Skocz do zawartości

marcinb101

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki VZ800 Maruder
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Opolskie

Osiągnięcia marcinb101

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. orjetuje sie moze ktos ile kosztuja napinacze do lancuszkow,nigdzie nie moge ich dostac.moze ktos wie co,jak i gdzie.dzis rozmawialem ze znajomym rencista kiedys w salonie suzuki na warsztacie- twierdzi ze z sama zmiana lancuchow nie powinno byc problemu tylko jak te srobska ruszyc.oni maje pneumatyki;( dzis zalozylem uszczelke, olej dolany.przyszly tez zapinki do lancuszkow,tylko same lancuchy nie;).nie maja ich akurat na stanie,poczekamy,pozyjemy,zobaczymy.wedlug tej strony.oydwa lancuszki sa takie same.ale te ceny!napinacz za szt.85E,lancuch100.moze mnie ktos podratowac serwisoka???
  2. witam.jasne ze sam.moze jakis kolega na browara jeszcze wpadnie...nie powiem wam kto mi tak poradzil z tymi mlotkami bo sie moze okazac ze juz byliscie w tym warsztacie.a kolesie sa kumaci,i nie nazekaja na brak zajecia.ja jestem mechanikem ale samochodowym.moze wiecej wiary,koledzy.ostatnio wymienione czesci w moim motorku:tarcze sprzeglowe+ sprezyny.lancuch z zebatkami,uszczelniacze w przednim zawieszeniuX2.cbr kolegi,przedwczoraj,i sporo przerubek optycznych :tlumiki,siedziska,kierownica,lampy,licznik......czarny mat ,mowie wam niezle sie prezentuje.czy te dwa lancuszki sa takie same?tloki lepiej ustawic na srodku czy ktorys w gornym punkcie?jutro dostane uszczelke lewej strony to na wikend bo mi sie podarla,a na wikend chce smignac jeszcze na zlocik.a potem....prosze wiecej konkretow,jezeli mozna.i slowa otuchy.moze zatrudnie kogos w roli fotgrafa to potem wzuce foty...pozdrowionka!!!
  3. witam,dawno nie bylo mnie na lamach szanownego forum.moj ostatni post zyje wlasnym zyciem.dlatego postanowilem zalozyc nowy temat.w moim motorku zaczely dzwonic lancuszki i postanowilem sie za ich wymiane zabrac.czesci juz zamowione.prosil bym o pare wskazowek, jezeli ktos to juz przerabial.czy powinienem rowniez wymienic napinacze bo jakos nigdzie nie widzialem tej czesci w ofertach sprzedazy .lancuchy kupilem z zapinkami, kolega ma taki juz w cbr i zadnych problemow.wypytalem tez znajomego mechanika mowil ze tez takie zaklada. zaklepuje je mlotkiem,frezuja tylko stalowe podklatki pomiedzy lancuch a blok silnika,tak zeby lancuszak nie pracowal na boki.jak moge odkrecic magneto,juz probowalem je ruszyc ale nawet nie drgnie.nie mam klucza pneumatycznego,z reszta nie ma problemu moge pozyczyc w pracy.no moze nie mamy zadnego sciagacza.moze jakies domowe sposoby na rozebranie lewej strony mutorku.w magnecie jest 6 srob m8.z nimi nie ma wiekszego problemu.ale jak sie dobrac do srob: jedna na klucz 17 i moge cala os zablokowac kluczem32.musze sie przyznac ze nie mam pojecia, moze to nawet jest wal.z prawej strony wymienialem ostatnio tarcze i sprezyny,nie dawaly rady po wymianie zabatki na 16zabkow.tak ze z ta strona nie powinno byc problemow.pozniej jakos lancuchy przeciac. moze byc szlifierka, czy lepiej tam sie z takim precyzyjnym nazedziem sie nie pchac.?moze mnie ktos poratowac jakimis rysunkami tech. jak to wszystko jest zbodowane. nie posiadam serwisowki,moze mi ktos jezeli posiada udostepnic. wiem ze nie ma w jez. polskim to moze po niemiecku.linki na forum ktore przegladalem sa juz nie aktualne.a to wszystko co znalazlem: http://www.bike-parts-suz.de/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=3420&PartsListID=2753821 to jest adres mojej kobiety,jezeli ktos by sie zlitowal: [email protected] ZYCZE MILYCH,SLONECZNYCH WAKACJI.
