Greedo Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 (edytowane) Widzieliście kiedyś taki folklor? Jak dla mnie niezła siara Subaru Edytowane 16 Sierpnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 no co ... zawsze to troche taniej :crossy: Osobiście nie mam nic przeciwko LPG to jakoś tak średnio pasuje do Subaru Imprezy ... Popłakał bym sie ze śmiechu jakbym zobaczył to w jakiś KJS`ach :flesje: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 w audi a4 w fabrycznym gazie, tez montowali korek w tym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 osiągi benzyny a koszty jak w dieslu , ja tu nie widzę siary , następne auto będę miał z lpg bo jednak czasem brakuje tego wkręcania się na obroty Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 bez przsady to nawet nie jest turbo tylko zwykla impreza, jedyna siara to mocowanie "wlewu", sa dyskretniejsze miejsca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Dokładnie, jak ktoś napisał. Jedyna siara to beznadziejne mocowanie tego wlewu. Ale to zwykłe wolnossące autko więc nie widzę w tym nic dziwnego, że ktoś chce obniżyć koszty użytkowania, bo takie 2.0 4wd swoje pali jednak :-( Ale na deszczu albo po śniegu to mało kto da radę takiemu nawet wolnossącemu... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobijabi Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Mój znajomy ma Vectre sprowadzoną z Hollandii z tak zamontowanym wlewem lpg podobno tam tak montuja we wszystkich autach na LPG, ale i tak trzeba zakładać, nową Polską instalację, ze względu na homologację i inny wlew LPG. Pozdrwoienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) Gwałt w biały dzień. Zresztą, uważam, że to auto kosztowało 500EUR, z czego połowa to koszt szpachli. Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) Mój znajomy ma Vectre sprowadzoną z Hollandii z tak zamontowanym wlewem lpg podobno tam tak montuja we wszystkich autach na LPG, ale i tak trzeba zakładać, nową Polską instalację, ze względu na homologację i inny wlew LPG.co ty bredzisz, takiego holendra sie normalnie rejestruje a do wlewu kupujesz adapter (przejsciowke) i po klopocie, a ze tak tam montuja to fakt, ale holendrzy z natury sa "pusci" :) ps. moze wlasnie z holand sciagnieta. Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez stopmen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 takie subarynki kupowane sa czesto dla szpanu , za uciulane grosze , a ledwo na utrzymanie auta na chodzie stac , dlatego montuja lpg bo na benzyne nie maja... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Akurat ta wersja Subaru mi sie nie podoba....ale mimo wszystko beznadziejnie ulokowany wlew LPG...ale co do samego LPG w takim samochodzie to ja nic nie mam :biggrin: Kazdy przeciez chce jezdzic i najlepiej jak najtaniej :lalag: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 no tak ale skoro stac cie na auto za 100 i i wiecej tysiecy , to powinno cie stac na benzynke dla tego auto a napewno oszczedne to ono nie jest. To tak jak do merca z 6 litrowym silnikiem podlaczyc gazownie ... niestac cie na paliwo to se kup auto co pali 6 na 100 a nie 16 :biggrin: co do gazu w 90% jest odczuwalny spadek mocy i rozne dziwne klopoty z autem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 no tak ale skoro stac cie na auto za 100 i i wiecej tysiecy , to powinno cie stac na benzynke dla tego auto a napewno oszczedne to ono nie jest. To tak jak do merca z 6 litrowym silnikiem podlaczyc gazownie ... niestac cie na paliwo to se kup auto co pali 6 na 100 a nie 16 :) co do gazu w 90% jest odczuwalny spadek mocy i rozne dziwne klopoty z autem.Jak kupujesz STI za 100 i więcej tysięcy to owszem powinno Cię być stać na zupę do niego. Ale to zwykly wolnossący Subarak, którego można kupić za 30 tysięcy. A że pali minimum dychę w mieście to LPG jest jak najbardziej wskazane. Jak założysz sekwencję lpg to nie ma problemów z autem, a i spadek dynamiki jest minimalny. Mówisz, ze jesli kogoś nie stać na zupę to niech kupuje inne ekonomiczniejsze auto, ale co z tymi którzy chą jeździc stosunkowo niewielkim kosztem, ale bez rezygnacji z dobrych osiągów? :flesje: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Jest w Polsce Porshe Cayenne z gazem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Ja mam wolnossaca Legacy kombi ( tak to sie "po polsku" nazywa ? ) i chetnie zalozylbym gaz, bo mimo malego silnika 2.2l i wtrysku pali jak wsciekla. W zimie bo zimno, w lecie bo air condition wlaczony.Jedyna wada tego samochodu oprocz cen czesci zamiennych :icon_biggrin:Nitomen zalezy jak kto jezdzi - my zrobilismy 200 tys w 5 lat i troche to czuc w kieszeni. Samochod jezdzi zarowno w "pracy" jak i dla domu, a byly czasy gdy jezdzil rowniez w nocy (syn ). Praktycznie silnik nie mial czasu ostygnac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.