Skocz do zawartości

Arni VZ

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arni VZ

  • Urodziny 12/27/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Koszykówkę, fotografię, muzykę, zimne pifko
  • Skąd
    Pomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    VTX 1800 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Arni VZ

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam fabrycznie nowe, nie używane metalowe kierunkowskazy chromowane przeznaczone do montażu w kierownicach o zewnętrznej średnicy 1” (25,4 mm). Mocowane są wewnątrz rury poprzez trzpień rozprężny. Dzięki umiejscowieniu na końcu kierownicy i obustronnym bursztynowym kloszom bardzo dobrze widoczne są dla kierowców nadjeżdżających od tyłu oraz z przodu motocykla. Nadają się do zastosowania we wszelkich pojazdach jednośladowych, nie ważne, czy jest to motorower, skuter, motocykl, czy nawet quad. Kierunkowskazy mają długość całkowitą ok 90 mm, szerokość całkowitą i średnicę klosza ok 50 mm. W komplecie znajdują się żarówki 12V 23W oraz przewody podłączeniowe. Cena 70 zł dotyczy kompletu (2 sztuk). Możliwy jest odbiór osobisty lub wysyłka pocztą (cena 10 zł). Uwaga: dwa ostatnie zdjęcia nie przedstawiają sprzedawanych kierunkowskazów, są jedynie poglądowe. Telefon: 502 416 827
  2. Sprzedam dźwignie sprzęgła i hamulca CHROME SKULL LEVERS przeznaczona do motocykli Suzuki. Wykonane są z chromowanego aluminium, są wyprofilowane na palce i zakończone bardzo efektownymi czaszkami. Są fabrycznie nowe, nigdy nie używane, jest to produkt najwyższej jakości, robiący ogromne wrażenie. Numer katalogowy: CCM-Lever-MT241-008-Chrome Wg katalogu są przeznaczone do motocykli: - Suzuki Marauder 800 (roczniki 97-04) - Suuzki Boulevard M50 (roczniki 05-06) - Voulevard C50 (roczniki 05-06) - Suzuki Volusia 800 (roczniki 01-04) - inne. Cena 150 zł dotyczy kompletu (2 sztuki: prawa i lewa). Możliwy jest odbiór osobisty lub wysyłka pocztą w cenie 10 zł. Kontakt: 502 416 827
  3. Sprzedam fabrycznie nową, nigdy nie montowaną lampę tylną. Jest metalowa, chromowana, bardzo solidna. Ma przeźroczysty klosz, w którym umieszczone jest 28 diod LED 12V 1W/0,5W. Lampa spełnia funkcję światła drogowego, światła stop, kierunkowskazów i oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Jest jednocześnie mocowaniem do tablicy rejestracyjnej. Wyposażona jest w przewody podłączeniowe (5 sztuk), śruby mocujące i izolator. Cena: 125 zł Możliwy jest odbiór osobisty w Rumii (koło Gdyni) lub wysyłka pocztą w cenie 10 zł. Kontakt: 502 416 827
  4. Dzięki za info. Czyli pewnie będzie samoróbka, bo nie wygląda to na zbyt skomplikowane. Chyba też poprzestane jednak na 170, gdyż nie mogę namierzyć laczka 200 z białym paskiem, a takowe sobie wymyśliłem.
  5. Też mam garaż i chęci, nie lubię jednak brać się za żeczy, o których nie mam pojęcia ... ale mnie strasznie korci. Te dystanse, podkładki itd to są elementy akcesoryjne, do kupienia, czy trzeba je sobie dorobić lub podpasować ? Ma to jakieś wymiary, czy kombinować "na oko" ? Co oznacza "minimalnie przesunąć koło w prawo ? Zbierzemy jeszcze kilka informacji i bedzie można stworzyć kompletnego manuala o tjuningu dupska Marudy. Kanapa: polecicie jakąś (niestety poza Mustangiem, bo to zbyt chory budżet), czy szukać sobie tapicera Błotnik tylny: ciąć i przerabiać oryginał, czy dorabiać z jakiejś blachy i mocować do wahacza ?
  6. Dla mechanika wszystko wygląda na łatwe, laik zastanawia się nad każdym elementem tej prostej zagadki: jaka dać podkładkę, jak mocno dokręcić śruby, czy nie trzeba wymieniać ośki itp itd ... Przyglądam się, porównuję z wersją fabryczna i "skalując" wygląda mi to na 200, mogę się jednak mylić ... Zastanawia mnie, czy nie spadnie to z felgi ..? No i profil: do 170 może być chyba 80, a do 200 ..? Z pewnością się to przyda i to pewnie nie jednemu. Powodzenia !!
  7. Wow, 200 ... Ja sie niedawno pytałem, czy zakładał ktoś 170 lub 160, ... nikt mi jednak nie odpisał ...
  8. Jak wymieniałem kierownicę na szerszą musiałem to odkręcić i później nie chciało się już stabilnie skręcić - stabilizatory (podkładki z gumami) były już solidnie wyrobione. Skończyło się na zakupie nowych: komplet 4 szt. ok. 100 zł w salonie Suzuki. Skoro miałeś luzy, sprawdź dobrze, czy czasami nie masz też już sparciałych gumek.
  9. I jak tam ? Próbował ktoś pakować oponę o szerokości 160 lub większej na tył do Marudy ? Gratuluję tomzon100 :lalag:
  10. Chyba wszyscy latają, bo cisza tu okrutna :) Czytam, czytam i szukam, ale jakoś nie mogę znaleść żadnych adnotacji o wymianie tylnego laczka na szerszy. Chciałbym oryginalny 150/90-15 zmienić na szerszy 160/80-15. Próbował ktoś czegoś takiego ? Zmieści się 160, a może ktoś wciakał nawet 170 ... :biggrin: Kiedyś, jeszcze w GSXF taki "poszerzajacy" zabieg bardzo poprawił własciwości jezdne i przyczepność motorka, teraz bardziej chodzi mi o aspekty wizualne. Marzy mi się wielki tylny kapeć, ale nie uśmiecha mi się pakowanie w moto więcej, niż jest on warty. Odebrałem właśnie Marudę od mechanika, który zrobił w niej w końcu idealny porządek, pozostały mi tylko gumki do zmienienia więc zastanawiam się, jakie kupić. Nie jeżdżę dużo, ani szybko więc chyba zdecyduję się na MAXXIS'y, a czy będzie to 150, czy 160, niewiele to zmienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...