embe Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 (edytowane) Problem wygląda tak: Odpowietrznik (przód) dokręcony jest mocno, acz rozsądnie, jednak spod niego (na wyjściu gwintu) poci się płynem. Zaznaczam, że płyn NIE cieknie z "dziury" odpowietrznika, ale wydobywa się przez gwint od spodu. Użyć jakowejś podkładki miedzianej? Co robić? Edytowane 11 Sierpnia 2007 przez embe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Wymień na nowy odpowietrznik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Odświeżam temat, bo to o mój motocykl się rozchodzi. Zgodnie z radą pana Piotra zamówiłem w salonie odpowietrzniki i dzisiaj je wymieniłem. Efekt - nic to nie zmieniło. Póki nie dokręci się na maksa (na serio b. mocno) odpowietrznik przecieka lub poci się. I to tak jak wcześniej - nie przez dziurkę na górze tylko wokół gwintu. Po dokręceniu nie przecieka - załóżmy, że jest okej. Ale problem jest inny - kiedy hamulec jest zimny klamka jest twarda i super, ale kiedy tylko się rozgrzeje klamka robi się miękka. Moge nią niemal dotknąć do manetki. Niedawno wymieniłem przewody na stalowe i założyłem nowe klocki (Carbon Lorraine AC3). Jestem w totalnej rozsypce. Co może być przyczyną tego że klamka robi się miękka po nagrzaniu? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Odświeżam temat, bo to o mój motocykl się rozchodzi. Zgodnie z radą pana Piotra zamówiłem w salonie odpowietrzniki i dzisiaj je wymieniłem. Efekt - nic to nie zmieniło. Póki nie dokręci się na maksa (na serio b. mocno) odpowietrznik przecieka lub poci się. I to tak jak wcześniej - nie przez dziurkę na górze tylko wokół gwintu. Po dokręceniu nie przecieka - załóżmy, że jest okej. Ale problem jest inny - kiedy hamulec jest zimny klamka jest twarda i super, ale kiedy tylko się rozgrzeje klamka robi się miękka. Moge nią niemal dotknąć do manetki. Niedawno wymieniłem przewody na stalowe i założyłem nowe klocki (Carbon Lorraine AC3). Jestem w totalnej rozsypce. Co może być przyczyną tego że klamka robi się miękka po nagrzaniu? Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Płyn hamulcowy, odpowietrzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Co może być przyczyną tego że klamka robi się miękka po nagrzaniu? Powietrze w układnie... Odpowietrz dobrze a problem znikniePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Płyn hamulcowy jest zalany świeży, a na odpowietrzeniu spędziłem mase czasu. Tylko, że ciężko odpowietrzyć, kiedy pod cieknącym odpowietrznikiem dostaje się powietrze. I koło się zamyka... :lapad: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Płyn hamulcowy jest zalany świeży, a na odpowietrzeniu spędziłem mase czasu. Tylko, że ciężko odpowietrzyć, kiedy pod cieknącym odpowietrznikiem dostaje się powietrze. I koło się zamyka... :lapad: :biggrin: To masz pewnie gwint wytrzaskany... Ja bym spróbował podłożyć wygrzaną miedzianą podkładke ale nie wiem czy to zda egzamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Gwint nie ma związku z uszczelnieniem. Uszczelnienie stanowi klin na końcu odpowietrznika, który styka się z zaciskiem. Jak mówiłem - wymiana odpowietrznika nie pomogła. Wychodzi, że zużyło się "łoże" odpowietrznika w samym zacisku, ale wierzyć mi sie w to nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Gwint nie ma związku z uszczelnieniem. Uszczelnienie stanowi klin na końcu odpowietrznika, który styka się z zaciskiem. Jak mówiłem - wymiana odpowietrznika nie pomogła. Wychodzi, że zużyło się "łoże" odpowietrznika w samym zacisku, ale wierzyć mi sie w to nie chce... W sumie na jedno wychodzi w kwestii zastosowania metod naprawczych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Sprobuj wkrecic ten odpowietrznik na zolta tasme teflonowa ( odporna na olej i benzyne ) - powinna trzymac. Jaki plyn wlales ?I jak go wymieniales ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Gdzie mogę zakupić taką taśmę? Wlałem najpierw Agipa DOT4 przy zmianie przewodów normalnie - przez zbiorniczek. Teraz przy zabawach z odpowietrzaniem dopełniam Castrolem DOT4. Oba płyny nowe, świeże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Przewody w oplocie stalowym sa b.ciezkie do odpowietrzenia, mnie znakomicie pomogla w tym pompa podcisnieniowa do odpowietrzania hamulcow Mity Vac.Podejrzewam ze np PolandPosition moze miec taka pompe, zadzwonilbym zeby sie upewnic i zlecil im odpowietrzenie.Co do tasmy to u mnie w kazdym Canadian Tire, u ciebie w Wwie - nie wiem.Ale moze ktos wie i sie odezwie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.