RudyXJ Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 (edytowane) A wiec tak , wracam z kumplami ze Szklarskiej Poręby i(jadąc od Jeleniej Góry) moto na chwilke jakby sie zadławiło , ujechałem może 2 km , strzeliło ostro w wydech i koniec , silnik zgasł...kontrolki sie jeszcze świeciły ale juz niedługo , potem tylko widoczna była godzina na zegarku jednak po przekreceniu kluczyka juz jej nie było , pewnie juz prądu brakowało , sprawdziliśmy aku , aku wydojone maxymalnie, do tego stopnia, ze po drastycznej próbie zmostkowania klemów kluczem nawet nie zaiskrzyło , pożyczyłem kable rozruchowe , pomogły jedyie na tyle, ze kontrolki sie zaświeciły , aku nie miał nadal siły zakręcić , prąd brałem z odpalonej GPZ 600 , nie miałem pojecia co robić a do domu jakies 110km , dla uspokojenia dodam , ze miałem szczescie w nieszczesciu i trafił sie bus który jechał w strone kosciana a wiec przez wschowe i podrzucił mój motocykl do wschowy, koszt niewielki bo zatankowałem mu 50 zł (kumpel utargował , na początku chciał 200 :flesje: ) Wracając do tematu - nadal nie iwme co robić , wiem , ze w VFR delikatny jest reg. napiecia ale on chyba w tym przypadku sprawny , jak w XJ mi siadł regulator to nic sie nie świeciło , paliło bezpieczniki itp. a moto po odłączeniu regulatora pracowało na samej aku ... Pomórzcie prosze ... czy moze to być wina aku ? Aku mam od miesiąca , wiec ma gwarancje ... Prosze o konkretne odp. to dla mnie b. ważne . Z góry dzieki :buttrock: P.S. Szczególne podziękowania dla moich kumpli na bliźniaczych GPZ 600 (http://www.bikepics.com/pictures/963939/ http://www.bikepics.com/pictures/963951/ : Irka -4umowy Ed Manetka (KURCZAK)oraz dla Rafała (na 4um nie występuje :lalag: ) Edytowane 15 Lipca 2007 przez RudyXJ Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Sprawdź czy aku się nie wygotował, czy nie jest pusty, jeśli pusty, to zobacz jeszcze na innym aku czy jest iskra, jeśli nie, to chyba niestety do wymiany będzie aku, regulator napięcia i moduł zapłonowy. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Bez paniki. Tak czy siak - musisz kupić nowy akumulator. Po wymianie odpal motocykl i sprawdź woltomierzem napięcie ładowania - przy włączonych światłach i 5000obr/min powinno by nie mniej niź 13.8V (zazwyczaj jest około 14,4V). Na 99 procent padł Ci tylko regler (a może tylko akumulator). Więcej info możesz znaleźć na forum www.vfr-oc.pl. Temat ten poruszany był niejednokrotnie. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 dzisiaj wstałem wcześniej , poszedłem do garażu , wydobyłem aku i ... aku jakieś dziwne sie zrobiło , wklęsłe po bokach , na 100% wydaje mi sie, ze boczne ścianki akumulatora były dawniej proste , sprawdziłem go voltomierzem ... 8 V :icon_mrgreen: Jeśli to tylko aku padło to mam na szczęście gwarancje. Dzisiaj Kurczak obiecał , ze podleci wieczorem i wsadzimy jego baterie i zobacze co będzie ... Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Rudy -> http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum/index.php dzial elektryka, sprawdzanie instalki jest tam opisane od a do z. to prawdopodobnie regler a nie aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Aku może być dobre tylko całkiem rozładowane.Trzeba go możliwie szybko naładować, bo jak postoi to się zasiarczy i będzie na śmietnik.Gwarancja może nie obejmować zasiarczenia, chociaż teraz sprzedawcy chyba nie wnikają i od razu wymieniają.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Mogło być tak że spaliła się dioda zenera w regulatorze i było za durze ładowanie i jak już się wygotował aku to mogło spalić moduł, ale jeśli teraz jest jeszcze napięcie na aku to odpada takie coś, jeśli moduł jest czuły na za mały prąd to faktycznie tylko regulator do wymiany a aku szybko pod prostownik choć nie wiadomo czy już też nie do wymiany. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 ale aku aż sie odkształciło ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 prawdopodobnie padl regler- sprawdz to. Bardzo czesto jak padnie to akus sie gotuje i w srodku jest pustynia. Zacznij od regulatora Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 dziś z mechanikiem do niej podszedłemrozrusznik nie krecił bo anjprawdopodobniej padł przekaźnik (na krótko kręci) nie ma iskry (ale aku od GPZ i to jeszcze kiepsko podłączony-nie było jak... ) teraz sie obawiam najgorszego czyli modół lub impulsatory... Jutrzejszy wieczór znowu w garażu :) Pozdrawiam i pomału sie rozglądam za w.w. częściami , jak takowe posiadacie to walić na PW. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cristo Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Tak jak wszyscy powtarzaja - skup sie na regulatorze napiecia.Pali sie na wszystkie mozliwe sposoby, dajac wiele roznych efektow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Tak jak wszyscy powtarzaja - skup sie na regulatorze napiecia.ok , ok , ok , ale aby go sprawdzić to najpierw trzeba odpalić motocykl , a jak pisałem wcześniej brak iskry , jutro wieczorem kolejna część przygód ... Dobranoc aaaaaaa bym zapomniał ... popalone żarówki od świateł mijania ...wszystkie , tj. tył i przód Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 aaaaaaa bym zapomniał ... popalone żarówki od świateł mijania ...wszystkie , tj. tył i przódWidocznie jednak tak jak pisałem a jeśli masz tam czuły moduł to padł zanim aku się całkowicie wygotował. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaco Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 (edytowane) dziś z mechanikiem do niej podszedłemrozrusznik nie krecił bo anjprawdopodobniej padł przekaźnik (na krótko kręci) nie ma iskry (ale aku od GPZ i to jeszcze kiepsko podłączony-nie było jak... ) teraz sie obawiam najgorszego czyli modół lub impulsatory... Jutrzejszy wieczór znowu w garażu :biggrin: Pozdrawiam i pomału sie rozglądam za w.w. częściami , jak takowe posiadacie to walić na PW. Sprawdziłes wszystkie bezpieczniki? Słychać jak pracuje przekaźnik (nawet ekstremalnie zwalony regler nie zjara uzwojenia przekaźnika)? Jakie jest napięcie na innym akumulatorze przy wyłączonym zapłonie, włączonym i w trakcie wciskania klawisza "start"? Coś za dużo dziwnych elementów uszkodzonych jednocześnie. Może masz jakąś przerwę w połączeniach AKU<->PRZEKŹNIK. Edytowane 17 Lipca 2007 przez Yaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 http://www.bikepics.com/pictures/965252/ tak wyglądam regler , jakiś kurde popękany przy ściance , obawiam sie , że go także trafił szlag ... Widziałem jakies włoskie ducati dedykowane dla hondy , z radiatorem , co o nich sądzicie?? to ten : http://moto.allegro.pl/item215624120_regul...odele_nowy.html co do bezpieczników to jeszcze na trasie doszliśmy do tego , ze spalił sie bezpiecznik od rozrusznika ... wiecej grzechów nie pamiętam ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.