Skocz do zawartości

Jaki 125 40KM+ za ok. 7000 zł??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcialbym kupic jakies enduro 125 z homologacja ( Mam prawo jazdy A1, wiec fajnie by bylo przejechac czasem przez miasto...) Konkretnie bardzo podobaja mi sie KTM i Husqvarny chcialbym cos w granicy 40 KM co polecicie ?? Znacie jakies ofety na te motory?? Jestem z Płocka..

 

Z Gory Dzieki! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ktm to exc 125 ( najlepszy model ktm ) wszystko go bardzo chwala i polecaja , mialem okazje jezdzic na takim , bardzo fajny sprzet ale za 7 tys zl to wyrwiesz takiego ale z lat 98-99 a duzo lepsze sa te od 2000 r , wiec szukaj a znajdziesz, co sie tyczy husky to odradzam gdyz, sa najciezsze w swojej klasie , czesci moze i sa dostepne ale tylko oryginaly , a cenia sie bardziej niz ktm (nie znajdziesz do husky np, korby w zamienniku prox, wiseco, hot rod , poprostu ich nie produkuja , a oryginalna korba kosztuje w granicy 1000zl ) bierz ktm exc 125

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę pisać nowego tematu więc napiszę w tym.

Przymierzam się do tego KTM'a

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M470521

Jak uważacie dobry będzie z tego rocznika? Czy lepiej szukać jakiegoś młodszego? Kasy będę miał ok 7tys. Ten znajduje się od mojej miejscowości 40km tak więc nie daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!!

 

co do wypowiedzi kolegi wyżej odnośnie Husqvarn to sie do końca nie zgodze. Sam jeżdzę WR 125, czy jest ciężka to bym nie powiedział bo waży troche ponad 90kg( na sucho) przynajmniej tyle pisze na tej tej stronie

http://www.motorbikes.be/en/Husqvarna_WR_125_2003.aspx

a EXC waży ok.100kg( na sucho) http://www.motorbikes.be/en/KTM_EXC_125_2003.aspx

Chociaż wiem ze te dane nie są na pewno aż tak wiarygodne, w każdym badź razie oba te motocykle waża mniej więcej tyle samo. Z częściami nie jest źle chociaz moglo by byc lepiej :D Ale napewno i u Zycha i u Mleczka dostaniesz każda cześć jaką tylko dusza zapragnie :P chociaż nie bedzie ona w aż tak okazyjnej cenie. Nie wierze ze korba kosztuje 1000zl bo są napewno tansze moze tutaj Czarci mowiłes o TE 610 ale na pewno nie o WR 125. A wczoraj właśnie zostałem milo zaskoczony iż nie ktore częsci do mojej huski pasują właśnie od EXC/SX 125 i 200 (np. tarcze sprzęgłowe ,przekładki i sprężyny),

 

Podsumowując Huska Wr jak najbardziej TAK, chociażby z tego względu iż wyrwiesz ja dużo taniej niz EXC z tego samego rocznika.

 

pozdro :D

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę pisać nowego tematu więc napiszę w tym.

Przymierzam się do tego KTM'a

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M470521

Jak uważacie dobry będzie z tego rocznika? Czy lepiej szukać jakiegoś młodszego? Kasy będę miał ok 7tys. Ten znajduje się od mojej miejscowości 40km tak więc nie daleko.

 

Rocznik odmłodzony o 1-2 lata. Ilość KM mocno naciągana bo ten model ma ok. 35 KM.

Od razu powiem że moto jest bardzo drogie do remontowania, komplet tarcz sprzęgłowych

kosztuje ok 400 zł (do innych crossów już za 200 zł można kupić.)

Motocykl ma klasyczne przednie amortyzatory.

Kolega jeździ na czymś takim i widzę że sprawuje się to bardzo dobrze więc

chyba warto wziąć. Licz się jednak z jakimś mniejszym lub większym remontem.

(często padają zimmeringi na wale)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu powiem że moto jest bardzo drogie do remontowania, komplet tarcz sprzęgłowych

kosztuje ok 400 zł (do innych crossów już za 200 zł można kupić.)

 

 

A nie wiesz czy to sie tyczy wszystkich EXC z lat 98-2003??

Czy tylko takie drogie są do rocznika 98-99?

Ździwiłem sie że aż tyle kosztują tarcze do EXC bo do mojej huski oryginały kosztują 320zł, a chciałem kupić tarcze właśnie z EXC bo są takie same.

 

Co do tego KTM-a z linka widać ze ładny i zadbany ale według mnie cena jak na ten rocznik mocno przesadzona

Edytowane przez damian-kmx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znajdziesz do husky np, korby w zamienniku prox, wiseco, hot rod , poprostu ich nie produkuja , a oryginalna korba kosztuje w granicy 1000zl )

Ta korba to chyba do TE610?

Do WR/CR250 kosztuje 800zł, a najlepsze że pasuje od

Hondy CR250 i można dostać już za 350zł (Hot Rods).

Za to tłok jakby ktoś chciał to jest ten sam co w KTM EXC/SX 250 ale Wiseco robi także do Husqvarny w tej samej cenie.

Co do WR/CR 125 to akurat nie wiem czy są jakieś zamienniki korbowodów ale skoro w ćwiarze pożyczyli od Hondy to może i w secie od kogoś :D Z tłokami Wiseco nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nie chcę pisać nowego tematu więc napiszę w tym.

Przymierzam się do tego KTM'a

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M470521

Jak uważacie dobry będzie z tego rocznika? Czy lepiej szukać jakiegoś młodszego? Kasy będę miał ok 7tys. Ten znajduje się od mojej miejscowości 40km tak więc nie daleko.

