Wicher Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 nikt się nie zatrzymuje bo pan z suszarką nie będzie nawet próbował podnośić lizaka Tylko naciśnie na cyngiel i złapie wszystkich w sieć :twisted: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wros Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 a ja mam zasadnicze pytanie do tego tematu...otóż jak się jeździ w grupie ( byle jakiej ) czy jest jakaś taka zasada jak na stoku narciarskim :"żebyś jechał prawie jak chcesz ale nie wjedz w nikogo ...choćby on robił co chce..." czy jest coś takiego czy raczej jak mówicie trzzeba się umówić na początkubo nie wiem z góry dzięki za odpowiedz pozdro WROSik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 a ja mam zasadnicze pytanie do tego tematu...otóż jak się jeździ w grupie ( byle jakiej ) czy jest jakaś taka zasada jak na stoku narciarskim :"żebyś jechał prawie jak chcesz ale nie wjedz w nikogo ...choćby on robił co chce..." czy jest coś takiego czy raczej jak mówicie trzzeba się umówić na początkubo nie wiem z góry dzięki za odpowiedz pozdro WROSik zasade musisz sobie sam ustalic..oczywiscie mozna sie dogadac w ten sposob ze tniemy razem ile sie da i tez to bedzie jazda w grupie...ale to jest bez sensu...lepiej ustalic wszystko na poczatku niz pozniej kombinowac cos na trasie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 otóż jak się jeździ w grupie ( byle jakiej ) czy jest jakaś taka zasada pozdro WROSik Obowiązuje prosta zasada' date=' [b']za wszystko [/b]odpowiada ten z tyłu, musi mieć oczka na szypułkach i uważać na manewry prowadzącego. Oczywiście też złotą zasadą jest że prowadzący nie robi głupot, nie wali po heblach bo sobie przypomniał o zostawionym żelazku w domu, nie przewraca się bez powodu 8O :banghead: itp.Dobrze też zrezygnować z wyprzedzania po prawej czy wyprzedzania na łukach. Z prawej wiadomo, kontroluje się głównie lewe lusterko, w łukach bo a nuż wyprzedzany nie wyrobi zacznie go wynosić na zewnętrzną a wyprzedzający .... za nim w krzoki. Osobiście przerabiałem te sytucje, pierwsza jak wystartowaliśmy z pobocza, kumpel zobaczył utęsknioną stację benzynową i sru po hamulcach i w prawo, jako że dopiero co ruszyliśmy nie spodziewałem się hamowania i cudem unikneliśmy bliskiego spotkania trzeciego stopnia. Drugą jak kolega przeliczył się co nieco w łuku, drugi go wyprzedzał i zatrzymali się w końcu przy lewej barierce, cud że nikt nie jechał z naprzeciwka, agrafka była cholernie szeroka a zakręt ostry, czyli relatywnie mała szybkość i dużo miejsca na wyhamowanie. ZbychoXJR1300 i może rusek :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 witajcie wiem, że na forum jest dużo motocyklistów doświadczonych, a książka 'doskonały motocyklista' cieszy się popularnością, jednak jest też dużo nowych, młodych, których na kursie tego nikt nie nauczy. mnie też nikt nie uczył dlatego zamieszczam ten link, w którym ukazany jest jeden z najpopularniejszych sposobów jazdy w grupie. oczywiście, gdy zakładamy jazdę wg zasad. free riding swoją drogą :icon_twisted: pozdrawiam http://www.sunsethog.com/groupRiding.