BenyWzG Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam niechcem robic nowego tematu bo poco zasmeicac forum mam takie pytanie czy KTM EXC 98 rok za 7900 duzo. I teraz jeszcze jedno Slyszalem ze 98 to byly gorsze ( inna konstrukcja) od tych nowszych PRAWDA?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Witam niechcem robic nowego tematu bo poco zasmeicac forum mam takie pytanie czy KTM EXC 98 rok za 7900 duzo. I teraz jeszcze jedno Slyszalem ze 98 to byly gorsze ( inna konstrukcja) od tych nowszych PRAWDA??Tak to dużo, ale zależy jeszcze jaki stan. Jeśli to 98 to konstrukcja bardzo podobna to nowszych, poniżej 98 dopiero się zmienia dużo. Pokaż nam najlepiej to moto żeby ocenić chociażby po plastikach rocznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 (edytowane) KTM od 98r wypuścił całkowicie nowy ulepszony motocykl klasy 125 i 200ccm. Ten silnik był produkowany przez KTMa bez większych zmian konstrukcyjnych jeszcze do niedawna. Bardzo udany silnik. To czym on sie rózni od nowszych modeli to przednie zawieszenie bo do roku 2000 było klasyczne zawieszenie z przodu a potem juz UpSideDown. Inny jest też tylny wahacz bo jest gładki na bokach a te nowsze od 2000r są wyprofilowane. Innych róznic nie ma w stosunku do nowszych wersji. Rama ta sama, silnik ten sam czyli wypasiony motocykl ;)Od rocznika 98 częsci są łatwo dostępne i w miare przystepnych pieniądzach bo we wczesniejszych modelach był z tym dramat. model 2002: http://www.bikepics.com/pictures/315773/ model 1998: http://www.bikepics.com/pictures/623939/ Edytowane 25 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 AHA spoko a ogolnie cio powiesz o KTM jak sie sprawuje ?? Teren las pola blota czasami tor jak sie sprawuje w takich terenach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Powiem tak: po przesiadce z KDX'a to szok co to potrafi, z 3 na koło na asfalcie przy pierwszej jeździe mnie postawiło, fajnie wchodzi sie w zakręty bokami, przez orane idzie się jak nie wiem, piaskownia też mu nie sprawia problemu, na torfowisku frajda niesamowita, ogólnie bardzo lekkie moto, prowadzi się go świetnie, nie przypuszczałem, że po przesiadce z KDX'a odczuje taka ogromną różnice. Wiem, że jeszcze nie wykorzystuje jego mocy w 100%. Powiem również, że w porównaniu do KDX'a o wiele łatwiej się jeździ na tym moto. Lecz po YZ 125 nie wiem czy moc tego motocykla będzie dla ciebie wystarczająca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) Teren las pola blota czasami tor jak sie sprawuje w takich terenach??Dziwne pytania zadajesz...Jesteś na forum juz od jakiegoś czasu (dłużej odemnie) miałeś kilka motocykli w tym crossówke więc conieco powinienes wiedizeć :DJak ma sie sprawować w lesie, polach, błotachi na torze motocykl który jest własnie do tego całkowicie stworzony. W zasadzie poza KTM EXC prawie nie ma motocykli klasy 125 które miały by homologacje a osprzetem i parametrami dorównywały crossówce zestrojonej tak zeby dobrze jezdziło sie po terenach typu hard enduro. Edytowane 26 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) jeszcze można zaliczyć do tego WR 125 Husqvarny Edytowane 28 Września 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Jak sprawdzic Roczniki w KTM EXC 125 98 rok jest ale jak sprwdzic go faktycznie czy taki jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 (edytowane) Masz jakieś fotki jego??, po wahaczu widać oraz po zawieszeniu na przodzie: EXC 98r. EXC 00r. a poniżej 98r. to już całkiem inna konstrukcja. Edytowane 7 Października 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Jak sprawdzic Roczniki w KTM EXC 125 98 rok jest ale jak sprwdzic go faktycznie czy taki jest??Mówisz, masz:)http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htmSprawdzasz numer ramy motocykla i porównujesz go do tego na stronie i wtedy masz dokładny rok produkcji twojego ktm-a! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jaki rozmiar opony macie w swoich sprzętach na tyle? U mnie jest Pirelli MT83 140/80-18 czy to nie za duża opona jak na sete? Ale z kolei wydaje mi się, że założenie mniejszej opony nie zbyt zwiększy jego osiągi, bo sądzę, że i tak idzie tak jak powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 kiedyś latałem na 140 kmxem ,, heh i róznica była bardzo odczuwalna ,, teraz mam 120 i jest ok ,, jak to mowia koledzy,, 140-duże moce..! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 @Piterq1991 jak przy wyborze szerokosci opony sugerujesz sie tym czy na wezszej lepiej pojdzie czy tez nie, to polecam kupic pierwsza lepsza. Zawsze mi sie wydawalo,ze szerokosc ma istotny wplyw na prowadzenie na roznych podlozach ? Osiagi swoja droga,ale to raczej nie powinno stanowic glownego priorytetu wyboru. Moze sie myle ? Niech mnie ktos oswieci w razie czego :icon_mrgreen: Poza tym - u siebie mialem 110/100 i bylo w porzadku - taki tez rozmiar wydaje mi sie optymalny. Pozdro :icon_exclaim: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jaki rozmiar opony macie w swoich sprzętach na tyle? U mnie jest Pirelli MT83 140/80-18 czy to nie za duża opona jak na sete? Ale z kolei wydaje mi się, że założenie mniejszej opony nie zbyt zwiększy jego osiągi, bo sądzę, że i tak idzie tak jak powinien Ta opona którą masz jest oponą Fimowską, czyli na zawody enduro .każda opona enduro jest szersza i ma wyższe ścianki i niski bieżnik stąd taki rozmiar crossówki szerszej niż 120 na felge 18 raczej nie uraczysz do setki 110/100 jest w sam raz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 ja u siebie w KTM mam takie rozmiarki opon 120/90-18, 80/100-21 i bede chciał je wymieniac jakos na polowe zimy zeby było czym rwac. Zostawiac takie rozmiary jakei sa czy jakies inne dac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.