Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napaliłem się na pewnego Tigera 955i z Allegro:

http://moto.allegro.pl/item211869824_trium...i_2005_rok.html

Miał być Triumph, niestety nie będzie, motocykl z ogłoszenia jest po przejściach ;)

Cena motocykla zachęcająca i już wiem czemu ;)

Zostaję przy japońskich motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helo,

Na tym forum ślad po Triumphatorach zaginął po kilku próbach nawiazania kontaktu. Niestety w naszym kraju (w przeciwieństwie do Niemców na przykład) Triumph ma bardzo kiepską opinię, co bardzo mnie dziwi, bo użytkownicy, czy osoby które miały bliższy kontakt z Triumphami (od 1997) mają raczej dobre zdanie o tych maszynach. Na dodatek złaopinia jest siłą wciskana zwolennikom angoli.

No i to sprawia, że Triumphowcy z Polski są raczej obecni na obcojęzycznych forach i stronach, bo na polskich ogólnych mozna się dowiedzieć, że ktoś chciałby Rocketa, a Tigerowi brakuje kardana do ideału, no ...

 

www.t595.net

www.t955i.net

www.triumphrat.net

www.t5net.de

 

pozdrówa

J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thriumphy - niesamowite motocykle, ale bardzo rzadko spotykane bo to jeszcze mloda marka.

Tak sie sklada ze to wcale nie jest taka mloda marka...

 

Hey nie martwcie sie o tigera.. przeciez teraz flagowe enduro triumpha to bonnie Scrambler

Mnie tez bardzo podoba sie nowy SCRAMBLER. Bardzo lubie klasyki i numer jeden bedzie dla mnie zawsze TRIUMPH. Nowoczesny ale jakze piekny klasyk...

Ps SCRAMBLER ma tylko nawiazywac do enduro jednak nigdy nie bedzie mial takich wlasnosci terenowych...

Edytowane przez Mutomb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie sklada ze to wcale nie jest taka mloda marka...

 

 

Zapewne nie chodziło o markę jako taką lecz pobyt marki na polskim rynku. Na Polskim rynku jest stosunkowo od niedawna.

Raczej każdy kto się choć trochę interesuje motocyklami a może dokładniej historią wie że firma istnieje od około 1884 a od roku 1886 nadano firmie tę właśnie nazwę, czyli markę Triumph. A pierwszy motocykl wyprodukowano w 1902r.

To tak dla ścisłości i dokładności.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż ,może się wychylę w tym temacie ale jestem od jakiegoś czasu posiadaczem Triumpha Thunderbird :cool: i jakoś nie mogę narzekać na awaryjność tych motocykli,poprostu brak fachowych i wyspecjalizowanych mechaniorów w tym kraju (łącznie z serwisami) :evil: .Miałem do czynienia z innymi modelami tej marki i pozostało po nich dobre wrażenie.Jeśli dbasz o moto to awaryjność nie jest specjalnie większa od japoni,ale za to w gratisie masz styl i oryginalność!Problemy jakie miałem ze swoim egzemplarzem wynikają z tego że lubię mieć inne moto od innych :biggrin: i nieco moje maleństwo poprzerabiałem,w związku z tym pojawiły się pewne problemy z zestrojeniem tego.Ale motocykle nie przerabiane jeżdzą bezawaryjnie,byleby jakiś kowal się do niego nie dorwał! :icon_evil:

Polecam wszystkim najpierw samemu sie zapoznać z produktami tej marki,a dopiero potem wydawać opinie!

To naprawdę FANTASTYCZNE motocykle i z "DUSZĄ"!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim numerze motocykla jest test 13 plastików i co i supersport triumpha wygrał w swojej klasie...

W PL rządzą stereotypy! Więc jeźdźcy iinych jedynie słuszne marek japońskich uważają nas za dziwolągi, snobów a nawet popie...nych ludzi...

Więc mamy trudno Panowie...

Seb

Edytowane przez scitro

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim numerze motocykla jest test 13 plastików i co i supersport triumpha wygrał w swojej klasie...

