Skocz do zawartości

Cieknie z odpowietrznika SV650 '03


embe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wygląda tak:

 

Odpowietrznik (przód) dokręcony jest mocno, acz rozsądnie, jednak spod niego (na wyjściu gwintu) poci się płynem. Zaznaczam, że płyn NIE cieknie z "dziury" odpowietrznika, ale wydobywa się przez gwint od spodu. Użyć jakowejś podkładki miedzianej? Co robić?

Edytowane przez embe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżam temat, bo to o mój motocykl się rozchodzi.

 

Zgodnie z radą pana Piotra zamówiłem w salonie odpowietrzniki i dzisiaj je wymieniłem. Efekt - nic to nie zmieniło. Póki nie dokręci się na maksa (na serio b. mocno) odpowietrznik przecieka lub poci się. I to tak jak wcześniej - nie przez dziurkę na górze tylko wokół gwintu. Po dokręceniu nie przecieka - załóżmy, że jest okej.

 

Ale problem jest inny - kiedy hamulec jest zimny klamka jest twarda i super, ale kiedy tylko się rozgrzeje klamka robi się miękka. Moge nią niemal dotknąć do manetki. Niedawno wymieniłem przewody na stalowe i założyłem nowe klocki (Carbon Lorraine AC3).

 

Jestem w totalnej rozsypce. Co może być przyczyną tego że klamka robi się miękka po nagrzaniu?

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, bo to o mój motocykl się rozchodzi.

 

Zgodnie z radą pana Piotra zamówiłem w salonie odpowietrzniki i dzisiaj je wymieniłem. Efekt - nic to nie zmieniło. Póki nie dokręci się na maksa (na serio b. mocno) odpowietrznik przecieka lub poci się. I to tak jak wcześniej - nie przez dziurkę na górze tylko wokół gwintu. Po dokręceniu nie przecieka - załóżmy, że jest okej.

 

Ale problem jest inny - kiedy hamulec jest zimny klamka jest twarda i super, ale kiedy tylko się rozgrzeje klamka robi się miękka. Moge nią niemal dotknąć do manetki. Niedawno wymieniłem przewody na stalowe i założyłem nowe klocki (Carbon Lorraine AC3).

 

Jestem w totalnej rozsypce. Co może być przyczyną tego że klamka robi się miękka po nagrzaniu?

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

 

Płyn hamulcowy, odpowietrzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn hamulcowy jest zalany świeży, a na odpowietrzeniu spędziłem mase czasu. Tylko, że ciężko odpowietrzyć, kiedy pod cieknącym odpowietrznikiem dostaje się powietrze. I koło się zamyka... :lapad: :biggrin:

 

To masz pewnie gwint wytrzaskany... Ja bym spróbował podłożyć wygrzaną miedzianą podkładke ale nie wiem czy to zda egzamin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint nie ma związku z uszczelnieniem. Uszczelnienie stanowi klin na końcu odpowietrznika, który styka się z zaciskiem. Jak mówiłem - wymiana odpowietrznika nie pomogła. Wychodzi, że zużyło się "łoże" odpowietrznika w samym zacisku, ale wierzyć mi sie w to nie chce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint nie ma związku z uszczelnieniem. Uszczelnienie stanowi klin na końcu odpowietrznika, który styka się z zaciskiem. Jak mówiłem - wymiana odpowietrznika nie pomogła. Wychodzi, że zużyło się "łoże" odpowietrznika w samym zacisku, ale wierzyć mi sie w to nie chce...

 

W sumie na jedno wychodzi w kwestii zastosowania metod naprawczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody w oplocie stalowym sa b.ciezkie do odpowietrzenia, mnie znakomicie pomogla w tym pompa podcisnieniowa do odpowietrzania hamulcow Mity Vac.

Podejrzewam ze np PolandPosition moze miec taka pompe, zadzwonilbym zeby sie upewnic i zlecil im odpowietrzenie.

Co do tasmy to u mnie w kazdym Canadian Tire, u ciebie w Wwie - nie wiem.

Ale moze ktos wie i sie odezwie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...