Skocz do zawartości

Regulator napiecia do gpz600r


Rekomendowane odpowiedzi

witam, tak jak w temacie szukam jakis namiarow na regiel do gpzta, bo mi padl. chodzi oczywiscie o zamiennik, bo oryginala napewno nie dostane a uzywki raczej nie preferuje. moze ktos z Was wie lub obiło mu sie o uszy. pozdrawiam :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego horneta kupiłem nowy Ducati energia za 240zl i jest napewno o wiele lepszy niż te produkowane u nas.. Przynajmniej tak mi sie wydaje bo wyglada na profesionalną robotę..

Edytowane przez Stifler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piecioprzewodowe nie wiem czy podejda, ja mam szescioprzewodowy, trzy kable z altka, jeden do aku, jeden na mase i ostatni nie wiem po co jest ale jest.

 

a mógłbyś dać zdjęcie tego twojego regulatora z 6 przewodami, oraz zdjęcie kostki i kolorami kabli?

Bo ja mam u siebie 5 przewodowy ale załatwiłem sobie także 6 przewodowy ale nie wiem jak podłączyć do niego kable. Pochodzi od tego samego motocykla (GSX 550) ale wygląda inaczej .... a mój reg. chyba padł bo na obrotach 4-5 tys. ładowanie spada do 8-9 V a na wolnych obrotach (1200-1500) jest 13,5 V (oczywiście wszystko mierzone na włączonych światłach. Jeszcze nie wiem czy to reg. czy alternator bo nie miałem już wczoraj czasu sprawdzić napięcie na poszczególnych fazach z alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piecioprzewodowe nie wiem czy podejda, ja mam szescioprzewodowy, trzy kable z altka, jeden do aku, jeden na mase i ostatni nie wiem po co jest ale jest.

W sześcioprzewodowych ten szósty to jest + przy włączonej stacyjce, więc do sześcioprzewodowych bez problemu można wstawiać regulatory pięcioprzewodowe i ten + od stacyjki zostaje luźny.

 

a mógłbyś dać zdjęcie tego twojego regulatora z 6 przewodami, oraz zdjęcie kostki i kolorami kabli?

Bo ja mam u siebie 5 przewodowy ale załatwiłem sobie także 6 przewodowy ale nie wiem jak podłączyć do niego kable. Pochodzi od tego samego motocykla (GSX 550) ale wygląda inaczej .... a mój reg. chyba padł bo na obrotach 4-5 tys. ładowanie spada do 8-9 V a na wolnych obrotach (1200-1500) jest 13,5 V (oczywiście wszystko mierzone na włączonych światłach. Jeszcze nie wiem czy to reg. czy alternator bo nie miałem już wczoraj czasu sprawdzić napięcie na poszczególnych fazach z alternatora.

Na pewno można wstawić regulator sześcioprzewodowy do instalacji pięcioprzewodowej tylko nie pamiętam czy te szósty kabel w regulatorze może zostać luźny czy trzeba do niego doprowadzić kabel z + przy włączonym zapłonie. To że przy wyższych obrotach spada Ci ładowanie, to są raczej objawy aku do wymiany, regulator i alt są dobre jeśli przy niskich obrotach masz ładowanie 13,5V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sześcioprzewodowych ten szósty to jest + przy włączonej stacyjce, więc do sześcioprzewodowych bez problemu można wstawiać regulatory pięcioprzewodowe i ten + od stacyjki zostaje luźny.

Na pewno można wstawić regulator sześcioprzewodowy do instalacji pięcioprzewodowej tylko nie pamiętam czy te szósty kabel w regulatorze może zostać luźny czy trzeba do niego doprowadzić kabel z + przy włączonym zapłonie. To że przy wyższych obrotach spada Ci ładowanie, to są raczej objawy aku do wymiany, regulator i alt są dobre jeśli przy niskich obrotach masz ładowanie 13,5V.

 

Hmm tutaj bym polemizował, ponieważ miałem nowe aku ale go nie zakładałem, maj mi rozładowało stare aku to założyłem nowe i jest to samo, nie ma ładowania na wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w takim razie podłączyć ten regulator sześcioprzewodowy, trzy takie same, zazwyczaj żółte kable do alt, czerwony do + aku, czarny na mase a ten ostatni też może na chwilę do + aku po czym zobacz czy jak go odłączysz to jest ładowanie, jeśli nie to będziesz musiał podciągnąć kabel z miejsca gdzie jest napięcie przy włączonym zapłonie. Przy naładowanym aku spada Ci ładowanie do 8-9V przy wysokich obrotach? Jeśli przy ful naładowanym to faktycznie może być regulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mimo wszystko sprobuje jeszcze przed kupnem regulatora sprawdzic polaczenie altka z reglerem, kolega Veteranos mial taki sam przypadek jak moj i to pomoglo, byc moze nadtopiona kostka to nie tylko objaw skonczonej diody prostujacej ale np. zlego stanu stykow i utrudnionego przeplywu przezen pradu. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w takim razie podłączyć ten regulator sześcioprzewodowy, trzy takie same, zazwyczaj żółte kable do alt, czerwony do + aku, czarny na mase a ten ostatni też może na chwilę do + aku po czym zobacz czy jak go odłączysz to jest ładowanie, jeśli nie to będziesz musiał podciągnąć kabel z miejsca gdzie jest napięcie przy włączonym zapłonie. Przy naładowanym aku spada Ci ładowanie do 8-9V przy wysokich obrotach? Jeśli przy ful naładowanym to faktycznie może być regulator.

 

Hmmmm tylko mam problem, ponieważ do tego regulatora 6 przewodowego nie mam nie mam kostki a w tym moim tylko jeden kabel jest żółty są jakieś jeszcze biało czewony, biało niebieski :/ Musze chyba sprawdzić w serwisówce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm tylko mam problem, ponieważ do tego regulatora 6 przewodowego nie mam nie mam kostki a w tym moim tylko jeden kabel jest żółty są jakieś jeszcze biało czewony, biało niebieski :/ Musze chyba sprawdzić w serwisówce.

Można sprawdzić te kable multimetrem ale najłatwiej jeśli sprawdzisz w serwisówce. Jakie kolory kabli są w tym sześcioprzewodowym regulatorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić te kable multimetrem ale najłatwiej jeśli sprawdzisz w serwisówce. Jakie kolory kabli są w tym sześcioprzewodowym regulatorze?

 

No niestety w tym 6-przewodowym nie mam kabli tam się wpina kostkę, a niestety tej kostki nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz serwisówke do GSX i ten regulator sześcioprzewodowy też jest od GSX, to może będą tam obydwa regulatory i wtedy nie ma problemu z podłączeniem, chyba że to od rocznikowo innego GSXa, wtedy musisz się gdzieś dowiedzieć jak tam idą kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...