Nitomen Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 stelaz tylniej czesci ramy lubi pekac na skosach , rureczki sa bardzo cienkie , ale jak nie bedziesz skakal to wytrzyma - kontrolowac co jakis czas czy nie peka - w razie pekanie mozna wzmocnic pretem stalowym w srodku. . Gorzej z miejscem dla dwoch osob , do sklepu po flaszke da rade , ale dalej bym tym nie pojechal , to bedzie meczarnia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 a xr na jedno i drugie XR 650 L ma tylko elektryczny i zapomnij o łatwym dołożeniu kopki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik75 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 XR 650 L ma tylko elektryczny i zapomnij o łatwym dołożeniu kopki Ta co ma w kwietniu być w PL -podobno ma rozrusznik i kopkę ale nie ma samej kopki i na zdjęciach widać. Wiem że jest to XR650 z 93r i mam 4 zdjęcia :icon_question: Pozdrowienia Adik75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Fiszki i wszelkie dane mówią tylko o rozruszniku elektrycznym ale z tego o widzę dołożenie kopki jest łatwiejsze niż w dominatorze bo nie trzeba rozpoławiać silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Powiedz mi jeszcze idzie XR650L też odblokować albo to są 2 inne silniki ? I czy ma to sens bo w sumie to nawet Xtka 45PS nie wykorzystywało się do końca mocy (chyba że przy podjeździe i to wysokim ) A przy większej prędkości nawet otwarcie manetki na ful nie dało gwarancji podnieść kola na tyle żeby przeskoczyć dziurę i czasami się lądowało na ziemi, waga robi swoje, Ale skoro XR650 ma inne zawieszenie to może się inaczej zachowuje i wystarcza na podniesienie kola przed przeszkodą - bo tylko tego mi brakowało w XT600 2KF waga 155kg bo te nowsze to już waga odczuwalna w terenie no i e-rozrusznika a xr na jedno i drugie PS. mam zdjęcia xr650 tej co w kwietniu będzie w Polsce jak chcesz mogę ci posłać Pozdrowienia Adik75 :biggrin: Silnik XR650L to po generalnie rozwiercona 600tka z dołożonym rozrusznikiem pod względem technicznym to po prostu XR600R, XR650R to zupełnie inna bajka. Twoje problemy z podnoszeniem przodu wynikają z takiego a nie innego rozłożenia masy (wielki ciężki silnik zaraz za przednim kołem) i charakterystyki silnika który "dzięki" podciśnieniowemu gaźnikowi jest ospały, XR650L mimo zbliżonej masy jest nieco bardziej agresywna dzięki mechanicznemu gaźnikowi postawienie jej na koło będzie łatwiejsze nie zmienia to oczywiście faktu że zarówno XT600 jak i XR650L z masą około 160kg "średnio" nadają się w poważny teren, kwestia zawieszenia nie ma zbyt wielkiego znaczenia jeśli chodzi o łatwość postawienia na koło, tak samo większa moc nie jest niezbędna do pokonania bardziej stromych podjazdów . Myślę że idziesz w złą stronę, jeśli szukasz moto. w ostry teren to zapomnij o maszynach o masie większej niż 135kg na gotowo, w prawdziwy teren maszyna musi być lekka i zwinna z ostrą charakterystyką silnika, bo to właśnie gwałtowna reakcja silnika na odkręcenie gazu plus lekki przód dadzą Ci upragniony widok przedniego koła w powietrzu kiedy zechcesz :wink: . Za te pieniądze zakładając że ma to być 4T i 600tka masz do wyboru właściwie dwie opcje: XR600R lub LC4620 najlepiej w wersji Super Competition np. http://www.allegro.pl/item935902806_ktm_lc4_620_sc.html lub taka hondzia : http://www.allegro.pl/item938069758_xr_600_r_honda.html Do tego masz jeszcze maszyny mniejszej pojemności typu DR350,TT350 no i sporą chmarę 2T :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 XR650L mimo zbliżonej masy jest nieco bardziej agresywna dzięki mechanicznemu gaźnikowi postawienie jej na koło będzie łatwiejsz Oryginalnie XR650L ma gaźnik podciśnieniowy bo jest to po prostu silnik przeniesiony z Dominatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Oryginalnie