ziuT Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 ale tych stunterow sie narobiło w polsce, jak grzybów po deszczu....przejdzie pewnie szybciej niz moda na golfy I :P moda na golfy I nie przeszla wiec chu*a sie tam znasz :P :) :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam meczy mnie kwestia wyboru motocykla do stuntu... jedni mowia CBR bo dobre na poczatek sie nadaje inni GSXR bo olejak nie do zajechania ... sezon sie konczy i w zime chcialbym wziac sie za pożadne zrobienie motocykla do stuntu moze ktos pomoze ?? PozdR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) Powtórzę się -> zajrzyj na www.stuntpolnad.net :) Edytowane 7 Lipca 2007 przez Kwiatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESSER Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) czyli co? wolnej od razu sie nauczy? cos ci sie pomylilo. kazdy zaczyna od szybkiej bo jest banalnie prosta. wolna guma to juz wyzsza szkola jazdy właśnie dlatego podziwiam 14-15 letnich skuterkowców... którzy odrazu zaczynają od wolnych gum :) więc jak widać jednak da się nauczyć odrazu wolnej gumy i nie każdy zaczyna od szybkich :) Edytowane 7 Lipca 2007 przez MESSER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 A da sie zrobic 50ccm szybka gume?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 właśnie dlatego podziwiam 14-15 letnich skuterkowców... którzy odrazu zaczynają od wolnych gum :biggrin: więc jak widać jednak da się nauczyć odrazu wolnej gumy i nie każdy zaczyna od szybkich :icon_evil: ja pisze o motocyklach a nie o kiblach. porownaj sobie mase moto z masa skutera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Jak ktoś szuka sprzęta do stuntu, to tylko cbr600f4.... tak się składa że mam taką z roku 2001 po szlifie do sprzedania za małe pieniądze... silnik, rama , zawieszenie spoko, brak lampy, czachy i kilku dupereli, no i albo moduł, albo immobilaizer nie robi... fotki przed szlifem w linku poniżej... zaliczyłem na niej szlifa na torze w Poznaniu motorek poleciał bokiem po trawie...na torze nie zdążyłem zbyt dużo polatać, bo już podczas drugiej wizyty przydażyła mi się gleba... moto ma mały przebieg więc jako pies wytrzyma długo... mam angielski papier z o wyrejestrowaniu, jak go się poskłada mozna zarejestrować w POlsce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 HejOdnośnie mojego ogłoszenia, to jakby co informuję że moto odpala okazało się że moduł jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macior90r Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 właśnie dlatego podziwiam 14-15 letnich skuterkowców... którzy odrazu zaczynają od wolnych gum :banghead: więc jak widać jednak da się nauczyć odrazu wolnej gumy i nie każdy zaczyna od szybkich :icon_rolleyes: ja sie na początku uczyłem gum z prędkościa 10-15km/h :D :biggrin: A da sie zrobic 50ccm szybka gume?? :D 70km/h to szybka guma, ja stawiałem sende na 6 biegu :flesje: ja pisze o motocyklach a nie o kiblach. porownaj sobie mase moto z masa skutera No senda to nie skuter, ale rzeczywiście chu*a waży... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliann Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 jakos nie chce mi sie wierzyc ze stawiales sende na 6 !!!tuningowana senda Qmpla na 3 bieg juz ledwo wchodzi na gume nie mowiac o czworce na ktorej juz wogle nema mocy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 (...) obrócenie smogu (...)Litości!!! Nie smogu, lecz smoka.SMOKCo do przełożeń, to z mojej strony podzielę się doświadczeniami z napędem w GS500 używanej przeze mnie do nauki jazdy. Otóż do gieesek po reformie, czyli chyba od 94 r. pasują zębatki od "jajka" 750 i pewnie jeszcze kilku innych "suzuków".Największą zębatką tylną pasującą do gs500>94r, znalezioną w katalogu Larssona jest 48z, nr. kat. 230 0804Najmniejszą zębatką zdawczą pasującą, będzie także z ww. katalogu 14z, nr. kat. 220 0060Uzyskujemy w ten sposób przełożenie ok. 3,43 zamiast seryjnego 2,6Trzeba pamiętać o zmianie łańcucha na 530. Wsjo.Co do oleju, to z doświadczeń własnych wynika, że gs500 znosi wlanie pięciu litrów oleju bez wywalania odmą lub innych przygód.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_stalker Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Jako użytkownik GS-a zapytam. Co mi da wlanie 5 litrów oleju przy codziennej ekspolatacji (żaden stunt poprostu zwykła jazda). W moim pytaniu nie ma żadnej złośliwości tylko chęć dokształcenia się. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rYs Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Spoko, Wasze gsy, Wasz olej to go sobie lejcie ostro ponad stan i patrzcie jak wypływa uszczelkami, które są do wymiany. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Jako użytkownik GS-a zapytam. Co mi da wlanie 5 litrów oleju przy codziennej ekspolatacji (żaden stunt poprostu zwykła jazda). W moim pytaniu nie ma żadnej złośliwości tylko chęć dokształcenia się. :icon_mrgreen:Nic pożytecznego. Nie ma takiej potrzeby w normalnej eksploatacji. Lej tyle, żeby przy zimnym silniku gdy maszyna stoi w pionie było równo z maks. Wymieniaj terminowo razem z filtrem, nie pałuj zimnego silnika. Wsjo. Lanie ponad stan ma uzasadnienie dla eksploatacji w warunkach, gdy silnikowi zdarza się regularnie pracować w położeniu niekoniecznie naturalnym. Chodzi o to, by mimo przechylenia maszyny w którąkolwiek stronę, pracujący silnik nie zassał powietrza smokiem olejowym. Czyli takie sytuacje mogą mieć miejsce przy uprawianiu stunt'u i nauce jazdy.Powodzenia i dobrej pogody życzę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.