Reynevan Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Od Czwartku jestem posiadaczem Xr 400 R z 97 ;] muszę przyznać że świetny sprzęt kilka fot,słabe no ale na początek http://www.bikepics.com/members/pawelsuzuki/97xr400/ i kilka pytań, rozbierał ktoś tylny amortyzator? w waszych silnikach słychać jakieś odgłosy czy chodzą bezszelestnie? co z tą nieszczęsną blachą w gaźniku,zostawić oryginał,czy przerobić,czy wywalić? wam tez ciągle pokazuje normalny stan oleju? tzn tak jak by nie spływał do silnika tylko ciągle odpowiedni stan,w dr 350 to wszystko spływało do silnika Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 pozwolę sobie odpowiedziec, bo xl600 to tak jakby przodek xr 400 i pozostałych hondowskich singli 4T w waszych silnikach słychać jakieś odgłosy czy chodzą bezszelestnie? bezszelestnie gdy sie nagrzeje, na zimnym cos tam czasami się odezwie, ale to normalne, kiedys hałasował mi tylko rozrząd, ale juz to wyeliminowałem co z tą nieszczęsną blachą w gaźniku,zostawić oryginał,czy przerobić,czy wywalić? zobacz czy juz nie masz przerobionej, ale jesli nie to ja bym to przerabiał, szkoda byłoby uwalic dobry silnik taką głupotą wam tez ciągle pokazuje normalny stan oleju? tzn tak jak by nie spływał do silnika tylko ciągle odpowiedni stan,w dr 350 to wszystko spływało do silnika dr 350 ma zupełnie inne smarowanie u mnie jest dziwna sytuacja bo właśnie po zgaszeniu motoru oleju w ramie nie ma, lub jest go bardzo mało i bagnet jest suchy, a własnie olej tam powinien być- podzątkowo mnie to zastanawiało ale po przejechaniu kilku tys km postanowiłem nie zgłębiać tematu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik75 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam Kupiłem tą XR650L 93r. o której wcześniej pisałem, jest na kopkę i na rozrusznik wagowo ciut lżejsza od XT, Ale różnica w jeździe spora- jest ok. Idzie gdzieś ściągnąć- honda xr650l service manual darmową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik75 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Witam Mam Pytanko jakie powinno być ciśnienie w cylindrze w XR650L 93r Bo w XT jest 11 do 12 a mi pokazuje 6 a motor lepiej chodzi niż XT yamachy. Nie kopci moc ma wielką - czasami zakopci po spuszczeniu manetki ale tak mają wszystkie motory ? Pozdrawiam Adik75 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 napewno dobrze mierzysz ?? przepustnica otwarta do oporu filtr powietrza czysty ?? 6 to bardzo mało..... miernik masz jakiś firmowy ?? ja kupiłem najtańszy i po 6 czy 7 pomiarach siadł mi zaworek i pokazuje cuda :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Masz tam auto deko? Jeżeli tak to odłączyłeś do pomiaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 nie odłączysz autodeko, bo jest ono na wałku rozrządu w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik75 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Masz tam auto deko? Jeżeli tak to odłączyłeś do pomiaru? Auto deko nie odłączę raczej, nawet nie wiem jak. Sprawdzę jakim innym miernikiem A jaka powinna być kompresja w XR650L 93r ? Bo nie mam serwisówki i nie umie znaleźć Możecie napisać zawory jakie mają mieć szczelinki -10 sące 15 wydech ? Pozdrawiam Adik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Auto deko nie odłączę raczej, nawet nie wiem jak. Sprawdzę jakim innym miernikiem A jaka powinna być kompresja w XR650L 93r ? Bo nie mam serwisówki i nie umie znaleźć Możecie napisać zawory jakie mają mieć szczelinki -10 sące 15 wydech ? Pozdrawiam Adik :biggrin: http://www.scribd.com/doc/29356393/XR650L-Manual Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vicia224 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 witam wszystkich zapaleńców:) Przeczytałem temat i zauważyłem że powyżej opisywane modele mają same plusy jak by nie patrzyć Honda to Honda.Mam mały problem,potrzebuje motocykla który służył by mi do jazdy szosowej jak i małego offroadu jednak najważniejsze jest dla mnie by motor nie miał problemów z jazdą na jednym kole.Jeździłem trochę KLR 650 ale jednak słabo dawał rady pod tym względem.Ogólnie chciał bym się od was dowiedzieć jakiego motoru szukać by nie pogrążyć się zbytnio w kosztach utrzymania.Dysponując sumą 4 tys zł nie oczekuje igły,ale jak każdy chciał bym pojeździć :biggrin: Mam szukać dominatora(choć jest ciężki) czy polować na xr 400/600 myślałem też nad yamahą xt 600 bo części są tańsze ale nie wiem czy silnik przeżył by częstą jazdę na jednym kole... Poradźcie coś :icon_razz: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Za 4tys. nie kupisz nic lepszego jak XT 600, silnik ma suchą miske wiec na kole możesz latać do woli. XR nie kupisz w takiej kasie a jeżeli już to tylko do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vicia224 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 szukałem info o xt 600 i nie znalazłem nic na temat smarowania silnika:( z suchą miską to sprawdzone info? Boje się,że xt będzie trochę słaby i zastanawiam się czy nie kupic xr lub domi do remontu i wypocić jeszcze ten tysiąc na remont,może będzie szansa kupić taniej na zimę:D głównie sugeruje się wyższym momentem obrotowym w hondzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Za tysiąc nie zrobisz remontu w 600-tce. Sucha miska to pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vicia224 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 1000 zł to mało na remont? brałem pod uwagę tarcze sprzęgła,łożyska,zimeringi,olej itp. bo przecież motocykla nie na chodzie nie kupie ewentualnie wymiana tłoka + szlif cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 1000 zł to mało na remont? brałem pod uwagę tarcze sprzęgła,łożyska,zimeringi,olej itp. bo przecież motocykla nie na chodzie nie kupie ewentualnie wymiana tłoka + szlif cylindra no za 1000 nie ma szans na taki remont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.