Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a ja mam 187, śmigam na cb500 i muszę powiedzieć, że jest całkiem wygodnie, chociaż większych tras jeszcze nie robiłem (póki co takie traski ok 100km - i 0 dolegliwości typu kolana czy nadgarstki) XJ jest podobno ciut większa. Zastanawiam się jednak nad czymś większym i tu mam pytanie: Transalp 650 i Suzuki 650 DL - na którym z nich wysoka osoba będzie miała wygodniej? Trampek ma trochę wyżej siedzenie, ale z kolei wydaje mi się, że V-Strom ma wyżej kierę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam znacie może tą xj ?

 

z fotki na preclu coś diagnozowali...

http://tinyurl.com/2y78aq

pooglądaj sobie jeszcze fotki z tego rocznika na bikepics, zazwyczaj ewentualne "garażowe poprawki" uda się wyłapać. mnie się wydaje, że naklejki na owiewce powinny być w owalnej otoczce, ale to może być niemiarodajne

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat stary jak to 4-um, poszukaj fraz dla wysokiego , duzego itp. Ale jesli mowa o XJ.

Mialem 2 najpierw 51J potem Div (4BR). Troche mylisz pojecia i chyba czesc doradcow rowniez.

W moto dla wysokiego goscia wcale nie chodzi o to aby kanapa byla na wysokosc metra. :banghead:

Wazna jest pozycja za kierownica, o ile z rekoma nie ma problemu, to istotna jest pozycja nog, a szczegolnie kat w kolanach. W XJ podnozki sa niestety dosc mocno cofniete do tylu, przez co poprostu szybciej odczowasz zmeczenie. Na Bandicie (1200) bo malym nie latalem jest lepiej, ale tez bez rewelacji.

Ja poprostu jesli nie latalem, to chociaz siadalem na motocyklu. Podstawa to dosc wysoka, szeroka kierowniaca, no i kat w kolanach. Powiem z doswiadczenia, ze GSXR, VFR tez odpada, fajnie jest na trampku, Devilce, TDM-ie, oczywiscie na V-Stromach, KLV, Africe, na Varadero. Czyli kategoria, turystyk,sport-turystyk, enduro-turystyk. A ja mam teraz na CBF 600, niepozorny, ale wlasnie ze wzgledu na pozycje relaxacyjna czuje sie swietnie, no i regulacja wysokosci kanapy i szyby. Pzdr.

 

witam znacie może tą xj ?

i co o niej sądzicie ?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M515296

bo za tydzień dostane pieniądze i jestem zainteresowany tym motocyklem :)

92 i 40tys km, obys taka trafil.

Na 100% byla malowama, sruby szybki i owiewki nie oryginalne. Przednia naklejka Yamaha w zlym miejscu :banghead: szyba jakas kombinowana, powinno byc wypelnienie i dopierona nim szyba. To tyle na szybko, ale mie mozna od razu dyskwalifikowac.

 

No i jeszcze jedno, dziwie sie ze nikt sie nie odezwal.

Nie mowi sie MOTORU, tylko np motocykla, itp.

Motor, mozna miec w pralce w ramie, w d--ie tez mozna miec maly motor, czyli tzw. motorek;-)

Pzdr

Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mam 194 cm i 94 kg, śmigam Pegaso 650 95 r, jest to więc dość nietypowy sprzęt kupiony za ok 6 tys. Bardzo miły motocykl zarówno do jazdy po mieście jak i niezbyt dalekiej turystyki (trasa 400 km z kufrem i plecaczkiem to była przyjemność, jedyna wada trochę tyłek boli i do drgań singla trzeba przywyknąć ), spalanie zwykle kolo 6 góra 6,5 gdy jest obładowany.

Gdy dłuższe trasy Africa, Transalp, bardzo wygodne dla ludzi o naszym wzroście (sprawdzane :banghead: ) lecz za tą cenę będzie trzeba dobrze poszukać aby jakiś ładny egzemplarz znaleźć. Pozostaje jeszcze duża tenerka i szereg singli turystycznych enduro.

 

Ja kupiłem Aprilke bo to był jedyny motocykl w moich pieniądzach który był naprawdę ładny (zero dodatkowego wkładu, napęd opony i akumulator praktycznie nowe) dodam że był to egzemplarz z Włoch.

Jeśli masz ograniczone fundusze to według mnie najlepiej stworzyć listę modeli które Ci pasują i kupować najładniej utrzymana i zadbaną sztukę. Bo chyba skarbonki Ci nie potrzeba :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to coś Ci pomoże to zwróć uwagę w motocyklu na trójkąt o wierzchołkach: manetki, podnóżki, kanapa - to tak a propos wygody. Moim zdaniem to w ogóle goście powyżej ~185cm mają mały problem, tak jakby motocykle były projektowane dla Azjatów. Jeździć można na wszystkim ale np. od strony estetycznej to nie wygląda - moto jakieś małe, jeździec nieproporcjonalnie wystaje ponad pojazd. No i wygoda...Zawsze można się ratować modyfikacjami - przesunięcie podnóżków, wymianą kierownicy, riserów, itp. Duże motocykle to turystyczne enduro - na nich z kolei kurduple mają problem, coby dotknąć ziemi.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...