toowdie Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam!Motocykl odpala ładnie i chodzi równo. Po wrzuceniu na bieg gaśnie. Parę dni temu miałem tak i doszedłem że to czujnik podnóżka jest uszkodzony. Po zmostkowaniu obu kabelków wszystko chodziło cacy - przez 4 dni. Dzisiaj pojechałem do wrocka, zsiadłem z moto, a jak chciałem ponownie ruszyć to zgasł. Nauczony poprzednimi doświadczeniami sprawdziłem ten czujnik, ale zmostkowany dobrze. Przy klamce sprzęgła również jest ok. Co może być przyczyną? Jak ją wyeliminować? Względnie czy można to zrobić w warunkach polowych?Chodzi mi żeby tylko dojechać do domu (70 km), bo później i tak zrobię pełen przegląd instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antuan Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Dojdź po zmostkowanych kablach do ,,kłębka,, przemierz te 2 kable czy nie są przerwane, wydaje mi sie ze w tym tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Nie są przerwane (wg mnie) bo gdy na włączonym zapłonie się je spina na krótko to strzela elektromagnes (od zapłonu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wywal całkiem ten czujnik i będzie spokój.... wszyscy mają z tym problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Spoko, tylko po zmostkowaniu (na odłączonym czujniku od stopki) jest tak samo, i nie mam pojęcia co dalej mam z tym fantem zrobić. Ew. jak ominąć czujnik od luzu, żebym mógł tylko do domu wrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Spoko, tylko po zmostkowaniu (na odłączonym czujniku od stopki) jest tak samo, i nie mam pojęcia co dalej mam z tym fantem zrobić. Ew. jak ominąć czujnik od luzu, żebym mógł tylko do domu wrócić Gdzieś przy dzwigni zmiany biegów będzie kabelek , który jest odpowiedzialny za wyświetlanie luzu.. trzeba go podpiąć do masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 od strony sprzęgła jest żółty i niebieski (w jednej kostce) oraz zielony (poprowadzony osobno). Gdy rozpinam kostkę z żółtym i niebieskim to tracę iskre (mostkowanie nic nie daje). Z kolei zielony wydaje się być bez znaczenia czy odłączony czy nie. W tym momencie zależy mi żeby tylko do domu dojechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antuan Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 czyjnik luzu jest pod lewym deklem zębatki zadawczej, powinien być jeden kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Dzięki, moto już w garażu. Powiedz mi jeszcze do czego jest ta mała kosteczka przy przekaźniku do zapłonu? Doszedłem do tego że jeden jest od kontrolki luzu, drugi idzie do zapłonu a trzeci nie wiem. Kosteczka była stopiona i jedyne co było w środku to trzy piny i nie wiem czy były zmostkowane czy może coś jeszcze tam było. Niestety nie dysponuję schematem elektryki do Bandita, wiec działam na oślep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 W takim razie wejdz na TĄ stronke i ściągnij sobie manuala.. a dzieki niemu wszystko będzie łatwiejsze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antuan Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Hmmm, 3 kablek napewno nie był kablem od ciśnienia oleju.Jakiego koloru jest ten kabelek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 (edytowane) są trzy kable: niebieski, niebiesko-czarny i zielony Edytowane 24 Sierpnia 2007 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antuan Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 czemu nie zmostkujesz np.niebieskiego i zielonego? w gre wchodzi tylko bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 dobra, w mądrej serwisówce wyczytałem że to dioda jest. Wiec teraz pytanie co to za dioda dokładnie? bo tego już serwisówka nie mówi. Mostkowanie nic nie daje. Jeśli będe znał jakieś oznaczenie to może uda mi się dopasować jakąś nową. Ewentualnie: ile kosztuje nowa dioda w Suzuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Najlepiej zadzwon i zapytaj.To samo ze schematem instalacji elektrycznej jak nie stac cie na serwisowke - popros o zrobienie kopii i przeslanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.