bartek gawlik Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Myślę że stary b-6 nie jest alternatywą dla sv 650, ewentualnie możesz wziąć pod uwagę bandita 650 '05. :wink: Za 16 tyś. można już coś wyrwać. Podobno jest sporo lepszy niż starszy, i przypuszczam że może dorównać SV pod względem silnika, pozostaje jeszcze kwestia większej masy. A kawa ZR 7 :icon_rolleyes: Ceny podobne :icon_mrgreen: ZR7?! toż to ma silnik jak moja KZ, a w 1982r to już nie był szczyt technicznych możliwości ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek RF Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 ZR7?! toż to ma silnik jak moja KZ, a w 1982r to już nie był szczyt technicznych możliwości :wink:SORKI, za dużo tych modeli i nie siedzę w kawach, miałem na myśli Z 750. :icon_rolleyes: Czyli zxr 750 naked :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 a czy w bandziorze mozna sie zmiescic ze spalaniem w okolicach 4.5/100 przy jezdzie do 120 km/h? nie sadze..a mi sie to u dalo nawet z pasazerka spalilem przy takiej jezdzie 4.8. Ja w SV widze same plusy nawet w jezdzie w 2, moj plecaczek wcale nie narzeka. pozycja dla kierowcy nie jest najgorsza i przebiegi rzedu 280km miedzy tankowaniami nie jest problemem. pozatym to dla mnie jedno z piekniejszych moto pod wzgledem designu..za Ska przemawia dosc dobra oslona przed wiatrem.. Ja na swoim dojezdzam co dzien do pracy przez caly krk i w korkach nie widze problemow. choc podobno Nka jest stworzona do miasta..kolejny bedzie literek:) - tak mysle..ale lamie sie tez nad FZ1 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 przebiegi rzedu 280km miedzy tankowaniami nie jest problemem. WOW :icon_rolleyes: Ja swoją SV maxymalnie na jednym baku robiłem 180 kmów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sienkos Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 (edytowane) WOW :icon_rolleyes: Ja swoją SV maxymalnie na jednym baku robiłem 180 kmów :biggrin: wiesz jak cisne i krece powyzej 7rpm zawsze to przy 180 mi sie zapala rezerwa i wtedy to wychodzi okolo 7/100to co napisalme to bylo najnizej, a wolno nie jechelam wtedy(trasa w tatrach na slowacji)...a w sumie zobacz sam moja historie spalania :wink: :http://www.spritmonitor.de/en/detail/186165.html Edytowane 27 Lipca 2007 przez Sienkos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 a czy w bandziorze mozna sie zmiescic ze spalaniem w okolicach 4.5/100 przy jezdzie do 120 km/h? nie sadze..Można :icon_question: przy takich prędkościach i delikatnym traktowaniu manetki nie tylko B6, ale także B12 pochwali się takim rezultatem (sprawdzane organoleptycznie :crossy: ) w SV widze same plusy nawet w jezdzie w 2, moj plecaczek wcale nie narzeka. pozycja dla kierowcy nie jest najgorsza i przebiegi rzedu 280km miedzy tankowaniami nie jest problemem. za Ska przemawia dosc dobra oslona przed wiatrem.. Oszczędne moto, to fakt. We dwoje zdecydowaniej wygodniej jeździ się Banditką, zarówno kierowcy jak i pasażer/-owi/-rce. Wersja S model 2000 zapewnia skuteczniejszą ochronę przed wiatrem, niż w SV-ce. Silniki to dwa inne światy. Nie da się zaprzeczyć elastyczności SV650, która może nie powala na kolana, ale pozytywnie zaskakuje objeżdżonych w temacie. WOW :icon_eek: Ja swoją SV maxymalnie na jednym baku robiłem 180 kmów :biggrin:Slingier zapomnialeś dodać "w podpoznańskim Przeźmierowie" :buttrock: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Slingier zapomnialeś dodać "w podpoznańskim Przeźmierowie" :D :D w podpoznańskim Przeżmierowie to stanąłem za drugim niemieckim po przejechaniu 130 kmów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Można :D przy takich prędkościach i delikatnym traktowaniu manetki nie tylko B6 (...) pochwali się takim rezultatem (sprawdzane organoleptycznie :D )Potwierdzam, takie spalanie (w okolicach 4,5l/100 km w trasie) jest jak najbardziej osiągalne na B6 (pod warunkiem że jeździ się po emerycku - jak ja :D ). Oszczędne moto, to fakt. We dwoje zdecydowaniej wygodniej jeździ się Banditką, zarówno kierowcy jak i pasażer/-owi/-rce. Wersja S model 2000 zapewnia skuteczniejszą ochronę przed wiatrem, niż w SV-ce. Również potwierdzam. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Tez mysle, ze jest to mozliwe. Mi CBR'ka pali w miescie kolo 7 litrow a na gorskich serpentynach kiedy jechalo sie caly czas oolo 100 km/h zeszla az do 5.1 l na 100 km (prawie identyczny wynik miala sv'ka 650s Karola1001 ) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.