 

To jest raczej model EGS, nie widzę jaki ma licznik i czy ma stacyjkę, jesli tak to EGS.

Ponadto nic nie jest napisane, czy można go zarejestrować... Bez możliwości rejestracji nie kupowałbym.

Poza tym to bardzo sympatyczne motocykle. Dobrze utrzymany silnik powinien odpalać od pierwszego kopa, równo chodzić i ładnie wkręcać się na obroty.

Tradycyjne zawieszenie w niczym nie przeszkadza - te teleskopy całkiem dobrze sobie radzą w terenie. Poza tym, że wyglądają przestarzale i odstraszają kupujących - są naprawdę niezłe.

Tylne zawieszenie już na łożysku PDS, a więc bardzo dobrze.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę pisać nowego tematu więc napiszę w tym.

Przymierzam się do tego KTM'a

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M470521

Jak uważacie dobry będzie z tego rocznika? Czy lepiej szukać jakiegoś młodszego? Kasy będę miał ok 7tys. Ten znajduje się od mojej miejscowości 40km tak więc nie daleko.

 

 

Cena jak dlamnie zbyt duża, sprzedałem ładniejszego za 7000tyś zł. Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to ma naprwdę dużo mocy. Z częściami nie ma najmniejszego problemu wszystko jest. Zawiecha jest klasyczna ale daje sobie rady z tyłu PDS który jest stosowany chyba do tej pory bez większych zmian. W tym roczniku exc to SX na 18 calowych kołach. Dopiero w 2001 sx i exc różnia się mocno. Łatwo sprawdzić czy to EGS wystarczy odkręcić tylni lewy boczek i na tłumiku pisze czy to exc czy egs.

 

 

Mój motor wyglądał tak: http://w2.bikepics.com/pics/2007/04/23/bik...873952-full.jpg wiec myśle że...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ktm jedna tarcza sprzeglowa kosztuje 35 zl ( u mnie np w sx 520 z 2002 jest ich 7 i to jest oryginal , a z nie oryginalu komplet kosztuje 190zl ) co do korby to mialem na mysli akurat 4t ale 700-800zl kosztuje do 2t , ogolnie jakos nie podoba mi sie husqvarna (powinni zostac przy kosiarkach i pilach spalinowych) newt dobrej zawiechy nie zrobili, z czescmi owszem nie ma bardzo duzego problemu , ale za to sa jebitnie drogie

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jakos nie podoba mi sie husqvarna (powinni zostac przy kosiarkach i pilach spalinowych) newt dobrej zawiechy nie zrobili, z czescmi owszem nie ma bardzo duzego problemu , ale za to sa jebitnie drogie

pozdro

 

ale pierdolićie ku*wa zastanów sie co Ty piszesz!! przesiadłeś sie z lc2 na kozackie moto z zawiechą etc i gówno na nim przejechałeś a wypowiadasz sie jakbyć zjechał wszsytkie możliwe modele ktm ze wszystkich lat!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierz mi ze jezdzilem na prawie kazdym ktm`ie (takie srodowisko , od lc2 , lc4 , gs 125,250, exc 125 i 250 , exc250f, exc 450, sx 520, sx 125 wiec raczej mam spore pojecie o ktm `ach ) jezdzilem tez na innych moto i ogolnie ktm wypada najlepiej a w szczegolnosci exc 125 (najlepszy model ktm , zobaczcie chocby w motocyklu jak zrobili dirt zone ( kwiecien albo marzec) exc 125 na pierwszym mijscu to o czyms swiadczy) a huski sa najciezsze z wszystkich wyczynow ( np te 250 jest wyczuwalnie ciezsza od exc 250 f nie wspominajac juz o ile jest ciezsza od sx250f, wiec sie nie madroj jak mnie nie znasz !!

 

 

pozdro

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jakos nie podoba mi sie husqvarna (powinni zostac przy kosiarkach i pilach spalinowych) newt dobrej zawiechy nie zrobili, z czescmi owszem nie ma bardzo duzego problemu , ale za to sa jebitnie drogie

pozdro

Nie wiem czy wiesz o czym piszesz, w crossówkach Huseq z przodu jest Showa z tyłu Ohlins, WP się chowa do tego... A Husqvarna robi motocykle od ponad 100 lat także takie gadanie że powinni zostać przy piłach spalinowych to trochę nie na miejscu jak się nie zna historii firmy. Jedyne z czym sie zgodze to że części rzeczywiście sporo droższe, taka polityka firmy - niekorzystna zresztą dla nich.

Aha - mistrz polski w enduro jeździ na Husqvarnie i to TE510 czyli największy kloc ze wszystkich. Nie przeszkadza to jednak mieć dobre wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak ja wiem ... showa to moze sie schowac przy WP !!

tak tylko ze ten motocykl tego mistrza ma tyle wspolnego z fabryka co maluch z ferrari... w tym motocyklu zostaly tylko standartowe plastiki i to wszystko !!! reszta to jest co innego

poza tym wszystim KTM ma najlepsze rozwiazania techniczne , nie utrudnia dostepu do silnika tak jak to robia inne firmy , nie sotsuje specjalnych kluczy itp !!!! wiec sie nie wymadrzaj huska jest ch*ja warta !! wez takiego oglaze , jakies pol roku temu na zawodach wystartowal huska i po pierwszej chopie rama zlamala sie w pol i co ty na to powiesz ?? (pewnie ze jakas pomylka firmy , pewnie tak bo cala ta firma to jest jedna wielka pomylka)

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...