Z3US Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Witam. Mam proste pytanie: w jawce są takie dwa pręciki i pomiędzy nimi kulka. Od strony sprzęgła ma być ten krótszy, czy dłuższy pręcik ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 O ile pamiętam to bez znaczenia Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 To leciało dłuższy,kulka,krótszy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Dzięki za odpowiedzi. Pytałem bo chce wrzucic już dzisiaj silnik do ramy, jestem wielce ciekawy jakie efekty da zamontowana podkowa i kilka innych modyfikacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 A co to za podkowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 A co to za podkowa ? Pewnie wypełniacz skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 To leciało dłuższy,kulka,krótszy. pozdro Od strony sprzegla krotki, kulka(najlepiej 2 lub 3, naprawde, duzo lepiej wszystko chodzi) i od strony lancucha dlugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmmm Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Od strony sprzegla krotki, kulka(najlepiej 2 lub 3, naprawde, duzo lepiej wszystko chodzi) i od strony lancucha dlugi dokładnie tak, jeśli założysz na odwrót to kulka wypadnie i sprzęgło bedzie chodziło nie tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Że się upewnię: kulka średnicy 5mm? Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 tak, 6mm nie wejdzie, musi byc 5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 No jak kiedys stuningowalem moja jawke wstawiajac dodatkowo kulke od strony sruby regulacyjnej w dzwigience przy silniku. Sruba ta dosyc szybko sie zuzywala (sciarala) podczas pracy - nie wiem moze byla za miekka (ale oryginalna), co powodowalo koniecznosc czestszej regulacji luzu. Wiec wykombinowalem cos takiego ze w tej srubie regulacyjnej nawiercilem maly otworek, wsadzilem tam kulke (tak aby czesciowo wystawala na zewnatrz) i zabezpieczylem przed wypadniecem np punktujac dookola.Efekt byl tego taki ze kulka oddzialywala bezposrednio na popychacz i nie wyciarala sie wspomniana wczesniej sruba regulacyjna. Dodam jeszcze ze sprzeglo po tym zabiegu (klamka) chodzilo jeszcze lzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Patent jak w WSK 125. Jeśli dobrze zrozumiałem. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 No w WSK kulka jest wewnatrz otworu (jesli dobrze pamietam 125ccm) i tam to ustrojstwo wyciskowe dziala caly czas idelanie na wprost popychacza (pracuje na gwincie). Wiec nie ma takiego zuzycia w tym miejscu. Natomiast w jawce jest dzwigienka ktora dziala troche inaczej (podczas wcisniecia sprzegla wystepuje sila oddzialujaca na popychacz, ale dodatkowo podczas wciskania wystepuje niewielki ruch poprzeczny tej sruby regulcyjnej wzgledem popychacza). Idea jest podobna, chodzi o zmniejszenie tarcia, czyli poprawe sprawnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paczakuti Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 ja kiedys jak skladalem jawke, przez przypadek zapomnialem wlozyc kulik, i jezdzila, wiec po co jest ta kulka jak i tak moto jedzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Sruba ta dosyc szybko sie zuzywala (sciarala) podczas pracy - nie wiem moze byla za miekka (ale oryginalna), dlatego wlasnie ja dawalem po 2, 3 kulki, zeby zmniejszyc tarcie. Ja mialem jeszcze taki patent, ze zamiast tej orginalnej sruby dalem szpilke i nakretke na kontre zeby szlo dobrze wyregulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.