  4. witaj marcinb ta rurka-wyjscie-kruciec ma swoje przeznaczenie.pewno spadla ci przy wyciaganiu puszki z filtra taka rurk co jej drugi koniec "wisi" pod motocyklem i sluzy do oczyszczenia jej z np. starego oleju,spuszczeniu go ta rurka.moze sie tak zdarzyc jak zalejesz za duzo oleju wypcha go do puchy z filtra.ja przy kontroli filtra mialem tam trochu oleju ale dopiero teraz w tej rurce odkrylem pozostalosci... ;) aaaaa z tego krucca co mial byc jak nowy wyszlo ze jest w takim stanie jak ten co teraz posiadam.w poniendzialek dalej akcja,ze sprzedawca.zobaczymy co sie z tego urodzi.
  5. witam ponownie.zdjecia na pewno zapodam jak to wszystko do kupy poskladam,teraz akorat odkrylem ze kolanko z gaznika do pierwszego cylindra ma przy mocowaniu w kolo ryse-pekniecie,choc to tak jak by powiedziec tylko po wierzchu bo od srodka jeszcze nic nie widac.ale nie chce sie z reka w nocniku obudzic w srodku sezonu i potem przeplacac. i mam teraz rozgrzebane wszystko.czesci juz zamowione ,znalazlem uzywke.podobno w 100% OK .profilaktycznie zagladnolem na drugi cylinder,i wszystko jest OK.w zwiazku z tym zamieszaniem mam takie pytanka:w tym kolanku jest uszczelka,ale pomiedzy tym kolankiem a cylindrem bylo cos jeszcze jak by sylikon.czego mogl bym uzyc do doszczelnienia tej powierzchni?i jeszcze z innej beczki,albo puchy. te puszki na filtry maja takie "krucce-wyjscia-rurki",niby bez funkcji.w tej puszce przy pierwszm cylindrze jest zaslepina,ale w tej od tylu jest otwarte.czy tak powinno byc?przegladnolem juz aukcje z tymi puchami i niby w tej tylnej jak by byla nie zaslepiona.wie ktos cus w tym temacie,moze ktos tam zagladnac?kiedys przyszlo mi do glowy dotlenic tylni cylinder i wyciolem w tym gomowym dolocie powietrza do filtra z jednej strony ta gomowa zaslepke.i duuuza kupa.musialem to kleic.silnik nie rowno pracowal...pozdrowionka...
  6. OK to odpowie sobie na pare pytan.udalo mi sie dodzwonic do tzw experta firmy prestone i powiedzial ze ich plyn jest w sumie dedykowany silnikom z elementami aluminiowymi.zalalem juz olej i weszlo1,9L bez wymiany filtra.jeszcze raz sciagnolem pokrywe(przed zalaniem oleju;) ) i szukalem tam czegos co by moglo przypominac napinacz rozrzadu ale nic ...mam nadzieje ze nie zaszkodzilem uszczelce.lancuch zaklepany:stalowa sroba trochu zaoszczona z jednej strony z drogiej o sciane zaparlem sztange do cwiczen i tak zaklepalem.a i kawalek drewnianego "klocka" tak go podszlifowalem zeby z jednej strony "podporka"+zapinka znajdowaly sie na jednej wysokosci a z drugiej strony sroba lezala sobie sokojne na plasko-wysokosci nitow do zaklepania i nie musialem jej stale kontrolowac.ale musze sie przyznac ze trochu zapinke za mocno potraktowalem bo widac na nitach w miejscu zaklepania delikatne pekniecia,tak ze moze mnie czekac powtorka...potrzeba trochu wyczucia a nie tylko umiec walic mlotem ...teraz nie wiem czy lepiej od razu to wymienic czy spokojnie testowac???jak mysliie???podnioslem jeszcze przednia lampe tak ze pasuje mi pod nia teraz mala "torba" i przez to podniesienie lampy jak by lepiej oswietlala droge,migaczom skrocilem zamocowania teraz nie odstaja tak od lini motorku i nie wygladaja na suszarke do prania.nizej osadzilem tylne siedzonko,i glebiej zamontowalem tylna lampe.zreszta orginalna i tak mi sie nie podobala.dostal tez nowe lustereczka lezki,motorek zakupilem juz z paroma dodatkami:tlumiki remusa,podniesiona i szersza kierownica i wysuniete podnozki.
