michoa Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 dwa pytania jak prawidłwo powinien być podciągnięty ten wąż wychodzący ze skrzyni biegów ?? to nie ma być czasem odma i nie powinna wchodzić w airbox ?? u mnie jest jakiś wypaśny trójnik z wkręcona śrubką u góry ale tak chyba nie powinno być Uploaded with ImageShack.us druga sprawa jaką funkcję spełnia wąż wychodzący z dekla głowicy i idący do zbiornika w ramie ?? z tego co czytałem w manualu nim nie płynie główny obieg oleju to jest jakieś wyrównywanie ciśnień czy coś ??jakbym tam dał zwykły wężyk do paliwa to nie stopi się ?? przy wejściu do głowicy jest chyba rozcięty bo poci się potwornie i paprze cały dekiel głowicy który potem łapie piach i sie brud robi... Uploaded with ImageShack.us Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 tak, to odma i powinna byc wpięta do airboxa, trójnik jest ok, ale dolny wąż ma byc zaślepiony, niezła rześba- niedziałajaca odma moze powodować dymienie tak jak piszesz-tym wężykiem do głowicy nie płynie olej(olej doprowadzony jest do zbiornika stalowymi przewodami), to wyrównanie-czyli też odma, ale jakiegos cybanta wypada załozyc bo pocic siętam lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 czyli prawidłowo odma powinna iść jak w xteku i każdym narazie 4t jaki spotkałem do dolotu do gaźnika czyli podpięta między filtrem powietrza a wlotem do gaźnika ??zaraz zerknę jeszcze w manual może jest jak to powinno być poprowadzone.... u mnie na chwilę obecną jest wyprowadzona ,,w powietrze'' no i to jest fatalne rozwiązanie bo przecież łyka cały kurz :/ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 witam....nierozumiem gdzie ma niby wchodzić ten górny wąż? u mnie oba są luzem i nie są zaślepione... i jeszcze jedno pytanie w mojej xr600 z '86r z przodu pod lampą jest jakiś "regulator" a przy nim kondensator. co daje ten kondensator i co mogą powodować jego ewentualne usterki? pozdrawiam :) Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 kondesator z regulatorem to że tak powiem obwód napięcia stałego do zasilania klaksonu, i kierunkowskazów......możesz to całkiem wywalić jak latasz 100% off, tylko poizoluj kable żeby z ramą nie stykały.......... kondensator jak wybuchnie (bo takiej awari ulega najczęściej-u mnie jest już inny i już spęczniał :D ) to klakson słabo działa a migacze mogą nie działać wcale (bedą świecić ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Michoa, ostatnio przyrzałem się jak to jest w XR600 na jednym gaźniku z tą odmą i też wąż wyprowadzony był powietrzea nie do airboxa, tzn. górny wąż jest zagięty tak by woda się do niego nie dostała, i trzyma się na blaszce przy ramie. 100% fabryczne rozwiazanie. Trochę byłem zdziwiony, bo w mniej terenowej xl jest wpięty w airbox. 86 to z tego co pamiętam jeszcze 2 gazniki, więc moze byc inaczej, choć nie sądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Michoa, ostatnio przyrzałem się jak to jest w XR600 na jednym gaźniku z tą odmą i też wąż wyprowadzony był powietrzea nie do airboxa, tzn. górny wąż jest zagięty tak by woda się do niego nie dostała, i trzyma się na blaszce przy ramie. uuuuu honda dała ciała, honda nie jest idealna :D :buttrock: :icon_razz: faktycznie ciulowe rozwiązanie, tak na chłopski rozum to w tym wężu chyba jest ciśnienie więc zassać pyłu czy kurzu nie zassie gorzej jak wlot tego węza pójdzie pod wodę.... moja jest 90 jeden gaźnik... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 a jaki polecacie filtr powietrza twin air czy multi air a może jakiś inny? i jakie przełożenie najlepsze będzie do xr dodam że jeżdze 60% w terenie i 40%asfalt. pozdro Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ja mam hiflo hff1015 -koszt ok 45 zł co do przełożeń www.gearingcommander.com i można się pobawić :D ja mam chyba OEM i silnik pracuje spokojnie do gdzieś 85 km/h na ostatnim biegu i mnie na asfalt wystarcza :D z tego programu wynika że mam wtedy zaledwie 3500obr..