Skocz do zawartości

Subaru


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no co ... zawsze to troche taniej :crossy:

Osobiście nie mam nic przeciwko LPG to jakoś tak średnio pasuje do Subaru Imprezy ... Popłakał bym sie ze śmiechu jakbym zobaczył to w jakiś KJS`ach :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiągi benzyny a koszty jak w dieslu , ja tu nie widzę siary , następne auto będę miał z lpg bo jednak czasem brakuje tego wkręcania się na obroty

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jak ktoś napisał. Jedyna siara to beznadziejne mocowanie tego wlewu. Ale to zwykłe wolnossące autko więc nie widzę w tym nic dziwnego, że ktoś chce obniżyć koszty użytkowania, bo takie 2.0 4wd swoje pali jednak :-( Ale na deszczu albo po śniegu to mało kto da radę takiemu nawet wolnossącemu... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy ma Vectre sprowadzoną z Hollandii z tak zamontowanym wlewem lpg podobno tam tak montuja we wszystkich autach na LPG, ale i tak trzeba zakładać, nową Polską instalację, ze względu na homologację i inny wlew LPG.

 

Pozdrwoienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy ma Vectre sprowadzoną z Hollandii z tak zamontowanym wlewem lpg podobno tam tak montuja we wszystkich autach na LPG, ale i tak trzeba zakładać, nową Polską instalację, ze względu na homologację i inny wlew LPG.

co ty bredzisz, takiego holendra sie normalnie rejestruje a do wlewu kupujesz

adapter (przejsciowke) i po klopocie, a ze tak tam montuja to fakt, ale holendrzy z natury sa "pusci" :)

 

ps. moze wlasnie z holand sciagnieta.

Edytowane przez stopmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie subarynki kupowane sa czesto dla szpanu , za uciulane grosze , a ledwo na utrzymanie auta na chodzie stac , dlatego montuja lpg bo na benzyne nie maja...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ta wersja Subaru mi sie nie podoba....ale mimo wszystko beznadziejnie ulokowany wlew LPG...ale co do samego LPG w takim samochodzie to ja nic nie mam :biggrin: Kazdy przeciez chce jezdzic i najlepiej jak najtaniej :lalag:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale skoro stac cie na auto za 100 i i wiecej tysiecy , to powinno cie stac na benzynke dla tego auto a napewno oszczedne to ono nie jest.

 

To tak jak do merca z 6 litrowym silnikiem podlaczyc gazownie ... niestac cie na paliwo to se kup auto co pali 6 na 100 a nie 16 :biggrin:

 

co do gazu w 90% jest odczuwalny spadek mocy i rozne dziwne klopoty z autem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale skoro stac cie na auto za 100 i i wiecej tysiecy , to powinno cie stac na benzynke dla tego auto a napewno oszczedne to ono nie jest.

 

To tak jak do merca z 6 litrowym silnikiem podlaczyc gazownie ... niestac cie na paliwo to se kup auto co pali 6 na 100 a nie 16 :)

 

co do gazu w 90% jest odczuwalny spadek mocy i rozne dziwne klopoty z autem.

Jak kupujesz STI za 100 i więcej tysięcy to owszem powinno Cię być stać na zupę do niego. Ale to zwykly wolnossący Subarak, którego można kupić za 30 tysięcy. A że pali minimum dychę w mieście to LPG jest jak najbardziej wskazane. Jak założysz sekwencję lpg to nie ma problemów z autem, a i spadek dynamiki jest minimalny. Mówisz, ze jesli kogoś nie stać na zupę to niech kupuje inne ekonomiczniejsze auto, ale co z tymi którzy chą jeździc stosunkowo niewielkim kosztem, ale bez rezygnacji z dobrych osiągów? :flesje: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wolnossaca Legacy kombi ( tak to sie "po polsku" nazywa ? ) i chetnie zalozylbym gaz, bo mimo malego silnika 2.2l i wtrysku pali jak wsciekla. W zimie bo zimno, w lecie bo air condition wlaczony.

Jedyna wada tego samochodu oprocz cen czesci zamiennych :icon_biggrin:

Nitomen zalezy jak kto jezdzi - my zrobilismy 200 tys w 5 lat i troche to czuc w kieszeni. Samochod jezdzi zarowno w "pracy" jak i dla domu, a byly czasy gdy jezdzil rowniez w nocy (syn ). Praktycznie silnik nie mial czasu ostygnac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...