paradox_konin Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Witam Panowie. Szukam firmy zajmującej się (mającej urządzenia) do pomiaru geometrii ramy. Przeszukałem chyba całe forum, z gogola tez potrafię korzystać. Niestety wszystkie firmy, które znalazłem znajdują się daleko. Dlatego jeśli znacie jakieś firmy w wielkopolsce lub województwach ościennych proszę o informacje. A może ktoś pozbawi mnie moich obaw i wytłumaczy mi, co może być przyczyną ściągania motocykla. Motocykl ściąga delikatnie w prawo i jest to wyczuwalne tylko, kiedy puści się kierownice. Sprawdzane już było przednie zawieszenie, lagi, półki, i ośka są proste. Niby nie jest to wielki problem, ponieważ dopóki się ją trzyma motocykl prowadzi się pewnie i spokojnie. A może ktoś z Was mógłby rzucić na niego okiem, ja niestety nie znam się na tym zbytnio, ale niepokoi mnie to trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 napompuj opone przednią i zobacz wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Sprawdż dokładnie ustawienie tylnego koła i ciśnienie w oponach.Ma być zgodne z serwisówką.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradox_konin Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ciśnienie i ustawienie sprawdzone. co prawda ściąga troche mniej, ale cały czas ściąga :icon_biggrin: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morador Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 jako ze mam podobny problem zadam pytanie: mozliwe ze takie sciaganie jest spowodowane ocierajacym klockiem hamulcowym przy jednej z przednich tarcz??? ps: u mnie tez cisnienie w normie, kola wywazone, brak luzow na lozyskach kol i wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jesli sciaganie jest "delikatne" i w tę samą stronę na której zamocowana jest tarcza hamulcowa, to sprawdź czy wszystko jest OK z klockami. Mogą nie odpuszczać klocki. Tarcza będzie wtedy mocno ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mi się wydaje, że może być to kwestia zużycia opon. Opony wyważa się gdy są (przeważnie) nowe, a wcale nie jest powiedziane, że opona zużywa się równomiernie... więc po pewnym przebiegu może nastąpić ściąganie.W moim przypadku po wymianie opon motor przestał ściągać.Ja bym sie nie przejmował, zuzył te opony i gdy na nowych problem bedzie się powtarzał to bym się martwił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 a znaki na wachaczu przy regulacji łańcucha ustawione idealnie?a może łożysko główki ramy? może amortyzator skrętu(jeśli w ogóle masz taki bajer :buttrock: )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morador Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 lozysko nie ma zadnych luzow (sprawdzalem), naciagi tez rowno, stawialbm na opony albo klocek gdyz jak pokrece kolem z przodu to slychac ze troche ociera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Cześć !Spróbuj tak:( poziome podłoże plus pomocnik)1.weź kątownik metalowy min 40x40mm o długości 2m2.przyłóż go tylnej opony tak aby opierał sie w dwóch miejscach -poziomo na wysokości max do góry.3.przy tak ustawionym kątowniku ustaw przednie koło wykonując pomiar przed i za przednia osią tak aby odczyt był ten sam 4.w tym momencie masz ustawione przednie i tylne koło w linii prostej.(pomocnik trzyma koło przednie)5.nie ruszając przedniego koła przenieś kątownik na drugą stronę moto i wykonaj pomiar do przedniego koła6. jeżeli pomiary wykonane na przednim kole po obu stronach różnią się mniej niż 1 mm to OK7.jeżeli masz różne odczyty to wprowadzasz poprawkę delikatnie przesuwając tylne koło w lewą lub prawą stronę , aż do uzyskania pomiarów wg pkt.6 Ostatnio ustawiałem tak kilka moto i jeżdżą idealnie prosto- kontrola to jazda bez trzymania kierownicy lub sterowanie moto jadąc na stojąco tylko kolanami. PozdrawiamKrzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradox_konin Opublikowano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No faktycznie okazało się że to opona. Po zmianie wszystkie dziwne objawy ustąpiły:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 w radzieckich sprzętach też ściąga ale tą atrakcję to fabryka zapewniła :] Dlatego jak się jedzie motocyklem to ręce są po to aby sterować kierownicą a nie zajmować się pierdołami :) w radzieckich sprzętach też ściąga ale tą atrakcję to fabryka zapewniła :] Dlatego jak się jedzie motocyklem to ręce są po to aby sterować kierownicą a nie zajmować się pierdołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 moto to nie puszka ze jak trzyma ci hamulec to bedzie cie zciagac tym bardziej jak piszesz ze trzyma ci jedna tarcza szukaj gdzie indziej moto to nie puszka ze jak trzyma ci hamulec to bedzie cie zciagac tym bardziej jak piszesz ze trzyma ci jedna tarcza szukaj gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.