DiboS60 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) :flesje: :cool: Jadne aa stozkowe filtry wymyslil jakis pajac i sa one gownem i nic nie daja no prosze cie bo zarazj jebne.Tak scigne sie z twoja gpz 500 muzgu.Szkdoa ze firmy profesjonalnie tunigujace np samochody takie filtry stosuja.Aha ps mam husqe Wr250 chcesz to sie do paki mozemy scignac.TE same porownanie.. Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 (edytowane) tak racja ze stosują ale tylko poto zeby nie wiercić otworów w puszcze orginalnego filtra ja czytałem wiele artykłow na ten temat w autach stosowanie storzka na "wierzchu" moze nawet obnizyc osiagi przez to że bedzie on ciagnoł ciepłe powietrze z komory silnika a orginalne filtry maja najczesciej wyporowadzenie przy grilu.Skoro wierzysz w stozki to w magnetyzery też albo ze po wlaniu PB 98 jest mocniejszy :icon_rolleyes: :icon_mrgreen: tak tu masz racje ze twoja Wr mnie weźmie ja kupiłem GPz dlatego że mam dosyć chodzacych jak komarki 2T Edytowane 3 Sierpnia 2007 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A ja myśle tak, że stożki zakłada sie nie po, żeby dzieki nim zwiększyć moc, tylko są one zwieńczeniem wielu modyfikacji. Zakładane są tylko z konieczności, że w modyfikowanym silniku oryginalny dolot polecial na śmietnik, a jakiś filtr pasuje założyć, więc najłatwiej założyć jest stożkowy, więc takie się stosuje. To jest moje myślenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A ja myśle tak, że stożki zakłada sie nie po, żeby dzieki nim zwiększyć moc, tylko są one zwieńczeniem wielu modyfikacji. Zakładane są tylko z konieczności, że w modyfikowanym silniku oryginalny dolot polecial na śmietnik, a jakiś filtr pasuje założyć, więc najłatwiej założyć jest stożkowy, więc takie się stosuje. To jest moje myślenie...tez prawda :icon_rolleyes: Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Dobrze zestrojony stożkowy filtr powietrza daje 1% mocy wiecej;] Ogulnie jest tak ze tylko nieliczne osoby na tym forum umieja zestrajac dolot;] ja robiłem to kilka miesiecy temu 1 raz w zyciu i wynik był taki wypaliłem około 10litrów bezyny na same próby;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Są wzory do wyliczania wymiarów układów dolotowych... Tak jak do liczenia wydechów. No ale pewnie najlepiej jest tak jak robił to Wueska- metoda prób i błędów, aby dobrać najdogodniejszą charakterystykę silnika. Hmm, nie wiem czy zakładać nowy wątek, puki co zapytam tutaj. Ma ktoś już doświadczenia z montażem zaworu membranowego ? Będe zakładać do silnika jawki, tzn. fizycznie wiem jak go mam zamontować. Ale chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś szczególne aspekty, na które mam zwrócić szczególną uwagę. Z góry dzięki za mądre odpowiedzi ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ja zakładałem do MZ 250. Ogulnie to takie kup jakaś najtańsza mebrane, listki wrazie czego mozesz dorobić z tanich szpachelek lub specjalnych arkuszy. Na co zwracać uwage? na szczelnosc połoczeń ... to musi działac;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 (edytowane) Membrane już kupiłem. Do oglądnięcia jest tutaj : http://www.bikepics.com/members/z3us/81mustang50/ Więc spoko, przedłuże maksymalnie ile jest możliwe otwarcie kanału ssącego i powinno chulać. Otwarcie wydechu też przedłużyć ? Lepiej jest podciąć nóżkę tłoka, czy zrobić w nim np kanały takie jak są w mocniejszych 2T ? Jakie były efekty montażu w MZ ? Opowiadaj :) Edytowane 6 Sierpnia 2007 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 (edytowane) Zeus jezeli dajesz membrane to dorob kanal pluczacy bezposrednio do skrzyni korobowej.bo same uzycie membrany bez ingerencji w kanaly i pozostawienie ich takie jakie sa poprawi pewnie zwawosc i elastycznosc silnika ale niebedzie to chyba oplacalne z nakladem pracy i kasy:P Edytowane 6 Sierpnia 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 uwiez mi ze bedzie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Chciałbym zrobic kanał do komory korbowej, ale mam założoną podkowę, więc nie mam już tej możliwości ;-) Ja myśle że jak maksymalnie wydłuże otwarcie okna ssącego to powinno się coś poprawić, bo bez membrany mieszankę by zassało i wypluło w gaźnik spowrotem, a tutaj zassie, cześć ucieknie wydechem , a spora reszta zostanie w cylindrze... Kanały płuczące w prawdzie można by troszke powiększyć... hmm :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 jak juz tak ciagniesz to czas na wydechu ustaw 190 potem przelicz wydech i amen;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Ssanie na możliwego fula, wydech na 190 + liczony wydech i ma być lux torpeda ? :notworthy: Do zestawu mam gaźnik 18mm z dyszą 90... Przy tak większym zapotzrebowaniu na mieszankę, chyba trzebaby pomyśleć o czymś większym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 nie bedzie lux torpeda ale da sie duzo wyzej pociagnac po obrotach;] mysle ze predkosc 90km/h jest do osiagniecia;) a 90 jawka to juz jest ostry strach;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 (edytowane) Czyli to co chcę osiągnąć... :smile: We wcześniejszej konfiguracji 60km/h na dwójce nie stanowiło problemu :biggrin: Ale na trócje już się rozpędzała tak na dwa razy, bo miała "słaby dół" i nie dochodziła do obrotów w których miała moc... Ale teraz było zrobione kilka poprawek( odchudzony i polerowany korbowód, stoczone koło magnesowe, wzmocnione sprzęgło, zapłon elektroniczny, korekty kanałów, porządne łożyska, łoż. igiełkowe przy sworzniu tłoka, podkowa, gaźnik od simsona przerobiony na 18mm i kilka innych rzeczy o któych już nie pamiętam) + membrana więc powinno chodzić jak złe :icon_rolleyes: W sklepie elektronicznym zakupiłem zestaw do montażu licznika impulsów, któy będzie służył jako cyfrowy obrotomierz :) Wiem że wskazówkowy byłby fajniejszy, ale ten przynajmniej będzie precyzyjny. Ciekawy jestem jak to będzie się wysoko kręcić... :D Edytowane 8 Sierpnia 2007 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.