjalnej sieci dystrybucji, a tylko z importu prywatnego. nie wiem, jak z częściami: ktoś się wypowiadał, że żaden problem (i tak do większości motocykli trzeba na coś bardziej skomplikowanego niż filtr czekać kilka tyg) inna sprawa, że u nas każdy chce mieć przynajmniej "litra", więc nie rokuję im żadnych szans na rynku. a zmiana przepisów ubezpieczeniowych..? no cóż, można nagminnie u nas 125ccm rejestrować na 50, to i 600 (i większe) w przypadku takich restrykcji dałoby się rejestrować na 400ccm... :biggrin: jszDalbym sobie glowe uciac, ze to jest tak, jak na zasadzie FZ6 i FZ6 S2. No coz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Dalbym sobie glowe uciac, ze to jest tak, jak na zasadzie FZ6 i FZ6 S2. No coz... ... no i zostałbys bez głowy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Do grona tych motocykli można zaliczyć jeszcze ciekawą Honde CB1, silnik od cbr400. Z częściami nie jest najgorzej.No i oczywiście wiele dużych skuterów, od 250 do 500ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate_k Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Zwykle na poczatek najczesciej polecane sa, jak napewno wszyscy wiedza, gs-y itd. dlatego zainteresowal mnie temat 400-tek, ktore maja opinie "narwanych" i "typowych na tor", wiec mniejsza pojemosc wcale nie oznacza w takim razie lepszego motocykla na start? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) mi sie bardzo podoba bandit 400,kumpel mial i poltora sezonu(wraz z zima)przelatal bezawaryjnie(a moto ostro dostawalo po manecie) i ten dzwiek-litry siadaja :banghead: zastanawia mnie jak by taki bandit 400 wypadl w porownaniu z gpz 500,kiedys kumpel mial okazje przejechac sie obydwoma i stwierdzil ze bandit lepsze kopytko ma Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez sylikat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 zgadzam sie z sylikatem , mały bandziorek fajny , Honda CB-1 (400ccm) też , kręci sie to to , że aż miło , wiec może kate rozglądniesz sie za małym , ostrym nakedem... Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 nie mzona strikte patrzec tylko na pojemnosc przy wyborze pierwszego moto, 500ccm a 500ccm to nie to samo, porownajcie sobie np. gs'a z Bimota Vdue 500 :buttrock: na pierwsze moto mzoe byc i nawet 800 tylko pytanie co to bedzie za sprzet, ja np polecil bym kazdemu poczatkujacemu enduraka typu singiel 650:) szukaj przedewszystkim czegos co ci sie podoba, ma ok 50-60KM i takiego zeby ci sie jak njlatwiej prowadzilo :biggrin: jesli masz juz podstawowa szkole(nie mowie o skuterze kolegi/kolezanki) sam kiedys zastanawialme sie nad bandziorem 400 :buttrock: fajny a wyglada jak 600:P Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylikat Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 tez czasem mysle ze polatal bym na b4 ale chyba po cbr 1000 to by mnie nie zadowolil ale moto fajne i itak bym z checia polatal :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shotter Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 ale macie tematy jak 400cc dla mnie co prawda taka pojemnosc by wystarczyłaale te motory w zadnym stopniu nie są ładne nie przypominaja motorów sportowych są stare i problemy z częsciami a pozaty 600cc i 1000cc ma w sobie to cos:):buttrock:pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) ale macie tematy jak 400cc dla mnie co prawda taka pojemnosc by wystarczyłaale te motory w zadnym stopniu nie są ładne nie przypominaja motorów sportowych są stare i problemy z częsciami a pozaty 600cc i 1000cc ma w sobie to cos:):icon_twisted:pozdrawiam wszystkich szatana?:icon_twisted: to posac tylek na taka bimote 500 i zoabczysz co ma:) tylko uwazaj bo to co ma gryzie:P Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Po co na Bimote - wystarczy RGV 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ale macie tematy jak 400cc dla mnie co prawda taka pojemnosc by wystarczyłaale te motory w zadnym stopniu nie są ładne nie przypominaja motorów sportowych są stare i problemy z częsciami a pozaty 600cc i 1000cc ma w sobie to cos:):biggrin:pozdrawiam wszystkich hehe to ty chyba nie widzialeś ZX4R ......wogle 600 i 1000 mają to coś pisze koleś który ma 50cc ..... i weź takiego słuchaj. 400 to bardzo fajna pojemność, szkoda ze w europie tak małopopularna..... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ale macie tematy jak 400cc dla mnie co prawda taka pojemnosc by wystarczyłaale te motory w zadnym stopniu nie są ładne nie przypominaja motorów sportowych są stare i problemy z częsciami a pozaty 600cc i 1000cc ma w sobie to cos:):notworthy:pozdrawiam wszystkich hahahaaha.... no to żeś strzelil jak stara guma z gaci.No nie moge! Problemy z częsciami są, przyznaje.Ale nie są ladne?? ZXR jest tak stylizowany ze 91r. kazdy mogl tylko pomazyc. Teraz jeszcze wielu osobom sie podoba. Nie są sportowe? hm zawieszenie regulowane upside-down,hamulce przod 310mm x2 tył240.Opony szerokie o sportowym profilu Przednia opona 120/70/17 i tylna 160/60-17. Wielu w tym roku takim zestawieniu moglo jedynie pomazyc. Kawa wtedy bila tymi rozwiazaniami wiekszosc maszyn. oto przyklad z scigacz.pl ,, ....Dla porównania wystarczy przypomnieć, iż aluminiową ramę z aluminiowym wahaczem Honda CBR600F, lider w wyższej o jeden szczebel klasie, otrzyma dopiero 10 lat później (!)..... ,, to chyba mowi wszystko. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Zgadzam sie z kolega Vteranos'em przeciez 400-tki wygladaja jak wiekszosc swoich wiekszych kolegów, ja mam gsxr 400 i wygladem przypomina Gsxr 600, 750, i 1000 te stare olejaki, rama ma taki sam ksztalt, no wszystko wygladem jest podobne. A zxr400 przeciez tez jest podobny do np: zxr 600 a nawet 900....Takze o wygladzie nie ma co dyskutowac... wiadomo jest mniejszy itp... Ale z pewnoscia moge polecic 400-tki ze wzgledu na osiagi wyglad itp... a tym bardziej dla kogos kto zaczyna przygode z moto... a fakt ze jest malo czesci jest niepodwazalny niepowiem... POZDRO P.S. DZIEKI PIXEL ZA TAKA OCENE MOJEGO MOTO!! :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Taka 400 to świetna sprawa - uwielbiam dzwiek GSa na wysokich obrotach :icon_question: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.