Skocz do zawartości

goodidea

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O goodidea

  • Urodziny 08/24/1984

Osobiste

  • Motocykl
    VN 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7532111

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olkusz

Ostatnie wizyty

174 wyświetleń profilu

Osiągnięcia goodidea

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Pojawił mi sie problem z moim Vulkanem 750 (nie pierwszy),mianowicie po kapitalnym remoncie silnika jak juz nie mialo sie co popsuc motocykl poprostu stracil iskre(jes bardzo slaba),wymienilem rozrusznik na nowy nic nie dalo,przejrzalem instalacje tez raczej spoko,na popych motocykl odpala w mgnieniu oka,idzie jak burze osiagi jak nowego motocykla po tym remoncie tylko ten rozruch i ta iskra...czy moglby ktos doradzic gdzie mam jej jeszzce szukac dodam ze aku nowe swiece nowe,a i jeszcze jadna informacja w sumie pewnie istotna w przypadku gdy odpalkam go na prodze z samochodowwgo aku od razu lapie to samo gdy mam 2 aku motocyklowe podlaczone...magia jak dla mnie ;/ z gory dzieki za pomoc pozdrawiam
  2. Tak z postu wywnioskowalem ze chodzi o cos starego i napewno 2T :)
  3. Bzdura niczego nie potrzebuja mam stara WSK 125 64 rok leje jej 95 z i mixol i chodzi jak burza wydaje mi sie ze przezyje jeszcze moje kawakaki:)
  4. Szczerze to nie mam poejcia nie slyszlem nawet o czyms takie..mam nadziej ze jest na tyle profesjonalista ze tak:)
  5. Witam Tak sie zastanawiem...poskaldalem ostatnio moto po generalnym remoncie...ale niestety z powodu ograniczonych srodkow finansowych nie bylo mozliwosci zakupu orginalnych uszczelek(a strasznie irytowaly mnie przed remontem wycieki;/)Znajomy doradzil mi sylikon wysokotemperaturowy(czerwony),wedle zalecen wyczyscielem gladzie poktyw pocznych oraz polowek nalozylem warstwe i poskrecalem,roniez pod glowice na orginalna uszczelne (teflon czy cos,nalozylem mikroskopijna warstwe). Powiem tak efekt po 700 km...rewelacaja zero wyciekow poprostu idealna sprawa. Po konsultacji mojego doswidczenia z kolega mechaniekiem zostalem nazwany wariatem(glowica i sylikon podobno porazka). Moze i tak ale moge smialo stwierdzic ze powtorzyl bym to bo efekt lepszy niz uszczelka(nie mowie o golicy gdzie oprucz uszczelki jest sylikon) nanszy chyba ze 20 razy mniej czasochlonny niz docinanie:) Zobaczymy za kilka tys czy dalej bedzie trzymac tak samo..chociaz jestem prawie pewien ze tak:) Co o tym szanowni panstwo sadza:)Gluota czy metoda na zaoszczedzenia czasu i kasy?
  6. No to bez dwuch zdan panewka moj wulkanik tez mial ten problem(panewki naszly na siebie i ostatecznie sie zatarl) Koszt ok 500 zl u szlifierze dobranie npanewek i przetocznie walu....kwestia czy to tylko panewki... Bo jesli cos wiecej to 1000 nie styknie wiec lepij dolozyc i kupic cos mlodszego...
  7. Tak juz z naukowego punktu widzenia..docieranie=obróbka=wysoka temperatura,wiec nikt mi nie powie i nie obali teorii ze dla material krory jest docierany(czy ten na tloku,czy panewki) nie posiada wyzszej temp podczas tego procesu niz pozniej juz po dotarciu,wyzsza temreratura dla metalu powoduje jego oslabianie(austenitysacja ma miejsce),mozna zjawisko to zmniejszyc(zlikwidowac sie nie da) nie dostarczajac motocyklowi samochodowi czy tez kosiarce wysokich obrotow w momecie dotarcia. Wiec Panowie logika i nauka przecza teorii "ostrego docierania" Jako przyklad moge podac walek ktory obrabialismy na laboratoriach z wytrzymalosci materialow na wysokich obrotach(bez chlodzenia) oraz na nieskich(bez chlodzenia) walek na obrabaiany na niskich obrotach wykazywal Nieznacznie ale jednak lepsze wlasciwaosci technologiczne!!! WIec dla zywotnosci silnika Ostre docieranie to zmniejszenie jego zywonosci Pozdrawiam
