Hypersoniq Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam, mam pytanie odnośnie dopstępności części do motocykli z lat 80. Nie posiadam jeszcze swojej maszyny, ale przymierzam sie do zakupu na przyszły sezon Hondy VT 750 Shadow. Myślę że na cel ten będe mógł przeznaczyć ok 8 tys zł, a za tą cene nie licze na bezawaryjnośc, zresztą myślę że taką samą przyjemnośc będe czerpał z jazdy co z "dłubania" przy motocyklu. W związku z tym mam pytanie czy nie ma problemu z dostępem do części do tych, nie ukrywajmy, nie młodych maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 chyba nie ten dział;)bo japonia z lat 80' na pewno nie jest weteranem... odpowiadając na pytanie... większość maszyn japońskich w polsce, albo conajmniej połowa jest właśnie z lat 80' i jakoś ludzie nie narzekają na dostęp do częsci.. w końcvu popyt tworzy podarz , czy nie? :icon_mrgreen: czyt: NIE MA ZBYT DUŻEGO PROBLEMU Z CZĘŚCIAMI, przynajmniej nie z tymi które są najczęściej wymieniane :bigrazz: pozdrawiam i moja rada to KUPUJ BRACIE I LATAJ DO WOLI BO SEZON W PEłNI!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Akurat do Hondy nie ma problemu z częsciami to tylko zależy gdzie będziesz zamawiał. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 chyba nie ten dział:icon_evil:bo japonia z lat 80' na pewno nie jest weteranem... Hmmmm, wg naszych przepisow moto ponad 25 lat to zabytek, ergo weteran. jeżeli jest do 82 to już weteran, nie? ja przynajmniej lubię tak myśleć o moim 27 letnim motocyklu...... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) Hmmmm, wg naszych przepisow moto ponad 25 lat to zabytek, ergo weteran. jeżeli jest do 82 to już weteran, nie? ja przynajmniej lubię tak myśleć o moim 27 letnim motocyklu......Proponuję nie zaczynać nawet tego tenatu (chodzi o wiek pojazdu) - bo znowu wywiąże się jakaś kłótnia; Fakt faktem temat powinien znaleźć się w innym dziale - bo pytanie dotyczyło Shadow-ki; A co do części - to wiem, żę nawet do amerykańskich wersji tego motocykla da się zdobyć oryginalne zamienniki (także dużego problemu być nie powinno); Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hypersoniq Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Dzięki za informacje, właśnie na takie odpowiedzi liczyłem. Wybaczcie błędne umieszczenie pytania. To był mój pierwszy post na tym forum i jeszcze dobrze nie zorientowałem się w działach. Kontynując temat chciałbym jeszcze zapytać czy mając mechaniczne doświadczenie jedynie w naprawach jednośladów takich jak Ogar, Jawa 50, MZ ETZ 150 (czyli praktycznie nie mając:), posiadając książkę serwisową poradzę sobie z remontem silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Poradzisz sobie, to wszystko jak Klocki Lego. Ja kupiłem K-750, w zime zrobilem remont silnika a do tej pory jeśli chodzi o mechanike to mialem jedynie do czynienia z rowerem. Wpierw poczytałem o budowie silnika w książkach i na forach i dało rade. Włożyłem w to dużo pracy ale moim zdaniem silnik jest zrobiony dobrze, choć pare rzeczy teraz bym zrobil jeszcze lepiej, ale na razie mnie to nie przeszkadza. Może w niedalekiej przyszłości dorwe drugiego dolniaka i jego zrobie na perfect. Jak czegoś nie wiesz pisz na forum. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Hmmmm, wg naszych przepisow moto ponad 25 lat to zabytek, ergo weteran. jeżeli jest do 82 to już weteran, nie? ja przynajmniej lubię tak myśleć o moim 27 letnim motocyklu...... jakby nie patrzeć to za 8 tys. zł na pewno nie bedzie shadowki z 1982 roku... :icon_mrgreen: choćby nie wiem ile chromu na sobie miała:Ppoza tym wiadomo, że weteran to motocykl mający 25 lat, ale żółte tablice może uzyskać i stać się prawdziwym weteranem tylko wtedy jeśli zostanie urzędowo uznany za wartościowy dla polskiej motoryzacji... a japońca z lat 80' na pewno urzędnicy by za taki pojazd nie uznali :buttrock: Dzięki za informacje, właśnie na takie odpowiedzi liczyłem. Wybaczcie błędne umieszczenie pytania. To był mój pierwszy post na tym forum i jeszcze dobrze nie zorientowałem się w działach. Kontynując temat chciałbym jeszcze zapytać czy mając mechaniczne doświadczenie jedynie w naprawach jednośladów takich jak Ogar, Jawa 50, MZ ETZ 150 (czyli praktycznie nie mając:), posiadając książkę serwisową poradzę sobie z remontem silnika? no nie wiem czy tak łatwo sobie poradzić z remontem... na Twoim miejscu oddałbym to fachowcowi, który nie weźmie za dużo kasy(jeszcze zależy ile to dla Ciebie jest "dużo kasy") a zrobi dobrze, szybko i porządnie :banghead:poza tym.. to chcesz za 8 tys. zł kupić shadowkę do remontu?? :O nie lepiej wybrać jakiś model z lat ok 1988 z względnym przebiegiem i żeby służył Ci lata? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 (edytowane) jakby nie patrzeć to za 8 tys. zł na pewno nie bedzie shadowki z 1982 roku... :) choćby nie wiem ile chromu na sobie miała:PTak Ci się wydaje;Shadow 750 z początku lat 80-tych nadal trzyma się w cenie - i na zakup dobrego egzemplarza trzeba przeznaczyć jakieś 7tys; Niestety - ceny motocykli sportowych i chopperów "rządzą się innymi prawami" - chopper tak szybko nie traci na wartości; poza tym wiadomo, że weteran to motocykl mający 25 lat, ale żółte tablice może uzyskać i stać się prawdziwym weteranem Powiedzmy, że "na papierze" !! Pojęcie "prawdziwy weteran" nadal jest bardzo "drażliwym tematem", i dla dobra sprawy proponuję nie używać go "ot tak sobie";Ja proponuję odejść od tej "śmiesznej granicy 25lat", i weterana klasyfikować wg definicji "Klasyka", którą kiedyś podał Adam M., a mianowicie - "pojazd wyprodukowany do końca lat 70-tych" (nie mylić z początkiem 80-tych);Myślę, że to rozsądne; Edytowane 4 Sierpnia 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hypersoniq Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dziękuję wszystkim za opinie. Na pewno wezmę je pod uwagę przy kupnie motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.