W PL rządzą stereotypy! Więc jeźdźcy iinych jedynie słuszne marek japońskich uważają nas za dziwolągi, snobów a nawet popie...nych ludzi...

Więc mamy trudno Panowie...

Seb

 

 

O ile niektorzy to sobie przypomna to juz w zeszlym roku podawalem te wyniki Triumph NR.1 w klasie 600, no ale ks-rider to w ogole nie ma pojecia :banghead:

 

:lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was Triumphoniacy :) ... ja wczoraj postanowilem ze zabiore te swoje dwie ukochane dziewczyny nad morze zeby zalapac troche slonca... teraz promieniejemy czerwonoscia.. ale bylo fajnie... nawet udalo mi sie cyknac niespodziewana fotke :banghead: popatrzcie na te dwie pieknosci... Triumph & Mania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto by się spodziewał KS-rider, że ty na swojej "bawarce" jesteś tak oblatany w supersportach :buttrock:

Cicha woda....

 

he, he jak jest mozliwosc to czemu nie. Z supersportow zostaly mi jeszcze MV F4 1000 ( 750 juz mnie nie rajcuje ) i nowy Duc 1098. Moze Duc w przyszlym tygodniu, zobaczymy.

 

:biggrin:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks... moze bys opowiedzial jak to jest jezdzic trampkiem .. z twojego punktu widzenia i odniesienia.. jakie wrazenia na plus i minus.. moze cos o r3 ? bo widzialem w fotkach ze testowales.. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys gdy zaczynalem przygode na 2 OO zastanawialem sie kto w ogole kupuje Triumpha ? Po zrobieniu PJ zaczal sie okres testowania i szukania sprzetow. Nie omieszkalem zapoznac sie z Triumph'em ( starym ) ST i Daytona 955i. Na starym ST mialem wrazenie, ze dorysowano mi pod dupsko cala reszte. Ergonomia 100 %, wrazenia z jazdy super, kladlem go na winklach tak, ze w porownaniu z moim GSX 600 F moglem sobie tylko pomarzyc.

 

Nastepnie zaczalem juz regolarnie interesoeac sie ich modelami. Daytona 600, Rocket III, Daytona 675, najlepszy w klasie stock w swojej grupie ( tylko, ze na nadgarstki przy przepisowej jezdzie idzie :icon_rolleyes: ) Speed Triple rewelacja pod chyba kazdym wzgledem. Nowy ST ( zamiescilem swego czasu w tym temacie wynik testu dlugodystansowego jest na pierwszym miejscu w niemieckim czasopismie przed BMW czyli cos w tym musi byc. Swego czasu gdyby nie fakt podpisania umowy K-S na " K " to dzis mialbym nick nie ks, a st-rider ( o 3 tyg za pozno ). )

 

St-ciak naprawde swietna maszyna pod wzgledem i zawieszenia i jednostki napedowej ktora nie zostawia nic do zyczenia ( poza moze wieksza moca ) idealnym rozwiazaniem bylby w nim silnik z Daytony 146 KM. Handlarz zapewnil mnie jednak ze przed rokiem 2008 nic nowego nie wyjdzie, moze przedluzyc sie to nawet do 4 lat. Moze to jednak kit, kto wie ?

 

Jedyna wada w Triumph'ie to brak ABS'u w wiekszosci modeli jak i brak kardana w "niektorych" mnie interesujacych modelach. Coz nie mozna miec wszystkiego. Moze nastepny bedzie Triumph ?

 

Moge ta marke polecic kazdemu z spokojnym sumieniem.

 

:icon_eek:

 

PS. Czego zupelnie nie rozumiem, jak mozna kupic nowa 600 japonska majac mozliwosc kupna

Daytony 675 ??? :icon_rolleyes: Ludzie czytajcie prase bo po to ona jest !

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triumph ostatnio nabił mi sporego krwiaka na nodze... stał Adventurer pod biurowcem i kusił tak dobrze że wpakowałem się na latarnię.

 

Bonneville, Speedmaster...

może kiedyś, jak zdobędę więcej doświadczenia... i lepiej płatną pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...