joooker ZXR Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam wiem ze pytanie banalne ale od czegoś trzeba zacząć nigdy tego nie robiłem wiec proszę o wskazówki jak krok po kroku wymienić płyn hamulcowy, i jaki najlepiej kupić? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) Witam wiem ze pytanie banalne ale od czegoś trzeba zacząć nigdy tego nie robiłem wiec proszę o wskazówki jak krok po kroku wymienić płyn hamulcowy, i jaki najlepiej kupić? Z góry wielkie dzięki za odpowiedz pozdrawiam! Skorzystaj z wyszukiwarki (Klik). Pozdrawiam Edytowane 11 Lipca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMEK75 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Co do płynu polecam DOT 5.1 produkcji Motula. A co do wymiany to są jednak hamulce i radziłbym zlecić to serwisowi. Przynajmniej masz pewność, że są dobrze odpowietrzone i robił to ktoś kto ma do tego sprzęt i trochę doświadczenia w tej dziedzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) Co do płynu polecam DOT 5.1 produkcji Motula. A co do wymiany to są jednak hamulce i radziłbym zlecić to serwisowi. Przynajmniej masz pewność, że są dobrze odpowietrzone i robił to ktoś kto ma do tego sprzęt i trochę doświadczenia w tej dziedzinie. Bez jaj, akurat wymiana płynu to jedna z prostszych czynności serwisowych i zawsze chętnie zrobię to samemu. EDIT: IMO stosowanie DOT5.1 zamiast DOT4 dla kogoś kto nie jeździ na tor to przerost formy nad treścią Edytowane 11 Lipca 2007 przez Piotrusgsx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) Co do płynu polecam DOT 5.1 produkcji Motula. A co do wymiany to są jednak hamulce i radziłbym zlecić to serwisowi. Przynajmniej masz pewność, że są dobrze odpowietrzone i robił to ktoś kto ma do tego sprzęt i trochę doświadczenia w tej dziedzinie. 5.1? Po co? Wystarczy taki, jak zalecany, czyli pewnie dot 4. Edytowane 11 Lipca 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 .. dzieki wielkiei nie mam zamiaru z takim czyms jedzic do serwisu tylko samemu sie nauczyc bo wiekszej filozofi tutaj nie ma a chialem tylko zasiegnac rad aby wsyztsko prawidlowo zrobic ! a co do plynu to DOT 4 wystarczy jak najbardziej glownie mi chodzilo czy polecacie jakas konkretna firme czy to raczej jest obojetne!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) http://www.eso.student.olsztyn.plw dziale garaż masz przewodnik krok-po-kroku z fotodokumentacja Edytowane 11 Lipca 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) http://www.eso.student.olsztyn.plw dziale garaż masz przewodnik krok-po-kroku z fotodokumentacja ...dzieki wielki fajny przewodnik i napewno sie przyda :bigrazz: ......mam jeszcze jedno pytanie wiem ze najlepiej wyczyscic tloczki naftą lub denaturatem a czym pozniej najlepiej je przesmarowac jak nie ma sie specjalnego smaru do tloczkow??? Edytowane 12 Lipca 2007 przez joooker ZXR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ...dzieki wielki fajny przewodnik i napewno sie przyda :D......mam jeszcze jedno pytanie wiem ze najlepiej wyczyscic tloczki naftą lub denaturatem a czym pozniej najlepiej je przesmarowac jak nie ma sie specjalnego smaru do tloczkow??? To najlepiej kupić małe opakowanie smaru do tłoczków...Ale nie rozbieraj całości bo jak sobie zapowietrzysz układ to możesz mieć póżniej problemy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joooker ZXR Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 To najlepiej kupić małe opakowanie smaru do tłoczków...Ale nie rozbieraj całości bo jak sobie zapowietrzysz układ to możesz mieć póżniej problemy.. .. a jaki jest koszt takiego małego opakowania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ja ostatnio kupowałem smar do tłoczków w tubce ala superglue za 2 zł :P na stacji benz :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ...dzieki wielki fajny przewodnik i napewno sie przyda :icon_mrgreen:......mam jeszcze jedno pytanie wiem ze najlepiej wyczyscic tloczki naftą lub denaturatem a czym pozniej najlepiej je przesmarowac jak nie ma sie specjalnego smaru do tloczkow??? tłoczki myj płynem hamulcowym - nie naftą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.