chosen Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam, na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać ponieważ jestem tu nowy.Na codzien jeżdże samochodem, golfa II GTI, a teraz od szwagra mam taki oto motocykl, ktorym chce sie opiekowac.NA samochodach sie znam, na motocyklach troszke gorzej,z awsze jeźdizłem, cos tam wymienialem, ale sie nei zagłębiałem poważniej. VF'a jest z 1985 roku, i jest z nią taki oto problem ze czasami, a teraz często, starter nie chce załapać, tzn, czasami załapie i odrazu zapali, a czasami wciskam i ciś cyka pod siedzeniem tylko.Otwierałem siedzenie i to jest tak jakby jkakies urządzenie do ktorego są 2 kable przykręcane po obu stronach a z zewnątrz widac drucik taki co łączy 2 śrubki... Niech ktoś mi jak moze podpowie co tu sprawdzic i jak, bo w tym jestem lekkim laikiem. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodidea Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam, na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać ponieważ jestem tu nowy.Na codzien jeżdże samochodem, golfa II GTI, a teraz od szwagra mam taki oto motocykl, ktorym chce sie opiekowac.NA samochodach sie znam, na motocyklach troszke gorzej,z awsze jeźdizłem, cos tam wymienialem, ale sie nei zagłębiałem poważniej. VF'a jest z 1985 roku, i jest z nią taki oto problem ze czasami, a teraz często, starter nie chce załapać, tzn, czasami załapie i odrazu zapali, a czasami wciskam i ciś cyka pod siedzeniem tylko.Otwierałem siedzenie i to jest tak jakby jkakies urządzenie do ktorego są 2 kable przykręcane po obu stronach a z zewnątrz widac drucik taki co łączy 2 śrubki... Niech ktoś mi jak moze podpowie co tu sprawdzic i jak, bo w tym jestem lekkim laikiem. pozdrawiam. W moim vulcanie byl podobny problem.cos cykalo ale nie palil jak byl cieply,okazalo sie ze to co cyka to przekaznik w w ktorym przepalila sie miedzina blaszka,generalnie jest to nierozbieralne ale rozebralem docialem blaszke wstawilem i wszystko gra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witam, na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać ponieważ jestem tu nowy.Na codzien jeżdże samochodem, golfa II GTI, a teraz od szwagra mam taki oto motocykl, ktorym chce sie opiekowac.NA samochodach sie znam, na motocyklach troszke gorzej,z awsze jeźdizłem, cos tam wymienialem, ale sie nei zagłębiałem poważniej. VF'a jest z 1985 roku, i jest z nią taki oto problem ze czasami, a teraz często, starter nie chce załapać, tzn, czasami załapie i odrazu zapali, a czasami wciskam i ciś cyka pod siedzeniem tylko.Otwierałem siedzenie i to jest tak jakby jkakies urządzenie do ktorego są 2 kable przykręcane po obu stronach a z zewnątrz widac drucik taki co łączy 2 śrubki... Niech ktoś mi jak moze podpowie co tu sprawdzic i jak, bo w tym jestem lekkim laikiem. pozdrawiam. Musisz naładować / wymienić akumulator, a problem zniknie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chosen Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 chodzi o to ze aku jest praktycznie nowy, i bardzo dobrze działa. A ten przekaźnik to wlasnie takie cośd ziwne pod siedzenim do któego dochodzą przwody takie grubsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 tak. do przekażnika idą 2 grube kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ja to naprawiałem w Xt600.. W przekaźniku zaśniedziały (czy jak to nazwać) styki, jako, że ten był hermetycznie zamknięty w metalowym korpusie rozciąłem go na tokarce i przeczyściłem styki .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chosen Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 wporządku, dizeki mam nadzieje ze uda mi się to rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 witam,podejrzewam ze jezlei masz sprawny akumulator to wina lezy po stronie przekazni9ka,on własnie tak cyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Równie dobrze mogą zawieszać się szczotki rozrusznika. Sprzęt ma swoje lata i miały prawo się zużyć. Jeżeli zjawisko jest powatarzalne sugeruję odwiedzić jakiegoś elektryka pojazdowego. Powinien szybko stwierdzić co jest przyczyną. PS. Ew. popytaj znajomych motocyklistów - identyczne przekaźniki występują w wielu motocyklach. Można na chwilę przełożyć i sprawdzić. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Żeby sprawdzić czy to wina przekaźnika można te dwa grube kable przy przekaźniku łączyć ze sobą na krótko. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Żeby sprawdzić czy to wina przekaźnika można te dwa grube kable przy przekaźniku łączyć ze sobą na krótko. Dlatego sugeruję, aby sprawdził to jakiś elektryk, ew. ktoś mający pojęcie o tych, no... elektronach :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Równie dobrze mogą zawieszać się szczotki rozrusznika. Sprzęt ma swoje lata i miały prawo się zużyć. Powodzenia. Miałem w Seven Fifty podobny problem i właśnie szczotki rozrusznika były zużyte. Wymiana rozwiązała problem od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jezeli zewrzesz przewody przy przekazniku,tak jak mówi Nabokow i rozrusznik zagada to wina przekażnika,jezeli nie, rozrusznika.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chosen Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 :clap: No i wszystko jasne, dzięki chłopaki. Okazało się ze jak zwarłem te przewody na krótko, to zagadał i odpalił, co ciekawe pozniej palił z przycisku :bigrazz: No ale dzięki, jak coś to bede wiedział za co się brać. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.