michoa Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 lc4, jest jak dla mnie klasę wyzej niz te xrki, wybacz ale jeśli lc4 jest dla ciebie o klasę wyżej niż xr650r to twój fanatyzm do ktma jest silniejszy niż mój do starych chłodzonych powietrzem singli i zaślepia ci rzeczywisty obraz sytuacji :icon_mrgreen: jedyny lc4 który ma jakiś polot do BRP (xr 650r slangowo :D ) to sxc 625, ale jest cięższy i nie jest tak bezawaryjny choć ogromnym plusem nad brp jest elektryczny rozrusznik.. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 spokojnie kolego, o 650r się nie wypowiadam, a jedynie o starych sprzetach bo myslałem ze takiego szukasz pisząc o xr600 z 88r, ja w odróżnieniu od Ciebie nie staję się fanatykiem marki, którą akurat posiadam :icon_razz: być moze ktm lc4 jest ciezszy i bardziej awaryjny niz 650r, ale ma lepszy zawias, heble, dostęp do częsci i łatwiej to kupić, napewno przy przeciętnym uzytkowaniu nie ma jakiejs przepaści więc w praktyce trzeba szukać lepszej sztuki niz tworzyć mity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ja w odróżnieniu od Ciebie nie staję się fanatykiem marki, którą akurat posiadam :icon_razz: no obecnie mam yamahę a chce kupić hondę więc mie rozumiem o co chodzi :D łatwiej to kupić normalnego zdrowego lc4 trudniej kupic niż BRP :D 3/4 to szroty Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 (edytowane) ale ale, przeciez xr jest na kopkę i kolega kolegi mówił, ze nie da sie jej normalnie odpalać, to jak to tak? :icon_mrgreen: Edytowane 27 Października 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 ale ale, przeciez xr jest na kopkę i kolega kolegi mówił, ze nie da sie jej normalnie odpalać, to jak to tak? :icon_mrgreen: no niestety cały ból tkwi w tym że mimo tego jest całokształtem bezkonkurencyjna :D ani yamaha ani kawasaki ani suzuki ani ktm nie mają żadnego konkurenta dla tego motocykla, poważnie.... trudno trzeba będzie kopać coś czuje że będzie płacz i ku***y równo leciały ale co zrobić :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 jest lc4, jest klx650r, chociaż nigdy go na oczy nie widzialem, mozliwosci podobne, ale sprzety napewno wymagają więcej opieki, stara tt600 jest lekka i równie odporna albo i bardziej, ale tam z kolei silnik mułowaty i wygląd juz trochę pazdzieżowy, no i drz, ale to przerabiałeś :icon_mrgreen: kiedys wstawiałem link do aukcji kumpla tylko w wersji 's', sprzedał go w koncu chłopaczkowi i jedzi on nim do dzis a dał 4K i praktycznie nic nie dołozył oprócz eksploatacji odpalanie xr to nie jest zaden problem, jak se kupisz to sam stwierdzisz ze byłes w błędzie, pod warunkiem ze wszystko jest ustawione jak trzeba i znasz technikę kopania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 stara tt600 jest lekka i równie odporna albo i bardziej, ale tam z kolei silnik mułowaty i wygląd juz trochę pazdzieżowy, no wiem rozważałem ze względu na to co piszesz że jak jaram sie yamahą to nie mogę jej zdradzać :D stara tt600 36A w teori jest marzeniem-ma dwa hamulce bębnowe, prosty silnik, zawias z yz(z lat 80 ale yz czyli myślę że dużo gorszy od xr nie jest) sucha waży uwaga 124kg (praktycznie to samo co xr w końcu też ma plastikowy bak jest jednososbowa nie ma aku) mnie sie wygląd podoba-lubie taki oldschool bardziej uważam że obecne moto są