piterq1991 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Wie ktoś może gdzie można kupić taką okleinę?? http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C04...136529-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 no okleina ładna .. a na allegro cieżko dostać coś fajnego ;/ .. ma ktoś możę namiar na materiał na kanape do ktm ? bo moja już sie lekko podarła ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam mam mały problem iz mam ubytek plynu chlkodniczego i olej mi ucieka z silnika? olej szary widac ze miesza sie z plynem?? co mzoe byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 spr uszczlek pod głowica i simering od strony sprzęgła na wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 oki Uszczelke lukne jutro a simering na wale hmm to jak to mam sprawdzic?? Bo ja ogolnei to kiepski w tym jestem wiec pytam:D a kto pyta nie bladzi:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 oki Uszczelke lukne jutro a simering na wale hmm to jak to mam sprawdzic?? Bo ja ogolnei to kiepski w tym jestem wiec pytam:D a kto pyta nie bladzi:D Jeżeli ubywa oleju se skrzyni i moto kopci to na 100% simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Hmm to tak ubywa plyn chlodniczy na moje miesza sie z olejem poniewaz jest olej szary. Ma spadek Mocy kopcic mocno nie kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Jak nie rze płyn z chłodnicy to jest taki biały dym i po dłuższym postoju jest raczej problem z odpaleniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Hmm to tak ubywa plyn chlodniczy na moje miesza sie z olejem poniewaz jest olej szary. Ma spadek Mocy kopcic mocno nie kopci to uszczeleczka pod głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ahaz Hmm dostane gdzies na allegro takowa uszczelke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ahaz Hmm dostane gdzies na allegro takowa uszczelke?? Nie sądze, sprawdć przy okazji w jakim stanie jest głowica, czy nie posiada jakiś nie równości zawsze można ja bardzo delikanie na magnesówce szlifnąć dzięki temu bedzie idealnie dolegać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Tzn bo nierozumiem jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Tzn bo nierozumiem jak??Tzn że splanować głowicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Tzn że splanować głowicę. Ale planowanie to jest zeszlifowanie jakieś już konkretnej wartości w celu podniesienia osiągów po przez podniesienie kompresji, a ja mówię o delikatnym liźnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ale planowanie to jest zeszlifowanie jakieś już konkretnej wartości w celu podniesienia osiągów po przez podniesienie kompresji, a ja mówię o delikatnym liźnięciu.No ja też o delikatnym. :P Sam pisałeś że tylko wygładzić. A nazwać tak samo trzeba, tyle że tu chodzi o samo wyrównanie a nie zeszlifowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.