pit Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak w temacie:Przykręciłem dekiel trzymający wałki rozrządu z momentem 14Nm a później zajarzyłem że pisze w serwisówce 12Nm Poluzować i przykręcić 12Nm czy zostawić????? Taka niewielka różnica ma znaczenie dokładnie w tym przypadku...??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak juz dokręciłeś to nic nie rób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Jak w temacie:Przykręciłem dekiel trzymający wałki rozrządu z momentem 14Nm a później zajarzyłem że pisze w serwisówce 12Nm Poluzować i przykręcić 12Nm czy zostawić????? Taka niewielka różnica ma znaczenie dokładnie w tym przypadku...??? Jeśli to nie problem to odkręć i przykręć na 12. W tym przypadku nie chodzi tylko o wytrzymałość gwintu ale i oto że te dekle są panewkami dla twojego wałka. Nie jestem fizykiem i nie wiem czy 2Nm różnicy to dużo, ale skoro mam klucz to jadę dokładnie jak w sewisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 dochodzi jeszcze takie pytanie -jaki masz klucz dynamometryczny-jesli jakis tani to zapomnij ze jest dokladny Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 ja kiedys kupilem taki tani to oszukiwal mi o 20Nm na minusie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jak jest napisane 12 to ma być 12, a nie 14 po coś ktoś to napisał. Za mocne skręcenie tych połązeń może spowodować za ciasne pasowanie wakłów włącznie z wykasowaniem luzów zaworowych, o czym mało kto pamięta. Oczywiście zakłądam że masz dobry i precyzyjny klucz, gdyż w temacie o kluczach dynamometrycznych piszesz ze masz jakieś badziewie które oszukuje. Po drugie - pisz jaki motocykl, prosiłem o to w przyklejonym termacie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 (edytowane) Klucz mam "Louis" i działa ok. Moto to cbr f4i. Hm... chyba to dzisiaj poluzuje...Przed rozkręceniem porobiłem znaczki mazakiem na śrubach i są one teraz troszeczkę przesunięte... Edytowane 13 Sierpnia 2007 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.