Skocz do zawartości

GS500F na pierwsze moto? dobry wybór?


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!

 

Od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem prawka kategorii A.

Jesli chodzi o moje doswiadczenie zwiazane z motocyklami to kiedys był to Romet Kadet :icon_question: no i na kursie na prawko Suzuki GN 250.

Od 1997 roku smigam autem i zrobilem ok 300tys km.

 

No i moje pytanie, chce kupic moto do 12-13tys myslalem o Suzuki GS500F co sadzicie o ty, pomysle? Moze macie jakies lepsze propozycje?

 

Z gory dziekuje ze odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gs500, er5, cb500, ewentualnie xj600 jeśliś wyjątkowo wysoki lub od razu planujesz długie przeloty; albo jeśli jesteś podatny na prześmiewcze spojrzenia kumpli, po hasłem "mniej niż 600 to nie motur" :icon_question:

 

tematów o pierwszym moto było mnóstwo, gs500 jest dobry. może niekoniecznie z podatnymi na uszkodzenia owiewkami, więc pomyśl od razu o crashpadach (strzyżonego pan bóg strzyże, albo jakoś tak). i poczytaj archiwum, będziesz wiedział więcej :icon_mrgreen:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję gs500 ale starszą (bedzie tansza), a pieniązki odłozyc na coś innego jak Ci się juz znudzi

 

 

To prawda - jeśli nie zależy ci na mocy weź używanego GS 500 - wystarczy ci na 1-2 sezony.

 

jeśli lubisz dynamicznie pośmigać to GS500 jest złym wyborem - szczególnie na trasie jest kiepski

Edytowane przez radez9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepszy będzie GS w wersji naked, podczas pierwszych jazd nie unikniesz gleby parkingowej, podczas takich upadków zazwyczaj uszkadzają się owiewki. Nakeda można wyposażyć w dobre gmole (osłony), które uchronią motocykl od uszkodzeń. Kupuj motocykl z kolegą, który jest doświadczonym motocyklistą!!!!!

 

W prawym górnym rogu, pod logiem forum znajduje się opcja SZUKAJ, proszę Cię Szprytny byś w przysżłości z niej korzystał przed zadaniem pytania.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś CB 500 nie za bardzo mi się podoba.

Moze to złe podejście ale Suzuki bardziej mi pasi.

 

także nie proponuje GS 500F bo owiewki na początek to dodatkowy koszt roboty jak coś niespodziwanego się wydarzy

 

mam na sprzedaż GS 500E w malowaniu 2004r z gmolami i po wszystkich wymianach przygotowaną do sezonu za 5500zł i uważam że starczy Ci na początek bo musisz jeszcze akcesoria kupić a to zawsze też ok 2000zł

 

jak się poduczysz to wtedy można kupić nowszy rocznik i coś lepszego

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M455595

 

inne zdjęcia i szczegóły przez GG jakby co lub najlepiej e-mail

Edytowane przez Pablo-Kamikaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś CB 500 nie za bardzo mi się podoba.

Moze to złe podejście ale Suzuki bardziej mi pasi.

 

 

moze zobacz kawasaki er5 wyrwiesz sobie bardzo mlody rocznik ma taka moc jak suzuki gs500 a lepiej ciagnie na nizszych obrotach sam takiego posiadam i bardzo przyjemnie sie go prowadzi

pozdro

 

moze zobacz kawasaki er5 wyrwiesz sobie bardzo mlody rocznik ma taka moc jak suzuki gs500 a lepiej ciagnie na nizszych obrotach sam takiego posiadam i bardzo przyjemnie sie go prowadzi

pozdro

 

 

jesli podoba Ci sie suzuki to co sadzisz moze o suzuki bandit 600???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś CB 500 nie za bardzo mi się podoba.

Moze to złe podejście ale Suzuki bardziej mi pasi.

 

a która wersja?

bo są dwie , naked i sport z owiewką. Powiem tak, cb 500 z owiewką na fotkach to brzydal, ale na żywo to całkiem co innego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie tak samo jak koledze -drzewulec-, że na początek kupić tańszego GS'a bez owiewek, i odłożyć troche pieniędzy na następny sezon albo za jakieś 2latka.

Aktualnie mam GS'a z 90r. bez owiewek i jest to moje pierwsze moto, za którego dałem troche ponad 4tyś zł. Jestem bardzo zadowolony, a na następny sezon planuje zmienić na coś większego.

 

Pozdrawiam Ervin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dysponujesz taka kasa to tak jak sugeruja powyzej kup staszego gs a reszte przeznaczysz na pozniejsza zmiane sprzeta albo kup od razu xj 600 diversion najlepiej rocznik od 98 z dwoma tarczami z przodu.

Od gs wieksza elastyczniejsza spalanie podobne utrzymanie niewiele wieksze a zeby niewiadomo jaki demon to byl to nie jest.

Ja kupilem diversion na pierwsze moto po kursie prawka (a w sumie to nawet przed :lalag: ) i do nauki jazdy jak nabardziej sie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez temat juz byl z milion razy

 

Nie ma lepszego niz GS na poczatek, ale tak jak koledzy pisza - bez owiewek i nie za takie pieniadze - przeciez to z cala pewnoscia nie jest motocykl docelowy wiec po co ladowac w to takie pieniadze. Ludzie tego nie katuja wiec starsze roczniki tez sa w formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...