  7. Chcialbym sie na poczatku z wszystkimi przywitac,i Wszystkiego NAJ NAJ na ten 2013r.Oby sie nie okazal pechowa 13.ka.Jestem posiadaczem marudera z98r. ,i musze sie przyznac ze przyprawia mnie niekiedy o zawrot glowy,to prawdziwa maruda.Wlasnie odebralem nowe sprzegielko plus mocniejsze sprezyny,do tego zebatki (na przod 16) z lancuchem..i mam takie pytanko czy powinienem sroby te od sprezyn potraktowac jeszcze jakims kleidlem do srob- boje sie zeby sie nie poodkrecaly.i czy uszczelke powinno sie tez jakims kleidlem smarowc,czy tylko ladnie na "krzyz" dokrecic wszystko z wyczuciem.Duuuzo wody uplynelo od ostatniego razu jak sie dlubalo przy sprzetach. teraz czekam jeszcze na olej,zostalo tylko wszystko zalac,odczekac chwilke i proba generalna.zostana jeszcze gazniki do regulacji ale trochu mi to ciezko ogarnac- na zimnmm silniku przerywa mu sie trochu,slyszalem opinie ze te silniki na nie orginalnych tluminkach moga tak miec?wie moze ktos cos na ten temat.a to sprzeglo to w sumie z powodu stukow jakie dobiegaly z silnika.mogl to byc jeszcze lancuszek rozrzadu choc mam nadzieje ze nie,bo to juz wiekszy wydatek.orjentuje sie oze ktos czy jakos idzie ten lancuszek wymienic bez rozbierania calego silnika,albo czy jest w tym modelu jakis napinacz .moze idzie jakos napiac mocniej lancuszek.duze dzieki za przyjecie mnie do waszego grona.jezeli moge jakos w czyms pomuc... moge np. zapodac pomysla na poprawe lini motorka,... Witam Panow ponownie.dzis zlozylem sprzegielko,nie bylo echa na forum to drynnolem do kolegi mechaniora.sroby i pokrywa zalozone bez kleidla.w planach bylo jeszcze sprawdzenie plynu w chlodnicy ale utknalem na tym ze znalazlem w domu plyn i nie wiem czy nadaje sie do mojej chlodnicy?zna ktos taki plyn:Prestone -37oC?czy moge go uzyc na dolewke.wymienilem juz zebatki,zostalo tylko zaklepanie lancucha,ma ktos jakis patent,ktorym chcial by sie podzielic jak to zrobic."zaoszczona" sroba nie zdala egzaminu:( .chcialbym jeszcze zapytanc w jakim miejscu znajduje sie w marudzie napinacz rozrzadu,chcialem jeszcze tam zajzec profilaktycznie...juz trochu sie nagrzebalem w motorku:nowa cewka,przewod paliwowy,linka sprzegla,swiece....motorek ma juz trochu nakrecone km ale pasowal mi optycznie,choc stan nie byl idealny no to mam teraz...jeszcze tochu go "upiekszylem" albo i nie ...i nakrecamy kilometry.nisko,dlugo szeroko to mi pasi i taki jest maruda.gdyby jeszcze pare koni extra chmmm...pozdrowionka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...