ar2r Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ja mam podpiete niezaleznie od swiatel przez przekaznik i wlacznik. Moge jezdzic na samych lightbarach bez wlaczonych swiatel, lub moge zapalic calal elektownie. Takei rozwiazanie wydawalo mi sie najbardziej optymalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Ja mam podpiete niezaleznie od swiatel przez przekaznik i wlacznik. Moge jezdzic na samych lightbarach bez wlaczonych swiatel, lub moge zapalic calal elektownie. Takei rozwiazanie wydawalo mi sie najbardziej optymalne.Podłączyłeś bezpośrednio do aku przez przekaźnik i bezpiecznik? Obliczałeś jakoś obciążenie instalacji elektrycznej czy poszedłeś "na żywioł" co będzie to będzie?Pytam, bo sam zamierzam podłączyć lightbary tak jak Ty, czyli niezależnie od innych świateł. Pierwsze pytanie to takie retoryczne, bo odpowiedź jest podana ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Widzę, że masz założoną szybę. Nie miałeś kłopotów z miejscem przy montowaniu lightbarów? Użyłeś standardowego wspornika light barów przeznaczonego do drag starów ?STYK Żadnych problemów. Lampy (niemieckie) kupiłem przez internet wraz z nietypowym wspornikiem z dość cienkich wyprofilowanych i chromowanych rurek, jako komplet. Pasują do Draga 650 jak i 1100. Mocowane jak standardowy wspornik lightbarów w Dagu. Były o tyle praktyczne, że nie wygagały przekładania kierunków. Są wysunięte lekko do przodu stąd same lampy są dość głębokie (oryginalne Yamachy są płaskie).Zobacz w moim albumie foto. :icon_question: http://tatakis.fotosik.pl/albumy/256948.htmlA kupiłem tu http://www.roadstyler.com/pl/index.php , ale tego modelu już nie ma.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Ja w dzień jeżdzę z wyłączonymi, bo z racji wibracji generowanych przez moje moto wstrząchują mi się często żarniki :icon_biggrin: W nocy obowiązkowo, bo z włączoną tylko główną lampą czuję się jakbym miał świeczkę włożoną, a nie żarówkę...Zasilanie podłączyłem pod odłączone świecące przednie postojówki (wersja amerykańska). No i na przekaźniku mam zmianę świateł (mijania/drogowe) ku uciesze innych użytkowników ruchu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Na szczescie mieszkam w USA, a tutaj najwyzej mozna dostac mandat za "niemanie swiatel" ktore sa dla motocykli obowiazkowe, ale napewno nie za nadmiar.Jedyna restrykcja jest kolor - nie mozna uzywac z przodu niebieskiego i czerwonego. W zwiazku z tym pale (i nie tylko ja) wszystkie. W poprzednim mialem z przodu : 1 reflektor, 2 zolte kierunkowskazy i 2 runningZ tylu: fabryczne pozycyjne, czerwone kierunkowskazy podlaczone jako pozycyjne/kierunkowskazy, STOP, dodatkowy STOP modulowany .Pozniej za porada innych zmienilem kolor running z bialego na zolty - przeciwmgielne.Niesamowita poprawa widocznosci (mnie) Teraz mam : 2 reflektory, 2 kierunkowskazy.w ostatnim tygodniu zalozylem: 2 przeciwmgielne na crash bar, wymienilem zarowki na jasniejsze i mocniejsze, a na jedna zalozylem zolta oslonke-jeden reflektor swieci na zoltyZ tylu mam juz podlaczone kierunkowskazy z pozycyjnymi , a zamowilem extra STOPhttp://www.customdynamics.com/knight_rider_led_light_bar.htm Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Podłączyłeś bezpośrednio do aku przez przekaźnik i bezpiecznik? Obliczałeś jakoś obciążenie instalacji elektrycznej czy poszedłeś "na żywioł" co będzie to będzie?Pytam, bo sam zamierzam podłączyć lightbary tak jak Ty, czyli niezależnie od innych świateł. Pierwsze pytanie to takie retoryczne, bo odpowiedź jest podana :notworthy:sprawdzalem ile watt moge dolozyc jeszcze do mojego alternatora, zadnych innychobliczennie robilem. mam puszczony prad przez stacyjke - wylaczam moto gasnie wszystko (ze wzgledu na slaba pamiec :-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Ja mam lightbary podpięte pod przełącznik główny. Świecą razem z krótkimi i długimi (tak podłączył poprzedni właściciel) Jak jadę na trzech krótkich