brzydkie :D ale: ją produkowali w latach 83-85 silnik organoleptycznie wygląda jak w xt 600 43f ale nie wiem czy to jest to samo jeśli nie-problem z częściami...Instalacja 6v-może być lipa z żarówkami...samych motocykli też jest bardzo bardzo mało i ciężko kupić jak już to graty-a nie wszystko można naprawić np spawaną ramę.... jej następczyni z tarczą z przodu -tt600 59x bardzo ciężko cokolwiek o niej znaleźć jeszcze trudniej niż o 36A, na jakiejś stronie podają wagę 140kg ,,dry'' nie chce mi sie wierzyć to chyba jakaś bzdura bo xt 600 85 waży 134kg (a ma podnóżki pasażera, akumulator, metalowy bak )więc może 140kg ,,wet'' ?? o zawiasie nic, o silniku nic, motocykli bardzo mało, fakt że jak już jakiś jest to śmieszna kasa no ale nie wiadomo czy wyremontuje bo jak jednostka inna niż w xtłuku i przyjdzie mi cześci kupować w ASO to pójde z torbami :D silnik xtłuka jest trochę mułowaty w porównaniu z singlem hondy, ale jest 3x bardziej pancerny, coś za coś :D w gaźniku nie urywają sie klapki, nie robią się mikropęknięcia w głowicy, nawet jak nasrasz zamiast oleju to pojedzie mimo że wałek nierządu na panewkach, zresztą lata na mineralnym oleju, rzadkie wymiany......w pierwszych wypustach zdarzały się awarię dolnego łożyska korby po 40-50tys km potem poprawili-swoja droga śmiesznie to brzmi dzisiaj mało które enduro zrobi 40 tys km bez dotykania a wtedy konieczność remontu po 40tys była wadą ech te stare czasy :D także........pozatym smok 3tb to najgorsze wydanie tej jednostki-nie dosyć że skastrowana normami emisji spalin do 39KM to jeszcze w ciulsko ciężkiej budzie i powiem uczciwe-zwieracze nie puszczają po gwałtownym odkręceniu manety jak np w drz czy brp :D tt belgrada w najlżejszym wydaniu waży prawie 140 ,,dry'' boję się że bedzie dużo, ttr waży niby 130 ale mam parę wątpliwości do tego motocykla nie mówiąc że uważam że ceny na rynku wtórnym mają przesadzone.... klx650r, chociaż nigdy go na oczy nie widzialem, w moim odczuciu najlepiej zapalające moto na kopaję (mój prywatny ranking od najlepiej palącego do najgorzej : dr350/600>klx650r/250>xt/tt>xr/xl>lc4 :D ) znałem z widzenia gościa co coś takiego miał -moto miało bliżej do lc4 niż xr, agresywny, mechaniczny gaźnik, 2 wałki nierządu, zawias USD(bez regulacji)podobno 130 kg suchy a prawie 50KM.... ale skomplikowany motocykl-2 wałki rozrządu, zawory na płytkach, nicasil to nie jest stary niezniszczalny pierdziel jak szuka michoa :D bliżej mu do drz/exc niż do xr/tt/lc4... w usa jest dosyć popularny podobnie jak 300 u nas 250 jest mało a co dopiero 300 i 650.... odpalanie xr to nie jest zaden problem, jak se kupisz to sam stwierdzisz ze byłes w błędzie, pod warunkiem ze wszystko jest ustawione jak trzeba i znasz technikę kopania dopóki stoi się z tobą zgodzę schody zaczynają sie jak leży choć nie ma reguły-ostatnio oglądałem jakiś filmik koleś na 600 sie położył podniósł ja nawet nie przekopywał na deko tylko rąbnął i poszła od strzała i pojechał dalej....z opini właściciela wynika że kluczem do sukcesu jest możliwie najszybciej postawić ją do pionu i zakręcić kranik wtedy jest szansa że nie poleje się pot do tego stopnia że czasem załapie od strzała... ale jak padnie na pionowej scianie, zrobi fikołka albo dasz jej chwilkę poleżeć z odkręconym kranikiem bo dochodzisz do siebie albo wczołgujesz się po górkę to pozamiatane zaczyna się godzinny cykl ćwiczeń-10 na ręcznym deko bez zapłonu z gazem opór, właczamy zapłon, bez gazu jak po 2-3 nie załapie znowu 10 na deko i tak aż zapali.