paradox_konin Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam Panowie. Szukam firmy zajmującej się (mającej urządzenia) do pomiaru geometrii ramy. Przeszukałem chyba całe forum, z gogola tez potrafię korzystać. Niestety wszystkie firmy, które znalazłem znajdują się daleko. Dlatego jeśli znacie jakieś firmy w wielkopolsce lub województwach ościennych proszę o informacje. A może ktoś pozbawi mnie moich obaw i wytłumaczy mi, co może być przyczyną ściągania motocykla. Motocykl ściąga delikatnie w prawo i jest to wyczuwalne tylko, kiedy puści się kierownice. Sprawdzane już było przednie zawieszenie, lagi, półki, i ośka są proste. Niby nie jest to wielki problem, ponieważ dopóki się ją trzyma motocykl prowadzi się pewnie i spokojnie. A może ktoś z Was mógłby rzucić na niego okiem, ja niestety nie znam się na tym zbytnio, ale niepokoi mnie to trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 napompuj opone przednią i zobacz wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Sprawdż dokładnie ustawienie tylnego koła i ciśnienie w oponach.Ma być zgodne z serwisówką.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradox_konin Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ciśnienie i ustawienie sprawdzone. co prawda ściąga troche mniej, ale cały czas ściąga :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...