bartek85 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ile powinno byc oleju na jedna lage w TT600R 2001 ?? Juz sie nadzialem z uszczelniaczami, kupowalem wg katalogu a po rozebraniu okazaly sie calkiem inne. Wiec rozne zrodla moga roznie podawac dlatego chce sie upewnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 jeżeli to ttr to 615cmm na lage Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Zlalem ok 650 i wlalem tyle samo. Tak jak w manualnu. dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chinol Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 mam TTR 600 i jak mi się glebie i poleży chwilę mam problem z odpaleniem nie wiem czy się zalewa czy się wylewa paliwo z gaźników bo śmierdzi beną ? maci jakis sposóhb na szybkie odpalenie po czymś takim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Najlepiej zlać paliwo z gaznika -jest taka złota śruba( na dole gaznika ) Z innej "beczki"- Ma ktoś z was do zbycia oryginalną lampe do ttr 600 ? Chętnie zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 zakręcasz kranik i kładziesz moto na lewą stronę, zlewa sie resta wachy kilka kopnięć na full przepustnicy odkręcasz kranik i jedziesz dalej. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chinol Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 zakręcasz kranik i kładziesz moto na lewą stronę, zlewa sie resta wachy kilka kopnięć na full przepustnicy odkręcasz kranik i jedziesz dalej. a zapłon wyłączony? , bo jak mi czasem odbije to masakra jest zawsze odpalam bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 na wyłączonym i gaz tylko do przekopania. potem odkręcasz kranik zapłon i palisz normalnie bez gazu Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1100 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 witam 1)Pytanie jak ttr-a spisuje sie w ciezkim terenie,strome podjazdy i duzo blota?..wyczytalem gdzies,ze jest na to za ciezka...i czy bedzie dobra dla poczatkujacego off roadowca-obecnie jezdze 4 rok na zx9r2)mialem chec na wr450,ale to hard enduro i wymaga wiecej "opieki",wieksze spalanie no i w trasy nie za bardzo chyba(gdzie ttr- czytalem jak kolesie pojechali do mongolii)...poprawcie mnie jesli sie myle... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 http://motoafryka.com/2005/index.htmhttp://www.lordmaciek.easyisp.pl/mongolia/http://lordmaciek.easyisp.pl/karpaty/http://www.lordmaciek.easyisp.pl/gruzja/nie pomyliłeś się :buttrock: i do czego ma być to moto konkretnie… :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto1100 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 dzieki za odp. moto ma byc do zabawy w terenie jak i do codziennego uzytku po czanym...w wakacje dalsze trasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Tak bedac juz przy temacie , to czy ktos sie orientuje czy amortyzator tylny z TTR ma wiekszy skok niz ten z XT 600E ? Chodzi mi po głowie wsadzenie jakiegos wiekszego amrtyzatora do swojego XT'ka dlatego włąsnie pytam.Pozostaje jeszcze kwestia jego mocowania...ale z tym mysle ze mozna sobie poradzic we własnym zakresie. Za jakieś odpowiedzi, z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 skok z teg oco pamietam w ttr to 330 mm Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 ma 280 w wersji R a 230 w wersji E Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Cześć, Towarzysze , jaka jest u was "norma" brania oleju przez silnik? Bo u mnie tak jakoś wychodzi 100 na 100 :banghead: (100 ml/100km jak kto woli 1 l /1 tyś km) . Wydaje mi sie to sporo. Latam głównie w terenie = enduro , co prawda nie jest jej lekko, ale nie katuje specjalnie jakoś sprzęta. Nadmienie, że mimo wielokrotnych obserwacji zarówno na postoju jak i w czasie jazdy nie widac w ogóle dymu olejowego ani smrodu przepalanej oliwy... A jak z tym u was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.