kacpextreme Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 witam, jakie enduro , cross conajmniej 80ccm nie wymaga wymiany tloka co 20mth i zeby kosztowalo jak najmniej :icon_exclaim: myslalem nad cz 250 cross ale tam chyba trzeba wymienac tlok "co tydzien" :notworthy: japonca za 1000zl chyba nie kupie?? albo jakis patent mtx z silnikiem wsk :icon_biggrin: co najtansze w eksploatacji?? pomozcie (uzylem opcji szukaj :icon_rolleyes:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 witam, jakie enduro , cross conajmniej 80ccm nie wymaga wymiany tloka co 20mth i zeby kosztowalo jak najmniej :icon_exclaim: myslalem nad cz 250 cross ale tam chyba trzeba wymienac tlok "co tydzien" :notworthy: japonca za 1000zl chyba nie kupie?? albo jakis patent mtx z silnikiem wsk :icon_biggrin: co najtansze w eksploatacji?? pomozcie (uzylem opcji szukaj :icon_rolleyes:) CZ cross 250? Poradzisz sobie? Ogromna moc, wymiana tłoka 2 razy na sezon, co przy jego niskiej cenie da się znieść, zawieszania najczęściej są w kiepskim stanie, jednak można to z śmiesznie niskie pieniądze, jak na wyczynowy motocykl naprawić. Ja od jakiegoś czasu zamierzam kupić 125 516, ale seta ciągle się oddala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) CZ cross 250? Poradzisz sobie? z mocą raczej tak chyba ze jest wysoka i ciezka zamierzam kupić 125 516 o co chodzi ?? :biggrin: da sie jakos wydluzyc czas uzytkowania tloka?? :) Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez kacpextreme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 CZ 125 516125 to pojemność 516 to model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) cz 125 nie widzialem jeszcze :biggrin: dobra, zjarało mnie :) Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez kacpextreme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cz 125 nie widzialem jeszcze :)http://www.allegro.pl/item224856150_cz_125...uki_okazja.htmlhttp://www.allegro.pl/item213384470_cz_125_cross.htmlhttp://www.allegro.pl/item210141985_cz_125...za_unikat_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 dj solo ostatnio sprzedal yamahe dt 80 z 93 r z papirem na motorower i jeszcze prawie 3/4 drugiej dozucil grait za 1200zl !!!! wiec szukaj okazje sie trafiaja pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz...Ale ty pie**olisz.Kiedys to znaczy kiedy jak miałeś 8 lat to jezdziłeś RM250 i to dla Ciebie motor po bułke do sklepu??Ty juz po osiedlu leciałeś ZXRem 230, rm 250 mocy nie ma wydaje mi się, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) o co chodzi ?? :banghead: Tak jak napisał Strzałek chodzi o ČZ Cross 125 - typ 516, 27 KM, 6 biegów, 95 kg, siodło na wysokości 990 mm, skok zawieszeń pneumatyczno hydraulicznych przód/ tył - 270/ 140 mm z regulacją, bezstykowy elektroniczny zapłon, lata 80, wtedy odnoszono na tym sukcesy, ale nawet dziś seta z dobrym kierowcą może objechać niejeden nowocześniejszy sprzęt. z mocą raczej tak chyba ze jest wysoka i ciezka 250 jest cięzka i wysoka to fakt, ale co do mocy - jeździłeś? da sie jakos wydluzyc czas uzytkowania tloka?? :) 2 razy na sezon to optymistyczna wersja :biggrin: http://www.allegro.pl/item224856150_cz_125...uki_okazja.htmlhttp://www.allegro.pl/item213384470_cz_125_cross.htmlhttp://www.allegro.pl/item210141985_cz_125...za_unikat_.html Ta chłodzona cieczą to przeróbka najprawdopodobniej właściciela lub wersja dla zawodników, ČZ produkowało w tamtym czasie motocykle chłodzone cieczą - typ 519, hamulce tarczowe, centralny amortyzator, ale to już co innego. Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez marcpol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz... Chyba byla skonczona, albo z silnikiem od rometa :icon_mrgreen: Niektorzy to naprawde potrafia pier**lic glupoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 cz 250- obromna moc?? ja miałem rm 250 kiedyś i nie było nic takiego a było dużżżo mocniejsze od cz... To trollowanie ??? Czy serio wierzysz w to co piszesz ??? RM 250 urywa ręce nawet zawodowcom.Myślę że starsze wersje również, z tego co wiem to pod względem mocy nie zmienia sięto w tych modelach od kilkunastu lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Sam mialem cz cross 125 i sprzedalem, zeby to jezdzilo to musi byc dobrze poskladany silnik i wszystko w dobrym stanie. Ja swojemu silnikowi dalem caly dol silnika oprocz walu ( nowe kartery skrzynia sprzeglo no wsyzstko nowe ) I praktycznie to latalo bezawaryjnie. Zrobilem sporo kilometrow w enduro bez zadnej awarii, tylko musi jeszcze byc dobry gaznik, bo teraz te gazniki co sa patraafia nawet swiece skonczyc, i stad mamy problem. Naprawde moja setka latala bezawaryjnie , tylko warunek musi byc taki ze wszystko musi byc w dobrym stanie, bo teraz 80 % procent cezetek na allegro to sa trupy. Pisze tak od razu bo zaraz ktos napisze ze cezetki to padaki i sie sypia :) Co do mocy, to juz jest ona wystarczajaca, jak wsiadlem na swoja setke to mialem problem z jej opanowaniem , ale dalem rade. Po prostu zeby cz 125 wykorzystac w 100 % to juz trzeba byc kozakiem, chodzi mi o jazde na krawedzi gleby i zablokowana przepustnica na max przez caly czas, teraz nie wiele zawodnikow to potrafi. Co do cz 250 , latalem tym pare dni temu, to byl model ktory stal 15 lat nie uzywany i ma wszystko orginalne i tez nie sprawia problemu. Przejechalem sie tym po miekkim polu no i jakos odnioslem wrazenie ze to wcale nie idzie, myslalem ze lapy bedzie mi prostowac, ale jak sie odwrocilem to zobaczylem glebokie rowy za soba :icon_biggrin: Na twardym podlozu wyrywa kierownice z rak, i trzeba jej sie mocno trzymac. Cezetka jest dobra dla tego ktory ma jednak pojecie o tych motorach. W innym przypadku nie bedzie to jezdzic i potem znowu beda plotki chodzic o cz cross... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 250 jest cięzka i wysoka to fakt, ale co do mocy - jeździłeś? nie jezdzilem , ale jak widze ze koles se R1 kupil na pierwsze moto i jeszcze posty pisze to chyba bym sobie poradzil :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Koniec. http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi