szpadliszi Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Ziomek , ten z ostatniego zdjecia to nie maruda, to tylko przykład załozenia opony 200 na felgę 3,5" - były głosy,ze to niewykonalne, kolezka lata drugi rok , wiec da radę ( wał byłoby chcyba ciezko wstawic, łatwiej pasek - sa gotowe kity do takowej przeróbki ) Arni - oczywiscie w naszym pieknym kraju nie ma tak łatwo, że sobie kupisz gotowy zestaw. Dostepny jest u naszych zachodnich sasiadów, ale z cała pewnoscią mozna go zrobic taniej u pierwszego lepszego tokarza/ ślusarza. Potrzebujesz mniej więcej to, co opisane na tej stronie : http://vz800marauder.de/index-Dateien/Versatzkit to przeróbka na 170 - szybka łatwa i przyjemna, na 200 trzeba pokombinowac - słyszałem ( podkreślam, to nie moje doswiadczenia , swoje wrzucę jak sie za to zabiorę ) , ze trzeba minimalnie przesunać koło w prawo , zapewne redukując tuleję miedzy bębnem hamulcowym a wahaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeż Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) to przeróbka na 170 - szybka łatwa i przyjemna,... Gdzie kupić dobrą i tanią 170/80 ? (w PL najlepiej przez net) Pozdro Edytowane 19 Czerwca 2013 przez Jeż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpadliszi Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 alledrogometzeller me88 jest niezła ( me 880 ma ładniejszy bieżnik ) , Dunlop robi oponę z białym pasem w tym rozmiarze , Pirelli - jest tego sporo, mniej jest 200 /70 /15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni VZ Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Arni - oczywiscie w naszym pieknym kraju nie ma tak łatwo, że sobie kupisz gotowy zestaw. Dostepny jest u naszych zachodnich sasiadów, ale z cała pewnoscią mozna go zrobic taniej u pierwszego lepszego tokarza/ ślusarza. Potrzebujesz mniej więcej to, co opisane na tej stronie : http://vz800marauder.de/index-Dateien/Versatzkit to przeróbka na 170 - szybka łatwa i przyjemna, na 200 trzeba pokombinowac - słyszałem ( podkreślam, to nie moje doswiadczenia , swoje wrzucę jak sie za to zabiorę ) , ze trzeba minimalnie przesunać koło w prawo , zapewne redukując tuleję miedzy bębnem hamulcowym a wahaczem. Dzięki za info. Czyli pewnie będzie samoróbka, bo nie wygląda to na zbyt skomplikowane. Chyba też poprzestane jednak na 170, gdyż nie mogę namierzyć laczka 200 z białym paskiem, a takowe sobie wymyśliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpadliszi Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 i ma kosmiczny klakson :) sprawdz przedw szystkim jak pali na zimnym, ciepłym - jesli coś jest nie tak z gaxnikami, moga byc problemy z ich ustawieniemsprawdz ślady korozji na wahaczu, szczególnie w miejscu gdzie wchodzi "pod fotel" a oprócz tego to standardowo , jak przy każdym motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 i ma kosmiczny klakson :)E tam kosmiczny - samochodowy, sam mam podobny i już kilkukrotnie uratował mi kolana przed otarciem przez roztargnionych kierowców :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinb101 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 witam,dawno nie bylo mnie na lamach szanownego forum.moj ostatni post zyje wlasnym zyciem.dlatego postanowilem zalozyc nowy temat.w moim motorku zaczely dzwonic lancuszki i postanowilem sie za ich wymiane zabrac.czesci juz zamowione.prosil bym o pare wskazowek, jezeli ktos to juz przerabial.czy powinienem rowniez wymienic napinacze bo jakos nigdzie nie widzialem tej czesci w ofertach sprzedazy .lancuchy kupilem z zapinkami, kolega ma taki juz w cbr i zadnych problemow.wypytalem tez znajomego mechanika mowil ze tez takie zaklada. zaklepuje je mlotkiem,frezuja tylko stalowe podklatki pomiedzy lancuch a blok silnika,tak zeby lancuszak nie pracowal na boki.jak moge odkrecic magneto,juz probowalem je ruszyc ale nawet nie drgnie.nie mam klucza pneumatycznego,z reszta nie ma problemu moge pozyczyc w pracy.no moze nie mamy zadnego sciagacza.moze jakies domowe sposoby na rozebranie lewej strony mutorku.w magnecie jest 6 srob m8.z nimi nie ma wiekszego problemu.ale jak sie dobrac do srob: jedna na klucz 17 i moge cala os zablokowac kluczem32.musze sie przyznac ze nie mam pojecia, moze to nawet jest wal.z prawej strony wymienialem ostatnio tarcze i sprezyny,nie dawaly rady po wymianie zabatki na 16zabkow.tak ze z ta strona nie powinno byc problemow.pozniej jakos lancuchy przeciac. moze byc szlifierka, czy lepiej tam sie z takim precyzyjnym nazedziem sie nie pchac.?moze mnie ktos poratowac jakimis rysunkami tech. jak to wszystko jest zbodowane. nie posiadam serwisowki,moze mi ktos jezeli posiada udostepnic. wiem ze nie ma w jez. polskim to moze po niemiecku.linki na forum ktore przegladalem sa juz nie aktualne.a to wszystko co znalazlem: http://www.bike-parts-suz.de/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=3420&PartsListID=2753821 to jest adres mojej kobiety,jezeli ktos by sie zlitowal:[email protected] ZYCZE MILYCH,SLONECZNYCH WAKACJI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 O w pytę.... Skoro tak mało wiesz o mechanice i swoim motocyklu to lepiej nie ruszaj tematu rozrządu. Doświadczony mechanik często klnie przy tej robocie a co dopiero amator z niewielką wiedzą. Kątówki i młotka nie używa się do tej operacji. Dwa błędy na samym początku, 2 sprawy dzięki którym Twój motocykl już nigdy nie wyjedzie z garażu. Do tego są zakuwarki którymi otwierasz łańcuszek i potem zamykasz z nową zapinką. Daj to lepiej do kumatego serwisu, z rozrządem nie ma zabawy i możesz spier***ć temat na kilka tysięcy złotych. Myślę że w tym silniku da się przełożyć łańcuszki bez rozpinania. Ale ustawić wszystko na swoje miejsce to gruba zabawa. Napinacze też wypadałoby zmienić skoro nowe łańcuchy. Bo kiedyś będziesz musial je zmienić więc lepiej teraz i niech wszystko jest nowe a nie pół na pół, raz lańcuchy, raz napinacze i tak w kółko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 witam,dawno nie bylo mnie na lamach szanownego forum.moj ostatni post zyje wlasnym zyciem.dlatego postanowilem zalozyc nowy temat.w moim motorku zaczely dzwonic lancuszki i postanowilem sie za ich wymiane zabrac.czesci juz zamowione.prosil bym o pare wskazowek, jezeli ktos to juz przerabial.czy powinienem rowniez wymienic napinacze bo jakos nigdzie nie widzialem tej czesci w ofertach sprzedazy .lancuchy kupilem z zapinkami, kolega ma taki juz w cbr i zadnych problemow.wypytalem tez znajomego mechanika mowil ze tez takie zaklada. zaklepuje je mlotkiem,frezuja tylko stalowe podklatki pomiedzy lancuch a blok silnika,tak zeby lancuszak nie pracowal na boki.jak moge odkrecic magneto,juz probowalem je ruszyc ale nawet nie drgnie.nie mam klucza pneumatycznego,z reszta nie ma problemu moge pozyczyc w pracy.no moze nie mamy zadnego sciagacza.moze jakies domowe sposoby na rozebranie lewej strony mutorku.w magnecie jest 6 srob m8.z nimi nie ma wiekszego problemu.ale jak sie dobrac do srob: jedna na klucz 17 i moge cala os zablokowac kluczem32.musze sie przyznac ze nie mam