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 (edytowane) jakby co to kumpel sprzdaje tt600s belgarda 94(czyli USD kayaba i heble brembo), mechanicznie igła, nieduzy przebieg, zarejestrowany, trochę podrapany jak to enduro, za 4,5K by poszła, to taki lepszy XTek, bedzie jezdził do usranej smierci :icon_mrgreen: moze ktos szuka u was Edytowane 28 Października 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 (edytowane) twój kumpel ma na 99% składaka albo bład w papierachtt600s NIGDY od początku do końca produkcji nie miała elektrycznego rozrusznika zawsze była tylko kopana...TYLKO rozrusznik miała TT600E.... tts i tte o z grubsza jak drz400s i drz400e z tym że tte to raczej porażka w offie-nie zacytuje teraz wagi ale coś mi sie zdaje że ,,dry'' odcyluje w okolicach 160 a zawias nie lubi skoków... tt600s zawsze nie ma akumulatora i ma lepszy zawias i tak było w każdym roczniku i jest sporo lżejsza....na tt600s można poskakać sucha waży w okolicach 135 kg więc bez szału ale bez dramatu... a tte to taka 3tb w ładniejszej oprawce, dużo cięższa i zawias o niebo gorszy..... ja najpierw rozejrze się za xr600 korci mnie mechaniczny gaźnik i waga na poziomie drzty już ten olej co 1500 jakoś przeboleje i to kopanie :D ale podeśle popytam chociaż ja do ciebie mam chyba z 200km w jedną..... Edytowane 28 Października 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Michoa - Rozrusznik był w TT600RE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 http://allegro.pl/yamaha-tt-600-belgarda-94r-zarejestrowana-zdrowa-i1897354801.html to jest ten sprzęt, nie znam sie na rodzajach TT, moze to i "E", w kazdym razie napewno nie wazy to 135kg tylko wiecej, tak czy siak 200km to wcale nie daleko jak sie szuka niedrogiego zdrowego enduraka, a to pojezdzi jeszcze bardzo długo bez inwestowania, tylko plastiki trzeba dopiesic i zrobic cos z tą lampą bo az oczy bolą, orginalne błotniki rozleciały sie w mak, moto z Włoch, moze słońce tak je sponiewierało ale po prostu sie rozleciały? ogólnie byłby to swietny sprzęt, gdyby nie ta waga, akumulator, rozrusznik i silnik taki troche ospały, włascicel ma nick Hipolit na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Michoa - Rozrusznik był w TT600RE był w TTE tak wygląda TTE http://www.google.pl/imgres?q=tt600e&hl=pl&biw=1328&bih=564&gbv=2&tbm=isch&tbnid=CdDAL2Xo0Ed9UM:&imgrefurl=http://motorcycle-specs.com/motorcycle_specification.asp%3Fmanufacturer%3DYamaha%26model%3DTT600E%2520Bellgarda%25204LW%26year%3D1995&docid=isKr6V5bNDRKRM&imgurl=http://motorcycle-specs.com/general/Yamaha-TT600E_Bellgarda_4LW-1995.jpg&w=493&h=377&ei=0A6rTs36Fcvdsgavt9z_Dw&zoom=1 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ślimak z xl350/600 pasuje do xr600 ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 www.cmsnl.com sprawdz sobie tutaj po numerach, przeważnie takie częsci pasują od xl, nx, a nawet jakichs vt, ja juz nie mam slimaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 pasuje od xl350/600 i całej serii xr, nie pasuje od nxa ani żadnego 2T hondy (mtx/crm) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.