Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

Od Czwartku jestem posiadaczem Xr 400 R z 97 ;] muszę przyznać że świetny sprzęt

 

kilka fot,słabe no ale na początek

http://www.bikepics.com/members/pawelsuzuki/97xr400/

 

i kilka pytań,

rozbierał ktoś tylny amortyzator?

w waszych silnikach słychać jakieś odgłosy czy chodzą bezszelestnie?

co z tą nieszczęsną blachą w gaźniku,zostawić oryginał,czy przerobić,czy wywalić?

wam tez ciągle pokazuje normalny stan oleju? tzn tak jak by nie spływał do silnika tylko ciągle odpowiedni stan,w dr 350 to wszystko spływało do silnika

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwolę sobie odpowiedziec, bo xl600 to tak jakby przodek xr 400 i pozostałych hondowskich singli 4T

w waszych silnikach słychać jakieś odgłosy czy chodzą bezszelestnie?

bezszelestnie gdy sie nagrzeje, na zimnym cos tam czasami się odezwie, ale to normalne,

kiedys hałasował mi tylko rozrząd, ale juz to wyeliminowałem

co z tą nieszczęsną blachą w gaźniku,zostawić oryginał,czy przerobić,czy wywalić?

zobacz czy juz nie masz przerobionej, ale jesli nie to ja bym to przerabiał, szkoda byłoby uwalic dobry silnik taką głupotą

wam tez ciągle pokazuje normalny stan oleju? tzn tak jak by nie spływał do silnika tylko ciągle odpowiedni stan,w dr 350 to wszystko spływało do silnika

dr 350 ma zupełnie inne smarowanie

 

u mnie jest dziwna sytuacja bo właśnie po zgaszeniu motoru oleju w ramie nie ma, lub jest go bardzo mało i bagnet jest suchy, a własnie olej tam powinien być- podzątkowo mnie to zastanawiało ale po przejechaniu kilku tys km postanowiłem nie zgłębiać tematu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Kupiłem tą XR650L 93r. o której wcześniej pisałem, jest na kopkę i na rozrusznik wagowo ciut lżejsza od XT, Ale różnica w jeździe spora- jest ok. Idzie gdzieś ściągnąć- honda xr650l service manual darmową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

Mam Pytanko jakie powinno być ciśnienie w cylindrze w XR650L 93r

Bo w XT jest 11 do 12 a mi pokazuje 6 a motor lepiej chodzi niż XT yamachy. Nie kopci moc ma wielką - czasami zakopci po spuszczeniu manetki ale tak mają wszystkie motory ?

Pozdrawiam Adik75 :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno dobrze mierzysz ?? przepustnica otwarta do oporu filtr powietrza czysty ??

 

6 to bardzo mało.....

 

miernik masz jakiś firmowy ?? ja kupiłem najtańszy i po 6 czy 7 pomiarach siadł mi zaworek i pokazuje cuda :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam auto deko? Jeżeli tak to odłączyłeś do pomiaru?

Auto deko nie odłączę raczej, nawet nie wiem jak. Sprawdzę jakim innym miernikiem

A jaka powinna być kompresja w XR650L 93r ? Bo nie mam serwisówki i nie umie znaleźć

Możecie napisać zawory jakie mają mieć szczelinki -10 sące 15 wydech ?

Pozdrawiam

Adik :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto deko nie odłączę raczej, nawet nie wiem jak. Sprawdzę jakim innym miernikiem

A jaka powinna być kompresja w XR650L 93r ? Bo nie mam serwisówki i nie umie znaleźć

Możecie napisać zawory jakie mają mieć szczelinki -10 sące 15 wydech ?

Pozdrawiam

Adik :biggrin:

 

 

 

 

http://www.scribd.com/doc/29356393/XR650L-Manual

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich zapaleńców:)

Przeczytałem temat i zauważyłem że powyżej opisywane modele mają same plusy

jak by nie patrzyć Honda to Honda.Mam mały problem,potrzebuje motocykla który służył by mi do jazdy szosowej jak i małego offroadu jednak najważniejsze jest dla mnie by motor nie miał problemów z jazdą na jednym kole.Jeździłem trochę KLR 650 ale jednak słabo dawał rady pod tym względem.Ogólnie chciał bym się od was dowiedzieć jakiego motoru szukać by nie pogrążyć się zbytnio w kosztach utrzymania.Dysponując sumą 4 tys zł nie oczekuje igły,ale jak każdy chciał bym pojeździć :biggrin:

Mam szukać dominatora(choć jest ciężki) czy polować na xr 400/600

myślałem też nad yamahą xt 600 bo części są tańsze ale nie wiem czy silnik przeżył by częstą jazdę na jednym kole...

Poradźcie coś :icon_razz:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem info o xt 600 i nie znalazłem nic na temat smarowania silnika:( z suchą miską to sprawdzone info?

Boje się,że xt będzie trochę słaby i zastanawiam się czy nie kupic xr lub domi do remontu i wypocić jeszcze ten tysiąc na remont,może będzie szansa kupić taniej na zimę:D głównie sugeruje się wyższym momentem obrotowym w hondzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000 zł to mało na remont?

brałem pod uwagę tarcze sprzęgła,łożyska,zimeringi,olej itp. bo przecież motocykla nie na chodzie nie kupie ewentualnie wymiana tłoka + szlif cylindra

no za 1000 nie ma szans na taki remont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...