Immortal Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 witam, tak jak w temacie szukam jakis namiarow na regiel do gpzta, bo mi padl. chodzi oczywiscie o zamiennik, bo oryginala napewno nie dostane a uzywki raczej nie preferuje. moze ktos z Was wie lub obiło mu sie o uszy. pozdrawiam :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 http://www.olekmotocykle.pl/ tutaj zapytaj.Ja tu kupiłem do mojej Yamaszki za 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Rzemieslnicze piecioprzewodowe dorubki chodza na allegro po 150 zl, powinny byc wystarczajace. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Ja do swojego horneta kupiłem nowy Ducati energia za 240zl i jest napewno o wiele lepszy niż te produkowane u nas.. Przynajmniej tak mi sie wydaje bo wyglada na profesionalną robotę.. Edytowane 2 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 piecioprzewodowe nie wiem czy podejda, ja mam szescioprzewodowy, trzy kable z altka, jeden do aku, jeden na mase i ostatni nie wiem po co jest ale jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Ehh,widzę ze jednak kupujesz:) u mnie sprawe zalatwila wymiana kostki i kabli. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 piecioprzewodowe nie wiem czy podejda, ja mam szescioprzewodowy, trzy kable z altka, jeden do aku, jeden na mase i ostatni nie wiem po co jest ale jest. a mógłbyś dać zdjęcie tego twojego regulatora z 6 przewodami, oraz zdjęcie kostki i kolorami kabli?Bo ja mam u siebie 5 przewodowy ale załatwiłem sobie także 6 przewodowy ale nie wiem jak podłączyć do niego kable. Pochodzi od tego samego motocykla (GSX 550) ale wygląda inaczej .... a mój reg. chyba padł bo na obrotach 4-5 tys. ładowanie spada do 8-9 V a na wolnych obrotach (1200-1500) jest 13,5 V (oczywiście wszystko mierzone na włączonych światłach. Jeszcze nie wiem czy to reg. czy alternator bo nie miałem już wczoraj czasu sprawdzić napięcie na poszczególnych fazach z alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 piecioprzewodowe nie wiem czy podejda, ja mam szescioprzewodowy, trzy kable z altka, jeden do aku, jeden na mase i ostatni nie wiem po co jest ale jest.W sześcioprzewodowych ten szósty to jest + przy włączonej stacyjce, więc do sześcioprzewodowych bez problemu można wstawiać regulatory pięcioprzewodowe i ten + od stacyjki zostaje luźny. a mógłbyś dać zdjęcie tego twojego regulatora z 6 przewodami, oraz zdjęcie kostki i kolorami kabli?Bo ja mam u siebie 5 przewodowy ale załatwiłem sobie także 6 przewodowy ale nie wiem jak podłączyć do niego kable. Pochodzi od tego samego motocykla (GSX 550) ale wygląda inaczej .... a mój reg. chyba padł bo na obrotach 4-5 tys. ładowanie spada do 8-9 V a na wolnych obrotach (1200-1500) jest 13,5 V (oczywiście wszystko mierzone na włączonych światłach. Jeszcze nie wiem czy to reg. czy alternator bo nie miałem już wczoraj czasu sprawdzić napięcie na poszczególnych fazach z alternatora.Na pewno można wstawić regulator sześcioprzewodowy do instalacji pięcioprzewodowej tylko nie pamiętam czy te szósty kabel w regulatorze może zostać luźny czy trzeba do niego doprowadzić kabel z + przy włączonym zapłonie. To że przy wyższych obrotach spada Ci ładowanie, to są raczej objawy aku do wymiany, regulator i alt są dobre jeśli przy niskich obrotach masz ładowanie 13,5V. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 W sześcioprzewodowych ten szósty to jest + przy włączonej stacyjce, więc do sześcioprzewodowych bez problemu można wstawiać regulatory pięcioprzewodowe i ten + od stacyjki zostaje luźny.Na pewno można wstawić regulator sześcioprzewodowy do instalacji pięcioprzewodowej tylko nie pamiętam czy te szósty kabel w regulatorze może zostać luźny czy trzeba do niego doprowadzić kabel z + przy włączonym zapłonie. To że przy wyższych obrotach spada Ci ładowanie, to są raczej objawy aku do wymiany, regulator i alt są dobre jeśli przy niskich obrotach masz ładowanie 13,5V. Hmm tutaj bym polemizował, ponieważ miałem nowe aku ale go nie zakładałem, maj mi rozładowało stare aku to założyłem nowe i jest to samo, nie ma ładowania na wyższych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Spróbuj w takim razie podłączyć ten regulator sześcioprzewodowy, trzy takie same, zazwyczaj żółte kable do alt, czerwony do + aku, czarny na mase a ten ostatni też może na chwilę do + aku po czym zobacz czy jak go odłączysz to jest ładowanie, jeśli nie to będziesz musiał podciągnąć kabel z miejsca gdzie jest napięcie przy włączonym zapłonie. Przy naładowanym aku spada Ci ładowanie do 8-9V przy wysokich obrotach? Jeśli przy ful naładowanym to faktycznie może być regulator. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 ja mimo wszystko sprobuje jeszcze przed kupnem regulatora sprawdzic polaczenie altka z reglerem, kolega Veteranos mial taki sam przypadek jak moj i to pomoglo, byc moze nadtopiona kostka to nie tylko objaw skonczonej diody prostujacej ale np. zlego stanu stykow i utrudnionego przeplywu przezen pradu. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Spróbuj w takim razie podłączyć ten regulator sześcioprzewodowy, trzy takie same, zazwyczaj żółte kable do alt, czerwony do + aku, czarny na mase a ten ostatni też może na chwilę do + aku po czym zobacz czy jak go odłączysz to jest ładowanie, jeśli nie to będziesz musiał podciągnąć kabel z miejsca gdzie jest napięcie przy włączonym zapłonie. Przy naładowanym aku spada Ci ładowanie do 8-9V przy wysokich obrotach? Jeśli przy ful naładowanym to faktycznie może być regulator. Hmmmm tylko mam problem, ponieważ do tego regulatora 6 przewodowego nie mam nie mam kostki a w tym moim tylko jeden kabel jest żółty są jakieś jeszcze biało czewony, biało niebieski :/ Musze chyba sprawdzić w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Hmmmm tylko mam problem, ponieważ do tego regulatora 6 przewodowego nie mam nie mam kostki a w tym moim tylko jeden kabel jest żółty są jakieś jeszcze biało czewony, biało niebieski :/ Musze chyba sprawdzić w serwisówce.Można sprawdzić te kable multimetrem ale najłatwiej jeśli sprawdzisz w serwisówce. Jakie kolory kabli są w tym sześcioprzewodowym regulatorze? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Można sprawdzić te kable multimetrem ale najłatwiej jeśli sprawdzisz w serwisówce. Jakie kolory kabli są w tym sześcioprzewodowym regulatorze? No niestety w tym 6-przewodowym nie mam kabli tam się wpina kostkę, a niestety tej kostki nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Jeśli masz serwisówke do GSX i ten regulator sześcioprzewodowy też jest od GSX, to może będą tam obydwa regulatory i wtedy nie ma problemu z podłączeniem, chyba że to od rocznikowo innego GSXa, wtedy musisz się gdzieś dowiedzieć jak tam idą kable. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.