pojecia, moze to nawet jest wal.z prawej strony wymienialem ostatnio tarcze i sprezyny,nie dawaly rady po wymianie zabatki na 16zabkow.tak ze z ta strona nie powinno byc problemow.pozniej jakos lancuchy przeciac. moze byc szlifierka, czy lepiej tam sie z takim precyzyjnym nazedziem sie nie pchac.?moze mnie ktos poratowac jakimis rysunkami tech. jak to wszystko jest zbodowane. nie posiadam serwisowki,moze mi ktos jezeli posiada udostepnic. wiem ze nie ma w jez. polskim to moze po niemiecku.linki na forum ktore przegladalem sa juz nie aktualne.a to wszystko co znalazlem: http://www.bike-parts-suz.de/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=3420&PartsListID=2753821 to jest adres mojej kobiety,jezeli ktos by sie zlitowal:[email protected] ZYCZE MILYCH,SLONECZNYCH WAKACJI. Ty to poważnie chcesz sam robić ? :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinb101 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 witam.jasne ze sam.moze jakis kolega na browara jeszcze wpadnie...nie powiem wam kto mi tak poradzil z tymi mlotkami bo sie moze okazac ze juz byliscie w tym warsztacie.a kolesie sa kumaci,i nie nazekaja na brak zajecia.ja jestem mechanikem ale samochodowym.moze wiecej wiary,koledzy.ostatnio wymienione czesci w moim motorku:tarcze sprzeglowe+ sprezyny.lancuch z zebatkami,uszczelniacze w przednim zawieszeniuX2.cbr kolegi,przedwczoraj,i sporo przerubek optycznych :tlumiki,siedziska,kierownica,lampy,licznik......czarny mat ,mowie wam niezle sie prezentuje.czy te dwa lancuszki sa takie same?tloki lepiej ustawic na srodku czy ktorys w gornym punkcie?jutro dostane uszczelke lewej strony to na wikend bo mi sie podarla,a na wikend chce smignac jeszcze na zlocik.a potem....prosze wiecej konkretow,jezeli mozna.i slowa otuchy.moze zatrudnie kogos w roli fotgrafa to potem wzuce foty...pozdrowionka!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinb101 Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 orjetuje sie moze ktos ile kosztuja napinacze do lancuszkow,nigdzie nie moge ich dostac.moze ktos wie co,jak i gdzie.dzis rozmawialem ze znajomym rencista kiedys w salonie suzuki na warsztacie- twierdzi ze z sama zmiana lancuchow nie powinno byc problemu tylko jak te srobska ruszyc.oni maje pneumatyki;( dzis zalozylem uszczelke, olej dolany.przyszly tez zapinki do lancuszkow,tylko same lancuchy nie;).nie maja ich akurat na stanie,poczekamy,pozyjemy,zobaczymy.wedlug tej strony.oydwa lancuszki sa takie same.ale te ceny!napinacz za szt.85E,lancuch100.moze mnie ktos podratowac serwisoka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kertul Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Witam witam, a dokladniej przedstawiam sie. Jestem nowy i jako kierowca i jako posiadacz martuderka. Prosił bym jeśli można to o podesłanie mi instrukcji do tego modelu na [email protected] prosze nie pytac o e-mail, zakladany dawno teamu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 http://www.suzuki-moto.pl/instrukcje.html Tutaj jest instrukcja obslugi do sciagniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpadliszi Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Majstry , czy ktos może próbował zdobyć / wykombinowac dekielek na puszke narzedziową w Marudzie ?mówie o tym : w ASO ten kawałek blaszki kosztuje 150 pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Nie wiem czy taniej ale radze poszukac na allegro calej puszki czasem ktos wstawia za niewielkie pieniadze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.