Skocz do zawartości

CBR 600F F3 po pełnym serwisie, a jednak coś nie tak...


Cypis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Odebrałem dzis swoja F3 po pelnym serwisie (synchro, czyszczenie gaznikow, rozrzadm swiece, zawory itd.)

Generalnie calkiem inny motor niz przedtem, pozostal jednak pewien mankament. Mianowicie, wystepuje dosc wyrazne "zająknięcie" w zakresie ok. 4 - 5,5 tys obr. Motor jakby delikatnie sie przydusza, po czym przekraczajac 5,5 tys obr wyrywa jak strzala. Popytalem kolesi z innymi F3 i mowia ze maja podobnie i ze "ten typ tak ma" i ze ciezko idelanie wyregulowac 10-letni motor. Ile w tym prawdy? Czy u Was tez wystepuja takie lekkie zająknięcia?

Pozdr,

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, ale serwis zwalal to na wine K&N :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam F2 i tez nie mam podobnych objawów. Ciągnie równo.

 

Do przodu ;-)

 

Mati ale słabiej bo masz zdławiona na niemcy wesje do 98 KM :) :crossy: :lalag: ;)

 

moja ma pełne 100 KM ;) :P

 

 

Też nie zauważam takich oznak generalnie od ok 6000 obrotów CBR 600 dostaje dobrego kopa poniżej tych obrotów jest troche mulowata ale nie powinna mieć własnie "dziury w obrotach" tylko w miare równo przyspieszać .

Wcześniej tego nie było ?

jesli pojawiło sie to teraz to po prostu podjedź do tego warsztatu który robił ci regulacje i powiedz co i jak moze uda im się poprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mam cos takiego w Suzuki (dlawi sie przy 4-5 tys) i w piatek mam zamiar rozebrac moto i sprawdzic co jest nie tak :bigrazz:.

Slyszalem ze to moze byc wina uszczelki (nieszczelnosc) i ze bierze lewe powietrze..

No nic w piatek napisze co to bylo/jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mala wskazowka... dzisiaj zamontowalem sportowy wydech przelotowy i sytuacja ulegla znacznej poprawie. Jest niewielkie zajakniecie przy ok. 5 tys obr ale w calym zakresie motor zachowuje sie duzo lepiej, a wspominana "dziura" daje sie juz ledwo wyczuc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiedział bym że to gażniki do czyszczenia i regulacjii, właśnie w mojej hondzine coś takiego wystąpiło. identyczny objaw jaki u ciebie tylko że pomiedzi 7000 a 8000. zadławiene sie i ogień. podobie jak w nierozgrzanym poprawnie sprzecie. jak zrobię gaźniki to sie odezwę jak sprawa sie zakończyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...