jannikiel Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 (edytowane) Trzeba wyczyscic dobrze gaznik i dopiero zaczac zabawe w mieszanie dyszami. Jak ssanie nie dziala wyczyscic dysze ssania(chyba ze dziala na zasadzie przymkniecia klapka, rozpylacze, dysze wolnych obrotow- tu poziom paliwa nie ma nic do rzeczy najwyzej "brakowaloby Ci gazu" ale swieca powinna byc ok a nie czarna- wiadomo swieca czarna los marny...Jak gaznik w 100% wyczyszczony a dalej zarzuca trzeba tak dobrac dysze pilot jet zwiekszyc ilosc powietrza( dyszkami u gory - lub z tylu gaznika), lub zmiejszyc ilosc paliwa w mieszance( paliwowo- powietrznej) w danym zakresie obrotow- pamietaj nigdy nie rozwiercaj dysz(by zawsze mozna bylo wrocic do stanu wyjsciowego)- trzeba sie zaopatrzec w nowe dyszki- podejrzewam jednak ze samo czyszczenie pomoze- chyba ze ktos wczesniej grzebal i nieopatrznie rozwiercal dysze- bo myslal ze zrobi ta machinacja motorek szybszy, mocniejszy ...Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Edytowane 18 Sierpnia 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wczoraj jeszcze raz rozebralem gaznik, wyczyscilem na cacy sprezarka, wszystkie dysze wykrecilem i usunalem ewentualne zanieczyszczenia... w sumie odkrecilem 3 dysze i po wyczyszczeniu:- pilot, ktora wkrecilem pozniej do oporu i wykrecilem o 2,5 obr- dysze od srednich obrotow -wkrecilem do oporu- dysze glowna -wkrecilem do oporu efekt jest taki, ze motocykl slabo utrzymuje wolne obroty, a w trakcie jazdy oddaje moc jak 2-suw... dopiero od 6 tys obr motocykl sie zbiera jak nalezy. od 1500 do 6 tys, pod obciazeniem, jedzie jakby sie dlawil albo nie mialby mocy... dodam ze grzeja mi sie jeszcze kable idace od alternatora do reg. napiecia, do tego stopnia, ze moga prawie poparzyc. tutaj w PDFie 2 strony z manuala odnosnie gaznikahttp://www.eso.student.olsztyn.pl/a/013.pdfhttp://www.eso.student.olsztyn.pl/a/015.pdf pomozcie bo juz mam ochote sie pochlastać... :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 no to szukaj w elektryce, jesli kabel od altka sie grzeja to znaczy ze idzie za duzy prad i mzoeliwe ze zaduze napiecie, mzoe padl regulator? jesli warjuje to warjuje tez zaplon wiec w tym doszukiwal bym sie przyczyny Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 dobra, to jak to sprawdzic?jakie napiecie powinno byc na altku, jakie za regulatorem napiecia itp?krok po kroku instrukcje poprosze mozliwe ze to ta elektryka, bo mam wrazenie, ze gdy motocykl jest swiezo odpalony to dziala w miare dobrze (o ile mozna uzyc az tak wynioslych slow), a gdy pochodzi chwile i kabel sie nagrzeje, to jest kompletny klops, bo nawet wolnych obrotow nie ma (moto zdycha po puszczeniu manetki gazu) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 regulator ustala napiecie jakie daje altek, wiec najlepiej jest je zmierzyc na akumaltorze, powino byc w okolicach 14V przy obrotach wiekrzych o powiecmy 500-1000 niz wolne i stale niezaleznie od czasu i predkosci obrotowej, wine moze tez miec akumaltor bo to napiecie z akumlatora odpowiada za magnesacje wirnika-poprostu zeby wszystko dziallo poprawnie to wszystkie 3 elementy-aku, regulator i alternator musza byc sprawne, mozesz sprobowac odpalic moto tylko z akulatora-odlaczyc alternator i podlaczyc zasilanie na zaplon tylko z akumaltora, jesli wszystko bedzie dobrze to albo regulator albo alternator, jesli to nic nieda to pozostaje sprawdzenei modulu ale tu juz niestety nie jestem wstanie duzo napisac, jesli modul daje dobra iskre to na 99% jest sprawny Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 wiem ze jak odpalilem moto z odpietym akumulatorem, to nie bylo roznicy (bynajmniej nie zauwazylem). odpalenie moto z odpietym aku i reg. napiecia (na kilka sekund) tez nie niczego nie zmienilo. jednak palenie motóra bez reg. napiecia to raczej debilowaty pomysl :icon_eek: dzieki za tip`a, odpale szrota bez altka dzisiaj Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) niestety wlasnie odpalanie moto z odpietym aku to debilowaty pomysl bo w tym momencie nic nie reuluje napiecia............ przeczytaj dokladnie, odlaczyc alternator i niech zasilanie idzie tylko z aku a altek sie obraca i nic nie wytwarza bo zeby wytworzyl musi miec napiecie ktore magnesuje wirnik(wzbudzenie)..... regulacja napiecia ktore daje alernator polega na odpowiednim podawaniu napiecia na wirnik z aku przez regulator, w przypadku braku regulatora i pelnej magnesacji wirnika napiecie moze wzrosnac sporo szczegulnie jesli niczym to niejest obciazone Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 odpalilem moto z samego akumulatora, z odpietym alternatorem.objawy takie same.wiec problem tkwi tylko i wylacznie w ukladzie zasilania (gaznik) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 hmmm... czyli z elektryki zostal tylko modul, cewka, kabel i swieca jesli to jest ok to tylko gaznik... musisz kombinowac... