YAGO Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Heja! niewiem dlaczego ale nie potrafie obrucic dominatora w miescu, za kazdym razem moto prostuje mi kiere i sartuje do przodu... niewiem czy jest to kwestia tego ze jest za ciezki i niemam tyle sily zeby sie zaprzec noga czy poprostu robie to zle, wsumie to chyba najbardziej trywialna sztuczka ale zachu mi nie wychodzi.... moze cos doradzicie, oiszecie jak to zrobic najlatwiej? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Pewnie za mało go przechylasz do wewn. A nogą to się tylko podpieraj żeby się motor nie położył, a nie zapieraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 No moja DR'ka tak robiła jak miałem założone kostki. Kostki + waga i nie dało sie zerwać przyczepności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) Da sie,da sie,trzeba tylko dodać odpowiednio dużo gazu i odpowiednio przechylić,też mam nowe kostki od niedawna,poprostu więcej manetke odkręcam.Fakt,fajnie to wygląda i stosunkowo łatwe,proponuje poćwiczyć na asfalcie,normalnie dziewczyny majtki przez głowe ściągają :) Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez Doozer Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 ttr robi takie pólbączka na 1/3 gazu na żużli tak powoli i dostojnie. Ale ja mam przełożenia terenowe. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 tylko problem w tym ze niemam kostki tylko heidenauke k60, fakt nie nazekalem na przyczepnosc tej opony ale proby przeprowadzalem w glebokim pachu na zwirowni i sokniczylo sie tym ze moto lezalo na boku :notworthy: Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 w drugim komplecie mam k60 na tyle i ci powiem że ciężko, moto prędzej stoi w miejscu niż robi bączka , na asfalcie z piaskiem jest o wiele łatwiej ale znowu jak się zakręci to ciężko przestać :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 w drugim komplecie mam k60 na tyle i ci powiem że ciężko, moto prędzej stoi w miejscu niż robi bączka , na asfalcie z piaskiem jest o wiele łatwiej ale znowu jak się zakręci to ciężko przestać :icon_mrgreen: no dokladnie, stoi i mieli..., mysle ze jak troche pocwicze to bedzie sie dalo, a na asfalcie wole nie prubowac bo jak mi sie moto polozy to plastiki moga oberwac:D Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 YAGO nie jestes sam :icon_mrgreen: niestety ale to jest ciężki kloc tak jak moja LM i jest kłopot z obrotem :buttrock: ale ja jak pobawiłem się pare razy na żużlu to zaczeło całkiem dobrze wychodzić, a więc praktyka czyni mistrza :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 YAGO nie jestes sam :icon_mrgreen: niestety ale to jest ciężki kloc tak jak moja LM i jest kłopot z obrotem :) ale ja jak pobawiłem się pare razy na żużlu to zaczeło całkiem dobrze wychodzić, a więc praktyka czyni mistrza ;) no niestety jest, trzeba sie niezle ponapinac zeby szybciej pojechac w terenie, ale i tak jestem zadziwiony ze domi naprawde daje rade :P Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Nie wiem jaki macie problem. Ja krecilem bączki zarowno na asfalcie jak i na mokrej trawie, suchej trawie, na asfalcie z piaskiem czy tez na ubitym piasku i to na KAWASAKI GPZ 500. A najefektowniej wychodzilo na kostce brukowej pod Lidlem:D:D:D MIODZIO :icon_mrgreen: Musisz sie przechylic dostatecznie i wystarczajaco duzo gazu dac (w tym przypadku im wiecej tym lepiej) . Moto samo pojdzie. No wentualnie lekko mozesz pomoc sobie nogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 taaa, tylko że w gpz siedzenie masz jakieś 20cm niżej niż w enduraku :biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 hehehe, spoko jak se szosowke zaloze z tylu to tez bede krecil :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.