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Dobre to jest.Niestety w Polsce chyba jest takie prawo, że na jednym pasie może jechać tylko jeden motocykl. Znaczy się tak to może wyglądać:| : 0|| : 0|| : 0|| : |Wiecie o co chodzi? :-) Edytowane 16 Maja 2006 przez Zierek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) jazda naprzemienna ukazana w linku (oraz omówiona w książce) nie łamie prawa drogowego w polsce oraz w EU jak i USA, ponieważ, zwróć uwagę, odstęp pomiędzy motocyklami wynosi 1s. a między motocyklami w jednej kolumnie 2s.pozdrawiam aha, chciałem dodać, że preferowana przeze mnie funkcja to zamykający :icon_twisted: Edytowane 16 Maja 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Dobre to jest.Niestety w Polsce chyba jest takie prawo, że na jednym pasie może jechać tylko jeden motocykl. Znaczy się tak Wiecie o co chodzi? :-) Spokojnie.......... nie ma takiego prawa. Zresztą, jazda przedstawiona na cytowanej stronce nie jest jazdą obok siebie. Nawet jest tam gdzies napisane ze są odstępy 1-2 sekundowe pomiedzy moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 aha, chciałem dodać, że preferowana przeze mnie funkcja to zamykającyhehe... Za perfekcyjne zamykanie w drodze na Rybol nalezy Ci sie medal :icon_twisted: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Na tych animacjach wygląda to super gorzej w praktyce.... nie wszyscy umieli by sie do tego przezwyczaić i nauczyc niektorych ruchów na drodze itp. Ale dziex za linka bo naprawde fajnie to wygląda tak profesjonalnie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Hej, macie propozycje na sposób porozumiewania sie w grupie. Chodzi mi o znaki reczne, nozne, przydatne gdy chcemy coś koledze powiedziec podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:SoBoL:. Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Niezły link! Najlepiej sie jeździ w szachwnice, bo widać droge przed toba i masz dłuższa droge do hamowania. Ale z tymi manewrami jak znam zycie to juz by nie wyszło jak na animacjach :icon_twisted: albo to skoordynowane czekanie na tych co nie zdarzyli - mission impossible in poland :icon_twisted: POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Fajne musze tego nauczyć kumpli. Pozdro Gudaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) wiecie, im więcej szczegółów obgadane przed wyjazdem, tym łatwiej się jedzie. jeśli wszyscy wiedzą, jakie zasady panują, to nie powinno być problemów. to nie jest takie trudne. gorzej może być z przykładem w mieście, jednak im bardziej zgrana grupa, tym szybciej się trenuje. zamykający bardzo ułatwia zadanie grupie przy wyprzedzaniu (niech się pochwalą - wrocław team na rybnik)co do znaków - sam z chęcią bym poznał doświadczenia. ja myślałem nad tym, że podczas planowania ustala się liczbę odcinków luźnej jazdy i symbolizuje się je liczbą podniesionych palców (pierwszy odcinek-jeden palec itd)... zjazd z trasy (albo zatrzymanie się) lider może sygnalizować podniesioną pięścią... sygnalizowanie dziur i wybojów nie ma sensu w polsce... nie wyłączone sygnały, albo brak świteł sygnalizujemy dłonią uderzając kciukiem o resztę palców (żeby to przypominało 'gadającą rękę' :icon_twisted: ) - virago wroc team tak robi, hehemoże ogólno-forumowe sygnały ustalimy? :icon_twisted: Edytowane 16 Maja 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 wszystko spoko, tylko cięzko niektórym wytłumaczyc,ze jeździ się w szachownice i trzeba pilnować pozycji i nie zmieniać jej bez potrzeby... irytujące... sposób wyprzedzania inny preferuję w grupie- ostatnia osoba która wyprzedziła zostaje na lewym pasie(lub osoba którą widać najdalej- zostaje na lewym pasie pokazując tymsamym,ze mozna wyprzedzać.(najlepiej osoba która najwięcej widzi i jest widziana). baardzo praktyczne i pozwala wyprzedzac na drogach krętych :icon_twisted:... kiedyś strasznie mnie ityrowało,ze ten co jedzie prosto wyprzedza kiedy chce- a reszta wyprzedza- bo musi ...ww sposób ułatwia szalenie sprawę... ja najbardziej lubię jeździć 3-4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.