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 oddam karburator na regulacje do mechanika, nie chce mi sie z tym pieprzyc non stop... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Napisz jaka była przyczyna :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 niestety wlasnie odpalanie moto z odpietym aku to debilowaty pomysl bo w tym momencie nic nie reuluje napiecia............ przeczytaj dokladnie, odlaczyc alternator i niech zasilanie idzie tylko z aku a altek sie obraca i nic nie wytwarza bo zeby wytworzyl musi miec napiecie ktore magnesuje wirnik(wzbudzenie)..... regulacja napiecia ktore daje alernator polega na odpowiednim podawaniu napiecia na wirnik z aku przez regulator, w przypadku braku regulatora i pelnej magnesacji wirnika napiecie moze wzrosnac sporo szczegulnie jesli niczym to niejest obciazone Ze niby jak? nigdy nie odpalac bez podlaczonego aku i regulatora napiecia nawet jak moto ma pradnice a nie alternator (tak jest w KLR'ach, przynajmniej 250'tkach)? odwracasz gaźnik do góry dupą ze zdjętą komorą i odległość pomiędzy krawędzią pływaka a krawędzią gażnika powinna wynoisc te 17 mm W takim razie powiedzcie czy to chodzi o ta odleglosc zaznaczona na zdjeciu, bo wyjecie gaznika bez wylania z niego paliwa jest w KLR'ach niemozliwe albo graniczy z niemozliwoscia?ta wysokosc?(sorry za jakosc zdjecia ale robilem w nocy w kuchni i telefonem) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 http://pl.wikipedia.org/wiki/Alternator jesli zrodla pradu alternatora lub pradnicy nic nie reguluje to moze ona nam podac bardzo wysokie napiecie i upalic to i owo, jesli uszkodzony jest regulator i na wirnik pujdzie za duze wzbudzenie to wytworzy sie za wysokie napiecie, pozatym jak odpalisz moto ktore ma altek i niema aku? nic ci tam nie wytworzy pradu... poczytaj tez o pradnicach, niewiem co dokladnie produkuje prad w klr 250 ale z wypowiedzi autora wyniak ze alternator Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Ze niby jak? nigdy nie odpalac bez podlaczonego aku i regulatora napiecia nawet jak moto ma pradnice a nie alternator (tak jest w KLR'ach, przynajmniej 250'tkach)? *** Ma moze pradnice pradu stalego ???To bylaby dla mnie nowosc.Jakiekolwiek odpanie motocykla bez aku moze spalic elementy instalacji zaplonowej. W takim razie powiedzcie czy to chodzi o ta odleglosc zaznaczona na zdjeciu, bo wyjecie gaznika bez wylania z niego paliwa jest w KLR'ach niemozliwe albo graniczy z niemozliwoscia? Tak to jest ta odleglosc, tyle ze mierzysz ja trzymajac gaznik odwrocony na bok, a nie do gory nogami, bo w tej pozycji zawor jest dociskany do gniazda ciezarem plywaka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 (edytowane) Barteam: Ze niby jak? nigdy nie odpalac bez podlaczonego aku i regulatora napiecia nawet jak moto ma pradnice a nie alternator (tak jest w KLR'ach, przynajmniej 250'tkach)? *** Ma moze pradnice pradu stalego ??? Mea culpa, jest alternator, nie ma zadnej pradnicy ... zmylilo mnie anglojezyczne 'generator' w manualach i na diagramach dostepnych z http://www.buykawasaki.com/. To bylaby dla mnie nowosc.Jakiekolwiek odpanie motocykla bez aku moze spalic elementy instalacji zaplonowej. W takim razie powiedzcie czy to chodzi o ta odleglosc zaznaczona na zdjeciu, bo wyjecie gaznika bez wylania z niego paliwa jest w KLR'ach niemozliwe albo graniczy z niemozliwoscia? Tak to jest ta odleglosc, tyle ze mierzysz ja trzymajac gaznik odwrocony na bok, a nie do gory nogami, bo w tej pozycji zawor jest dociskany do gniazda ciezarem plywaka. Adam M.Rozumiem ze kat odwrocenia powinien byc taki zeby jezyczek w plywaku 'konczyl' zamykac zawor regulujacy wysokosc paliwa w komorze (wlasnie taka sytuacje obrazuje moje zdjecie). Potwierdzilem to empirycznie bo po dwoch miesiacach generalnego remontu wlasnie dzisiaj (i na wlasnie takim jak na zdjeciu ustawieniu gaznika) oraz po zrozumieniu zasady dzialania regulatora napiecia i alternatora i ich podlaczeniu moto pieknie odpalilo od szostego kopa :icon_exclaim: az sam bylem w szoku, ze tak latwo pojdzie :)))) Pozdro i dzieki za pomoc. Edytowane 25 Sierpnia 2007 przez barteam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.