Skocz do zawartości

jakie moto do 1000pln


Rekomendowane odpowiedzi

witam, jakie enduro , cross conajmniej 80ccm nie wymaga wymiany tloka co 20mth i zeby kosztowalo jak najmniej :icon_exclaim: myslalem nad cz 250 cross ale tam chyba trzeba wymienac tlok "co tydzien" :notworthy:

japonca za 1000zl chyba nie kupie?? albo jakis patent mtx z silnikiem wsk :icon_biggrin: co najtansze w eksploatacji?? pomozcie (uzylem opcji szukaj :icon_rolleyes:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jakie enduro , cross conajmniej 80ccm nie wymaga wymiany tloka co 20mth i zeby kosztowalo jak najmniej :icon_exclaim: myslalem nad cz 250 cross ale tam chyba trzeba wymienac tlok "co tydzien" :notworthy:

japonca za 1000zl chyba nie kupie?? albo jakis patent mtx z silnikiem wsk :icon_biggrin: co najtansze w eksploatacji?? pomozcie (uzylem opcji szukaj :icon_rolleyes:)

 

CZ cross 250? Poradzisz sobie? Ogromna moc, wymiana tłoka 2 razy na sezon, co przy jego niskiej cenie da się znieść, zawieszania najczęściej są w kiepskim stanie, jednak można to z śmiesznie niskie pieniądze, jak na wyczynowy motocykl naprawić. Ja od jakiegoś czasu zamierzam kupić 125 516, ale seta ciągle się oddala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz...

Ale ty pie**olisz.Kiedys to znaczy kiedy jak miałeś 8 lat to jezdziłeś RM250 i to dla Ciebie motor po bułke do sklepu??Ty juz po osiedlu leciałeś ZXRem 230, rm 250 mocy nie ma wydaje mi się, że nie masz pojęcia o czym piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o co chodzi ?? :banghead:

 

Tak jak napisał Strzałek chodzi o ČZ Cross 125 - typ 516, 27 KM, 6 biegów, 95 kg, siodło na wysokości 990 mm, skok zawieszeń pneumatyczno hydraulicznych przód/ tył - 270/ 140 mm z regulacją, bezstykowy elektroniczny zapłon, lata 80, wtedy odnoszono na tym sukcesy, ale nawet dziś seta z dobrym kierowcą może objechać niejeden nowocześniejszy sprzęt.

 

z mocą raczej tak chyba ze jest wysoka i ciezka

 

250 jest cięzka i wysoka to fakt, ale co do mocy - jeździłeś?

 

da sie jakos wydluzyc czas uzytkowania tloka?? :)

 

2 razy na sezon to optymistyczna wersja :biggrin:

 

 

Ta chłodzona cieczą to przeróbka najprawdopodobniej właściciela lub wersja dla zawodników, ČZ produkowało w tamtym czasie motocykle chłodzone cieczą - typ 519, hamulce tarczowe, centralny amortyzator, ale to już co innego.

Edytowane przez marcpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz...

 

To trollowanie ??? Czy serio wierzysz w to co piszesz ??? RM 250 urywa ręce nawet zawodowcom.

Myślę że starsze wersje również, z tego co wiem to pod względem mocy nie zmienia się

to w tych modelach od kilkunastu lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mialem cz cross 125 i sprzedalem, zeby to jezdzilo to musi byc dobrze poskladany silnik i wszystko w dobrym stanie. Ja swojemu silnikowi dalem caly dol silnika oprocz walu ( nowe kartery skrzynia sprzeglo no wsyzstko nowe ) I praktycznie to latalo bezawaryjnie. Zrobilem sporo kilometrow w enduro bez zadnej awarii, tylko musi jeszcze byc dobry gaznik, bo teraz te gazniki co sa patraafia nawet swiece skonczyc, i stad mamy problem. Naprawde moja setka latala bezawaryjnie , tylko warunek musi byc taki ze wszystko musi byc w dobrym stanie, bo teraz 80 % procent cezetek na allegro to sa trupy. Pisze tak od razu bo zaraz ktos napisze ze cezetki to padaki i sie sypia :)

Co do mocy, to juz jest ona wystarczajaca, jak wsiadlem na swoja setke to mialem problem z jej opanowaniem , ale dalem rade. Po prostu zeby cz 125 wykorzystac w 100 % to juz trzeba byc kozakiem, chodzi mi o jazde na krawedzi gleby i zablokowana przepustnica na max przez caly czas, teraz nie wiele zawodnikow to potrafi. Co do cz 250 , latalem tym pare dni temu, to byl model ktory stal 15 lat nie uzywany i ma wszystko orginalne i tez nie sprawia problemu. Przejechalem sie tym po miekkim polu no i jakos odnioslem wrazenie ze to wcale nie idzie, myslalem ze lapy bedzie mi prostowac, ale jak sie odwrocilem to zobaczylem glebokie rowy za soba :icon_biggrin: Na twardym podlozu wyrywa kierownice z rak, i trzeba jej sie mocno trzymac. Cezetka jest dobra dla tego ktory ma jednak pojecie o tych motorach. W innym przypadku nie bedzie to jezdzic i potem znowu beda plotki chodzic o cz cross...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...