  8. Dajac szlifierzowi takie zecenie nie musisz sie o to martwic bo to jest w jego gesti aby go znalezc przynajmniej tak bylo w moi m przypadko..oddalem oni maja sowje dosjcia
  9. Wyszlo co chodzi glosniej po rokreceny silnika na panewce byly takie luzy ze szok...wygadawalo sie ze to z cylindra a to bylaa panewka
  10. Dokladnie tak,przy czym nie samochodowe a sa standardowe taki cel szczecie:)tuleje tez mieli orginal na wymiar,tloki zabielili,rozrzad tez dol docinany dida gora orginal;/ Moze i jest:PTuleja jest standardowa na wymiat tluki trzeba bylo zabielic pod nowa,pierscienie tez standardowe na wymiar do kilku rodzaji motocykli pasuja zawory rozniez sa standardowe ja zaplacilem za gloice robocizna i 4 nowe zawory 270 zl , pan kawasaki za same zawory powiedzial mi 600 zl,dlatego mozesz nazzawc to partyzantka ale remont wyniusl mnie 2200 zl a wymienone jest wszystko i 10 lat bez niczego pochodzi a u pana kawasaki wyszlo by mnie to 5300 zl bo liczylem,i czekania bog wie ile:) Moze i jest:PTuleja jest standardowa na wymiat tluki trzeba bylo zabielic pod nowa,pierscienie tez standardowe na wymiar do kilku rodzaji motocykli pasuja zawory rozniez sa standardowe ja zaplacilem za gloice robocizna i 4 nowe zawory 270 zl , pan kawasaki za same zawory powiedzial mi 600 zl,dlatego mozesz nazzawc to partyzantka ale remont wyniusl mnie 2200 zl a wymienone jest wszystko i 10 lat bez niczego pochodzi a u pana kawasaki wyszlo by mnie to 5300 zl bo liczylem,i czekania bog wie ile:) Kurde cos sie forum piepszy bo juz drugi raz pisze odpowiedz;/ Tak wiec mozna to zuanc za partyzantke gdyz glowa tu zasloga szlifierza i jego wiedzy,kawasaki vn cale szczescie tluki luleje i pierscienie ma standardowe wystepuja jeszcze w kuklu motocyklach takie tez dobral na wymiar spasowal i sprasowal idealnie,panewki tez sa wymiarowe na wal oczywiescie musial byc przeszlifowany gdyz sostal zatarty(woglone ze moja ze ten motocykl jezdzil to byl cod panewki weszly na siebie),lancuszki rozrzadu dol dida docinani na miare super lancuch gora kawasaki Gdybym nie zrobil swoistej parrtyzantki remont wyszedl by mnie 5300 zl sam wiesza ile kosztuja czesci u pana akwasaki a o uzywkie okropnie ciezko(dobre). MAm motocykl teraz na 10 lat bezopslugowy tylko olej i do siec czasem zajjrzec:) Nie sprzedam go a nasilem sie z takim zamiarem
  11. zalezy o co chodzi,sprawy silnikowe typowo czyli panewki tuleje zawory pierwcienie kupielem w krakowie u sikorskich,łańcuszki rozrzadu dolne w jaworznie koszt jednego 70 zl,glrne niestety pan kawasaki orginalne 234 za jeden,walki allegro slizgi rowniez,generalnie slizgow nie trzeba wymieniac:) Ogolnie meisiac szukania:)
  12. Witam...zrobilem a raczej jestem w trakcje remont generaly calego silnika w moim vulcanie poczawszy od apnewek i walu,poprzez tuleje pierscienie ,konczac na rozrzadzie.Calosc kosztow zamklela sie w 2200 zl,robocizna we wlasnym zakresie(mechanik wzialby za nia drugie tyle),jesli bylby ktos zainteresowany jak co gdzie dostac to chetnie pomoge gdyz przez miesiac zalapalem sporko kontaktow z czesciami,niestety drogimi, ale jak ktos sie zna insnieje sporo zamiennikow:) Pozdrawiam
  13. Okazao sie zupelnie cos innego....to nie wina cylindra tylko panewek:)
  14. Witam,chodzi mi konkretnie o miejscie wpiwcia do gaznikow,mam niby dwa wystajace werzyki zakonczone srubna ale nie wiem czy to to,moze wykrecic srubki do regulacji i tgam?
  15. W moim vulcanie byl podobny problem.cos cykalo ale nie palil jak byl cieply,okazalo sie ze to co cyka to przekaznik w w ktorym przepalila sie miedzina blaszka,generalnie jest to nierozbieralne ale rozebralem docialem blaszke wstawilem i wszystko gra...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...