lub trzech długich z przodu jest OK ale jak próbuję "błysnąc" światłami (np radar) to pali mi się bezpiecznik. Dałem zamiast 10 A, 15 A ale nic to nie dało. Chyba spróbuje rozdzielić światła moto od lightbarów ale jak ???Szukam też przełącznika (myślę, że konieczny będzie trójpołożeniowy) lightbary wyłączone, włączone krótkie, włączone długie. Na razie spotkałem tylko tandetne przełączniki.Poradźcie jak się z tym uporać. Czy niebieskie lightbary są dopuszczone prawem w Polsce.Pozdrawiam:Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Posiadam lightbary podłączone przez przekaznik i włącznik automatyczny.Zapalają się same automatycznie po 15 sek.Moto wersja USA i nie ma włącznika swiateł.Układ sam montowałem i dość proste do podłączenia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr27 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 U siebie podłączyłem niezależnie, oddzielny włącznik do lihtbarów mogę włączyć niezależnie od tego czy są włączone światła w moto, miałem o tyle ułatwione zadanie, że w VN-enie jest zostawiony dodatkowy przewód w lampie, oczywiście podłączyłem przez przekaźnik. Miałem jedynie na początku problem z jakimś zwarciem i okazało się ,że przełącznik ma metalową obudowę i podczas jazdy robił zwarcie, po zaizolowaniu jest wszystko ok. Jeżdżę w dzień z włączonymi wszystkimi światłami, czasem jakiś kierowca mruga światłami, ale wolę być widoczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 U mnie light bary maja moc 2 x 55 W, więc jak stoję w korku, lub coś podobnie, staram się je wyłączać. Inaczej, to ładowanie siada i aku może paść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissF Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 U mnie light bary maja moc 2 x 55 W, więc jak stoję w korku, lub coś podobnie, staram się je wyłączać. Inaczej, to ładowanie siada i aku może paść.Miałem ten sam problem. Lightbary były podłaczone razem z pozycyjnymi.... w tarsie ok... w mieście po staniu w korkach... drugiego dnia nie byłem w stanie odpalić. Odciąłem.. i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Moje light bary palą się niezależnie od mijania, ale fakt, razem z pozycjami. No ale nie wyobrażam sobie, by paliły się bez pozycyjnych :crossy: Dodam, że na pokładzie moto mam i gps zasilany z gniazda, i interkom - to samo, więc siła rzeczy, lepiej ulżyć w korkach aku :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Moje lightbary mają oddzielny włącznik ale włączają się (albo nie) tylko jak mam długie i na razie to mi wystarcza. Ponawiam pytanie: jak prawidłowo powinny być ustawione światła lightbarów - gdzie powinien padać snop światła z nich pochodzący..... :lalag: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Zależy jaki masz typ owych. Ja mam tzw. dalekosiężne, więc ustawiłem je tak, by pięknie mi oświetlały drogę, a przy tym przynajmniej choć trochę nie oślepiały innych :) W Twoim przypadku, kiedy działają tylko z długimi, ustawiłbym je tak, by doświetlały mi przedpole, czyli troszku niżej niż długie. Edytowane 9 Maja 2008 przez Dex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 (edytowane) Shipp - sorry, masz rację. No to jeździmy w jednym klubie.Kendi - Ty młodym człowiekiem jesteś. Jak chcesz dożyć mojego wieku, to wywal te 4W, wstaw 55W i podłącz pod światło mijania.To jest to ! ;) Tatakis, ja też mam lightbary z halogenami, tylko świecą się razem (na głównym przełączniku) z krótkimi i długimi. Chciałbym świecić je oddzielnie ale nie mogę znaleźć porządnego przełącznika na kierownicę (szukałem dość intensywnie) trójpołozeniowego (wyłączone, krótkie i długie), A może tylko dwupołozeniowego tzn: wyłączone i krótkie a długie zapalane razem z lampą główna przełącznikiem fabrycznym. Oczywiście zrobi to elektryk, bo ja nie mam o tym pojęcia. A Ty, jak masz połączone lightbary, na głównym przełączniku?Merlin Edytowane 11 Maja 2008 przez Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.