Arbi_woz Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Kazdy kto mial do czynienia z lozyskami teflonowymi wie ze z jednej strony kosz jest tak jakby zakryty a zdrugie strony widac kulki. Ktora strona zalozyc do skrzyni korbowej?? Silnik minarelli AM (posiada dodatkowe kanaliki smarujace). O pomoc prosze tylko doswiadczone osoby pewne swojej wiedzy poniewaz 170 zl za lozyska to sporo i chcialbym zeby jak najlepiej spelnialy swoje zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Od strony skrzyni korbowej musi iśc ta odkryta strona a ta zakrtyta od strony silmeringu jestem pewny na 100%czy warto był dać tyle siana za łozyska do 50????? :notworthy: Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbi_woz Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 A moze tak jakies uzsadnienie??? Jesli myslisz ze w przeciwnym razie nie bedzie smarowania to sie mylisz. Kanaliki prowadza rowniez miedzy simmer a lozysko wiec jest i i z drugiej strony, poza tym nie jest to lozysko typowo kryte gdyz to tylko kosz, mieszanka przez nie przeplynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 A moze tak jakies uzsadnienie??? Jesli myslisz ze w przeciwnym razie nie bedzie smarowania to sie mylisz. Kanaliki prowadza rowniez miedzy simmer a lozysko wiec jest i i z drugiej strony, poza tym nie jest to lozysko typowo kryte gdyz to tylko kosz, mieszanka przez nie przeplynie. skoro Wiesz lepiej to po co sie pytasz?? Zawsze sie powinno wkladac lozysko , w ktorym kulki beda patrzec na wal :) Przeciez od skrzyni korbowej lozysko jest lepiej smarowane niz kanalikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbi_woz Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Pytam bo chce poznac opinie kogos kto mial z tym stycznosc. To nie jest lozysko kryte. Przez nie przelatuje mieszanka tak samo ja ze stalowym koszem. Prosze o odpowiedz z uzasadnieniem. Tylko osoby pewne swojej wiedzy. Odpowiedzi typu tak bo tak sa dla mnie nic nie znaczace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Styczność??...ile takichsieczkobrzeków rozebrałem....ale i tak wole 4T są ciekawszewydwu sów jest smarowany mieszną(czyli niby wcale :buttrock: ) wiec olej zawrty w paliwie jest cięższy i nie odparowuje więc osada sie na metalowych czesciach slnika łozyska tłok gładz cylindra wiec łozysko musi byc skierowne odkryta strona tam gdzie ten olej ma najlepszy dostep czyli gdzie dochodzi mieszanka wiec skrzynia korbowapodejzewam ze te łozyska nie sa do 2T9bynajmniej ja takich nie spotkałem) ze maja osłone zabezpieczajacabo niby przed czym??????przez olejem????????pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) łozysko jest na tyle blisko wału ze tam praktycznie nie ma smarowania;] kulkami od wału;) Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 A ja myślę ze jakby nie założył to będzie chodzić wyśmienicie :) no ale to nie ja wydałem taką kasę na łożyska więc to nie odemnie zależy ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbi_woz Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) V12 to sa zwykle teflonowe lozyska. piszesz tak jakbys ich nigdy na oczy nie widzial. nie maja zadnych oslonek tylko specjalny kosz. wueska tak tez wlasnie myslalem Tak one wygladaja dla tych co maja watpliwosci o jakichs oslonkach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a388ab3bbbc1f4cc.html, byl to zestaw metrakitu wraz z simmeringami do tego moto i sa przeznaczone do 2T Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez Arbi_woz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ja miałem takie łożyska, to zakładałem kulkami do wału, i moto zrobiło jakieś 1000km i nic mu sie nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 1000km a to masz zeczywiscie przebieg...:/ po 1000km to nawet po chińskich CX niebyło czuc zuzycia;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 a ja ci powiem że zasada jest taka że łożysko wkładasz zawsze tak żebyć widział jego wymiar czyli np 6204 napis musi być w strone skrzyni korbowej,pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 rotfl a jak mam łozyska który maja wymiar sygnowany z 2 stron(sa takie). Zreszta co to za kłutnia juz stara poczciwa ETZ 250 miała fabrycznie takie łozyska i zawsze obwód miał byc zakładany do strony wału;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbi_woz Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Temat do zamkniecia, juz zalozylem tak jak radzil wueska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.