C_L_K Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Witam wszystkich, Mam TDR 125 ze zdjętymi blokadami z dyfuzora oraz YPVS. Blokady były zdjęte już przez poprzedniego właściciela. Moduł jest nieruszany. Idzie całkiem fajnie, na 1 do 5 kręci do 10,5 tyś. Na 5 przy 10,5 tyś. ma 120 km/h i po wdeptaniu 6 i odwinięciu gazu na max. jest nadal 120km/h i obroty 8 tyś. i już nie dokręca do 10,5 tyś jak na niższych biegach. Czy to po prostu już max. co można z niej wycisnąć czy jest jeszcze jakoś przyblokowana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Sprawdź kompresje.Może masz nieoryginalne zębatki i motor więcej nie poleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Wydaje mi się, że gdyby rozkręciła się na 6 biegu do tych 10-10,5 tyś tak jak na nizszych biegach to byłoby o.k. A ile max. lecą wasze TDR-ki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 NIe żebym sobie nabijał posty jako zupełny świeżaczek, aly czy na prawdę nikt nie ma żadnej koncepcji? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 No mamy kocepcje.sprawdz kompresje bo moze juz nie ma sily po porstu pociagnac na 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Może poprzedni właściciel tylko kit wciskał że sciągnoł?? np. moja tdr-ka przed wyciągnieciem katalizatora z tlumiku szla identycznie jak Twoja.. No może pozatym że zamykała skale w oborotmiezu tak do 4 biegu. Jak go wyciagnołem to motorek zamyka obrotomiez na 6 biegu i idzie 140-150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Dyfuzor puściutki jest na pewno bo sam sprawdzałem. Zawór na wydechu też. Może to faktycznie wina komprechy. Będę musiał sprawdzić. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owsik_wr Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ja wyciągam na biegch od 1 do 5 spokojnie 11tys, a na 6 biegu 10 tys. Przy tym zamykam licznik osiągając 160 km/hAle to wszystko chyba dzięki sportowemu tłokowi Meteora:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ja wyciągam na biegch od 1 do 5 spokojnie 11tys, a na 6 biegu 10 tys. Przy tym zamykam licznik osiągając 160 km/hAle to wszystko chyba dzięki sportowemu tłokowi Meteora:P160km/h TDR hahaha :biggrin: RS ścigacz tyle leci.Takim enduro 160km/h to jak maluchem 120km/h :wink::D:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) 160km/h TDR hahaha :icon_twisted: RS ścigacz tyle leci.Takim enduro 160km/h to jak maluchem 120km/h :icon_mrgreen::D:PPPrzecież jest tłumik Meteora i motor teraz ma 40KM! :icon_twisted: A tak serio.... to bajka. Njapierw niech kolega sprawdzi komresje. Edytowane 8 Lipca 2007 przez MACIAS1989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ja wyciągam na biegch od 1 do 5 spokojnie 11tys, a na 6 biegu 10 tys. Przy tym zamykam licznik osiągając 160 km/hAle to wszystko chyba dzięki sportowemu tłokowi Meteora:P Przecież jest tłumik Meteora i motor teraz ma 40KM! :icon_question: A tak serio.... to bajka. Nie tłumnik a tłok :icon_exclaim::D:D:D:PP Dobrze że nie zakładał sportowego tłumnika bo wtedy jechałby ze 190km/h i mógłby się zabić :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 blokada jest to ze wstaiwaja za malo wyskalowany obrotomierz.musisz kupic od nowej r1 albo r6 one maja do 18 tys wtedy polecisz spokojnie 2 paki :) :banghead: temat do zamkniecia a zlaozyciel niech sprawdzi najpierw stan silnika dopiero mysli o odblokowaniu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 160km/h TDR hahaha :) RS ścigacz tyle leci.Takim enduro 160km/h to jak maluchem 120km/h :banghead::D:PPMi także pare razy na liczniku pokazalo sie 160. Nie mowie ze tyle jechałem ale tyle było na liczniku. Pozatym tdr to nie enduro. Mialem 160 przy 12 tys obr na 6 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Witam! Mam dokaldnie to samo tylko ze na 6 biegu jedzie 90 i trzyma ciagle 6k obrotow!!!Dzisiaj jade do mechanika ktoremu powierzylem odblokowanie na CDI.....Jednak jak dzis z nim gadalem nie ma zadnego CDI tylko.... jedna z dysz jest tak przypieczona ze nie idzie ruszyc powiedzial mi ze to ze motor nie wchodzi tak plynnie na obroty i max predksoc jest spowodowana tylko i wylacznie regulacja gaznika.... dodam ze dyfuzor i koncowke mam odblokowana...Zaraz jade wiec dowiem sie wiecej.. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Witam! Mam dokaldnie to samo tylko ze na 6 biegu jedzie 90 i trzyma ciagle 6k obrotow!!!Dzisiaj jade do mechanika ktoremu powierzylem odblokowanie na CDI.....Jednak jak dzis z nim gadalem nie ma zadnego CDI tylko.... jedna z dysz jest tak przypieczona ze nie idzie ruszyc powiedzial mi ze to ze motor nie wchodzi tak plynnie na obroty i max predksoc jest spowodowana tylko i wylacznie regulacja gaznika.... dodam ze dyfuzor i koncowke mam odblokowana...Zaraz jade wiec dowiem sie wiecej.. pzdr. Jak będziesz miał jakieś ciekawe info to podrzuć :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.