XR650L ma gaźnik podciśnieniowy bo jest to po prostu silnik przeniesiony z Dominatora. Więc tym bardziej nie widzę sensu w przesiadce z XT600 na XR650L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) a ja widze , XR 650L jest wyzsza , ma wiekszy przeswit pod silnikiem , jest wezsza i ma dobra zawieche . Wagowo podobnie , gaznik pojedynczy , wiec mozna zmienic na inny. XT oddaje moc , jak by miala 30 koni a nie 40 - zadnej agresywnosci. Edytowane 9 Marca 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Oddam w dobre ręce. http://www.allegro.pl/item952695304_zawies..._honada_xr.html http://www.allegro.pl/item953474937_honda_...oss_enduro.html http://www.allegro.pl/item955539145_okazja...r_jak_nowe.html yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Witam Dawno mnie tu Nie było planuje Kupić Cos juz wiekszego Wpadła mi w oKo oto Ta XR 600 http://moto.allegro.pl/item956815301_honda..._cr_yzf_kx.html był ktos moze ogladac zna ten moto?? Mam do niego 400km a w ciemno niechcem jechac Co powiecie na temat tego moto?? Oplaca sie wogole? Moze Ktos Podjechac z Okolic to zobaczyc?? Byłbym bardzo wdzieczny Pozdrawiam BenyWzG Edytowane 18 Marca 2010 przez BenyWzG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) wg mnie bardzo się opłaca, za 3000zł masz kompletną XR, która nawet jesli się kwalifikuje do remontu to warto go zrobic by za 4000zł miec pewny sprzet na lata a dopłata 500zł za koła supermoto i silnik(nawet jesli dobity i niekompletny) takze sie bardzo opłaca, jesli ci sie nie przydadzą to mozesz je sprzedac za wiecej generalnie ie nastawiałbym sie na to ze ta XR jest jakims super stanie... Edytowane 18 Marca 2010 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_Gryf Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam wszystkich na forum. Od dłuższego czasu chcę kupić sobie jakieś porządne enduro. Do tej pory jeździłem starą Yamahą XT niestety na ostatnim wypadzie zakończyła swój żywot. Na początku swoich poszukiwań nastawiłem się tylko na Yamahę TTR, inny motocykl nie wchodził w grę, jednak przez długi czas nie znalazłem egzemplarza godnego uwagi. Szukając dalej w ten sposób może to potrwać jeszcze kilka miesięcy dlatego zacząłem zwracać uwagę na inne motocykle. Tak właśnie trafiłem na hondę XR i poważnie myślę o jej zakupie. Na początek co sądzicie o tym egzemplarzu, może ktoś był oglądał, zna ten motor? http://moto.allegro.pl/item972203097_honda...a_xr_650_r.html Interesują mnie modele po 2000 roku, możliwie mało eksploatowane i z nie za dużym przebiegiem. Jak macie coś do polecenia to będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Cześć wszystkim. Wyczaiłem jakiś czas temu u gościa za granicą Xr 600 1990r wyszła by mnie jakieś 3200zł od razu powiem, że jej nie oglądałem ale w takiej cenie jeżeli sprzęt byłby ok to chyba się opłaca co? Na co zwrócić uwagę oglądając taką maszyne? Ogólnie to nie wiem kiedy teraz tam będę ale spytam teraz żeby już być przygotowanym jak tam się pojedzie. Zdjęcia xr: http://img716.imageshack.us/img716/9590/408670a.jpg http://img11.imageshack.us/img11/6154/408670c.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) strzelę offtopa ale jeśli miał by ktoś do sprzedania xreczkę to piszcie,bo zakochałem się po uszy i poluje na hondzię ps.oczywiście 400 Edytowane 29 Marca 2010 przez Korsaz Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Na co zwrócić uwagę oglądając taką maszyne? silnik nie musi palić "na dotyk", ale ma chodzic bez zadnych nawet najmniejszych stuków, po rozgrzaniu ma nie dymić przy kręceniu silnika, jeśli silnik jest OK, to raczej juz warto to kupic za taką kasę, bo resztę zawsze mozna sobie podszykować (chyba, ze ktos rame spawał itp), sztuka ze zdjęcia wygląda na zadbaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.