Skocz do zawartości

jak zrobić żwawszy silnik w sendzie :D


damiaan91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:flesje: :cool: Jadne aa stozkowe filtry wymyslil jakis pajac i sa one gownem i nic nie daja no prosze cie bo zarazj jebne.Tak scigne sie z twoja gpz 500 muzgu.Szkdoa ze firmy profesjonalnie tunigujace np samochody takie filtry stosuja.Aha ps mam husqe Wr250 chcesz to sie do paki mozemy scignac.TE same porownanie..

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak racja ze stosują ale tylko poto zeby nie wiercić otworów w puszcze orginalnego filtra ja czytałem wiele artykłow na ten temat w autach stosowanie storzka na "wierzchu" moze nawet obnizyc osiagi przez to że bedzie on ciagnoł ciepłe powietrze z komory silnika a orginalne filtry maja najczesciej wyporowadzenie przy grilu.

Skoro wierzysz w stozki to w magnetyzery też albo ze po wlaniu PB 98 jest mocniejszy :icon_rolleyes: :icon_mrgreen:

tak tu masz racje ze twoja Wr mnie weźmie ja kupiłem GPz dlatego że mam dosyć chodzacych jak komarki 2T

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myśle tak, że stożki zakłada sie nie po, żeby dzieki nim zwiększyć moc, tylko są one zwieńczeniem wielu modyfikacji. Zakładane są tylko z konieczności, że w modyfikowanym silniku oryginalny dolot polecial na śmietnik, a jakiś filtr pasuje założyć, więc najłatwiej założyć jest stożkowy, więc takie się stosuje. To jest moje myślenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myśle tak, że stożki zakłada sie nie po, żeby dzieki nim zwiększyć moc, tylko są one zwieńczeniem wielu modyfikacji. Zakładane są tylko z konieczności, że w modyfikowanym silniku oryginalny dolot polecial na śmietnik, a jakiś filtr pasuje założyć, więc najłatwiej założyć jest stożkowy, więc takie się stosuje. To jest moje myślenie...

tez prawda :icon_rolleyes:

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zestrojony stożkowy filtr powietrza daje 1% mocy wiecej;] Ogulnie jest tak ze tylko nieliczne osoby na tym forum umieja zestrajac dolot;] ja robiłem to kilka miesiecy temu 1 raz w zyciu i wynik był taki wypaliłem około 10litrów bezyny na same próby;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są wzory do wyliczania wymiarów układów dolotowych... Tak jak do liczenia wydechów. No ale pewnie najlepiej jest tak jak robił to Wueska- metoda prób i błędów, aby dobrać najdogodniejszą charakterystykę silnika. Hmm, nie wiem czy zakładać nowy wątek, puki co zapytam tutaj. Ma ktoś już doświadczenia z montażem zaworu membranowego ? Będe zakładać do silnika jawki, tzn. fizycznie wiem jak go mam zamontować. Ale chciałbym się dowiedzieć czy są jakieś szczególne aspekty, na które mam zwrócić szczególną uwagę. Z góry dzięki za mądre odpowiedzi ;-) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Membrane już kupiłem. Do oglądnięcia jest tutaj : http://www.bikepics.com/members/z3us/81mustang50/ Więc spoko, przedłuże maksymalnie ile jest możliwe otwarcie kanału ssącego i powinno chulać. Otwarcie wydechu też przedłużyć ? Lepiej jest podciąć nóżkę tłoka, czy zrobić w nim np kanały takie jak są w mocniejszych 2T ? Jakie były efekty montażu w MZ ? Opowiadaj :)

Edytowane przez Z3US
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeus jezeli dajesz membrane to dorob kanal pluczacy bezposrednio do skrzyni korobowej.bo same uzycie membrany bez ingerencji w kanaly i pozostawienie ich takie jakie sa poprawi pewnie zwawosc i elastycznosc silnika ale niebedzie to chyba oplacalne z nakladem pracy i kasy:P

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zrobic kanał do komory korbowej, ale mam założoną podkowę, więc nie mam już tej możliwości ;-) Ja myśle że jak maksymalnie wydłuże otwarcie okna ssącego to powinno się coś poprawić, bo bez membrany mieszankę by zassało i wypluło w gaźnik spowrotem, a tutaj zassie, cześć ucieknie wydechem , a spora reszta zostanie w cylindrze... Kanały płuczące w prawdzie można by troszke powiększyć... hmm :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie na możliwego fula, wydech na 190 + liczony wydech i ma być lux torpeda ? :notworthy: Do zestawu mam gaźnik 18mm z dyszą 90... Przy tak większym zapotzrebowaniu na mieszankę, chyba trzebaby pomyśleć o czymś większym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to co chcę osiągnąć... :smile: We wcześniejszej konfiguracji 60km/h na dwójce nie stanowiło problemu :biggrin: Ale na trócje już się rozpędzała tak na dwa razy, bo miała "słaby dół" i nie dochodziła do obrotów w których miała moc... Ale teraz było zrobione kilka poprawek( odchudzony i polerowany korbowód, stoczone koło magnesowe, wzmocnione sprzęgło, zapłon elektroniczny, korekty kanałów, porządne łożyska, łoż. igiełkowe przy sworzniu tłoka, podkowa, gaźnik od simsona przerobiony na 18mm i kilka innych rzeczy o któych już nie pamiętam) + membrana więc powinno chodzić jak złe :icon_rolleyes: W sklepie elektronicznym zakupiłem zestaw do montażu licznika impulsów, któy będzie służył jako cyfrowy obrotomierz :) Wiem że wskazówkowy byłby fajniejszy, ale ten przynajmniej będzie precyzyjny. Ciekawy jestem jak to będzie się wysoko kręcić... :D

Edytowane przez Z3US
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...