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 w tej chwili mam 14/41 czyli typowo szosowe przełożenie, myślałem żeby do tyłu dać 45 zębów? bo 48 to już za dużo gdzieś dalej pojechać Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo166 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witajcie. Jestem tutaj nowy i mam pytanko. Posiadam od niedawna motocykl XR 650R, i po osłuchaniu silnika wywnioskowałem że coś dziwnie stuka w okolicy rozżądu. Dokładniej po środku cylindra po prawej stronie silnika. Dodam że sprawdzałem napinacz łańcucha i zostało jeszcze jakieś pół naciagu. Dzwięk przypomina za duży luz zaworowy, lecz jest on o wiele głosniejszy i stuka z tą samą prędkością z jaką silnik akurat sie kręci. Macie jakies pomysły co to może być? Czy nie ma wyjścia i zostało mi ściagać głowice i cylinder? Czy jest mozliwość że sprężyna w napinaczu jest już zbyt słaba i nie napina własciwie łańcucha ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 skoro od niedawna, to pewnie nie wymieniałeś łańcuszka, wystarczy zdjąć klawiaturke i zeby go obadać i wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo166 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Z tym że sprzedający mówił że, po kupnie motocykla od kolegi tak samo w silniku pukało. Wymienił łańcuch nierządu i nic sie nie zmieniło. Robił niby remont góry silnika cztery lata temu. Tłok, łańcuch, zawory oraz oczywiście uszczelki. Części mi pokazywał, więc nie wiem co teraz mam o tym mysleć. Też stawiałem od początku na łańcuch, ale teraz już nie wiem. Na dniach sprawdze luzy zaworów i ten łańcuch. Jak go można najlepiej sprawdzić ? Zobaczyć czy nie ma luzu miedzy ogniwami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) Jak go można najlepiej sprawdzić ? Zobaczyć czy nie ma luzu miedzy ogniwami ? najlepiej to trzeba by go wyjąć i zmierzyć długość i w service manualu powinien być info ile ma mieć... coś jeszcze oprócz tego pukania się z nią dzieje ??dymi, pali olej ?? Czy jest mozliwość że sprężyna w napinaczu jest już zbyt słaba i nie napina własciwie łańcucha ? takie coś często zdarza się w chińskich skuterach, ale nie wydaje mi się żeby honda stosowała tak niskiej jakości materiały.......jeśli nie jest droga możesz ją profilaktycznie wymienić ale zapewne jest droga i trudna do dostania..... aaa i moje pytanieczy w starej 600 jeśli mamy doczynienia z taką sytuacją że : kopne 2 razy na ręcznym odprężniku, puszcze ręczny niby odskoczy(przynajmniej dźwigienka z zewnątrz ) a i tak nieraz mogę 5 czy 8 razy ,,kopnać'' jakby nie było sprężania (starter idzie luźno ) to znaczy że którys dekompresator się przywiesza (ręczny albo auto) ?? wkurza to w paleniu zimnej bo nieraz kopne 2 czy 3 razy na ręcznym puszcze dźwignie, niby odbije a tu kopie i kopie i nie moge GMP znaleźć zero oporu na starterze i tak czy 5 czy 10 kopów a tu nic zero oporu... japierdziele dziś to zapłakałem za rozrusznikiem elektrycznym, myślałem że zejde z tego świata, ciemno przed oczami, plecy mokre mimo bielizny termoaktywnej, chyba z 1.5h rąbałem zanim okazała chęci do współpracy :D fakt że chyba z 1.5 miecha stała no i niby zrekompensowała mi to w lesie chociaż po głebokim kopnym mokrym śniegu(w lesie z dobre 30-40cm miejscami leży mimo że od 2 dni trwa odwilż a dziś było +7) bez kolców nie ma jazdy :D Edytowane 18 Lutego 2012 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 aaa i moje pytanieczy w starej 600 jeśli mamy doczynienia z taką sytuacją że : kopne 2 razy na ręcznym odprężniku, puszcze ręczny niby odskoczy(przynajmniej dźwigienka z zewnątrz ) a i tak nieraz mogę 5 czy 8 razy ,,kopnać'' jakby nie było sprężania (starter idzie luźno ) to znaczy że którys dekompresator się przywiesza (ręczny albo auto) ?? wkurza to w paleniu zimnej bo nieraz kopne 2 czy 3 razy na ręcznym puszcze dźwignie, niby odbije a tu kopie i kopie i nie moge GMP znaleźć zero oporu na starterze i tak czy 5 czy 10 kopów a tu nic zero oporu...w xlkach nigdy tego problemu nie było, ale w xr jest inne autodeko, raczej to ono się podwiesza, bo reczne deko za bardzo nie ma jak się zawiesić, gdzieś czytałem ze z XRek nawet wywalaja te autodeka bo to awaryjny element i tak naprawdę niewiele daje, w mojej obecnej xlce nie mam w ogóle linki do autodeko, a ze starej sprzedalem i w sumie nie czuc kompletnie różnicy aha, ręczne deko musi być wyregulowane zgodnie z manualem, inaczej są problemy, moze tym się zajmij (musi być odpowiedni luz na lince, przy GMP, sprawdz sobie) japierdziele dziś to zapłakałem za rozrusznikiem elektrycznym, myślałem że zejde z tego świata, ciemno przed oczami, plecy mokre mimo bielizny termoaktywnej, chyba z 1.5h rąbałem zanim okazała chęci do współpracy :D fakt że chyba z 1.5 miecha stała no i niby zrekompensowała mi to w lesie chociaż po głebokim kopnym mokrym śniegu(w lesie z dobre 30-40cm miejscami leży mimo że od 2 dni trwa odwilż a dziś było +7) bez kolców nie ma jazdy :Da moja odpalila z 2 czy 3 kopa po tych mrozch, garaz nieogrzewany, czasami gorzej pali na ciepło, nie mogę znalezc przyczyny, ale podejrzewam lewe powietrze,no rozrusznik by się nadał w XL, ale XR bym wolał mieć te 8kg mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.