Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

stelaz tylniej czesci ramy lubi pekac na skosach , rureczki sa bardzo cienkie , ale jak nie bedziesz skakal to wytrzyma - kontrolowac co jakis czas czy nie peka - w razie pekanie mozna wzmocnic pretem stalowym w srodku. . Gorzej z miejscem dla dwoch osob , do sklepu po flaszke da rade , ale dalej bym tym nie pojechal , to bedzie meczarnia

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR 650 L ma tylko elektryczny i zapomnij o łatwym dołożeniu kopki

 

Ta co ma w kwietniu być w PL -podobno ma rozrusznik i kopkę ale nie ma samej kopki i na zdjęciach widać. Wiem że jest to XR650 z 93r i mam 4 zdjęcia :icon_question:

 

Pozdrowienia

Adik75

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi jeszcze idzie XR650L też odblokować albo to są 2 inne silniki ?

I czy ma to sens bo w sumie to nawet Xtka 45PS nie wykorzystywało się do końca mocy (chyba że przy podjeździe i to wysokim ) A przy większej prędkości nawet otwarcie manetki na ful nie dało gwarancji podnieść kola na tyle żeby przeskoczyć dziurę i czasami się lądowało na ziemi, waga robi swoje, Ale skoro XR650 ma inne zawieszenie to może się inaczej zachowuje i wystarcza na podniesienie kola przed przeszkodą - bo tylko tego mi brakowało w XT600 2KF waga 155kg bo te nowsze to już waga odczuwalna w terenie no i e-rozrusznika a xr na jedno i drugie

PS. mam zdjęcia xr650 tej co w kwietniu będzie w Polsce jak chcesz mogę ci posłać

Pozdrowienia

Adik75

:biggrin:

Silnik XR650L to po generalnie rozwiercona 600tka z dołożonym rozrusznikiem pod względem technicznym to po prostu XR600R, XR650R to zupełnie inna bajka. Twoje problemy z podnoszeniem przodu wynikają z takiego a nie innego rozłożenia masy (wielki ciężki silnik zaraz za przednim kołem) i charakterystyki silnika który "dzięki" podciśnieniowemu gaźnikowi jest ospały, XR650L mimo zbliżonej masy jest nieco bardziej agresywna dzięki mechanicznemu gaźnikowi postawienie jej na koło będzie łatwiejsze nie zmienia to oczywiście faktu że zarówno XT600 jak i XR650L z masą około 160kg "średnio" nadają się w poważny teren, kwestia zawieszenia nie ma zbyt wielkiego znaczenia jeśli chodzi o łatwość postawienia na koło, tak samo większa moc nie jest niezbędna do pokonania bardziej stromych podjazdów . Myślę że idziesz w złą stronę, jeśli szukasz moto. w ostry teren to zapomnij o maszynach o masie większej niż 135kg na gotowo, w prawdziwy teren maszyna musi być lekka i zwinna z ostrą charakterystyką silnika, bo to właśnie gwałtowna reakcja silnika na odkręcenie gazu plus lekki przód dadzą Ci upragniony widok przedniego koła w powietrzu kiedy zechcesz :wink: . Za te pieniądze zakładając że ma to być 4T i 600tka masz do wyboru właściwie dwie opcje: XR600R lub LC4620 najlepiej w wersji Super Competition np.

http://www.allegro.pl/item935902806_ktm_lc4_620_sc.html

lub taka hondzia :

http://www.allegro.pl/item938069758_xr_600_r_honda.html

Do tego masz jeszcze maszyny mniejszej pojemności typu DR350,TT350 no i sporą chmarę 2T :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XR650L mimo zbliżonej masy jest nieco bardziej agresywna dzięki mechanicznemu gaźnikowi postawienie jej na koło będzie łatwiejsz
Oryginalnie XR650L ma gaźnik podciśnieniowy bo jest to po prostu silnik przeniesiony z Dominatora.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja widze , XR 650L jest wyzsza , ma wiekszy przeswit pod silnikiem , jest wezsza i ma dobra zawieche . Wagowo podobnie , gaznik pojedynczy , wiec mozna zmienic na inny. XT oddaje moc , jak by miala 30 koni a nie 40 - zadnej agresywnosci.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Dawno mnie tu Nie było planuje Kupić Cos juz wiekszego Wpadła mi w oKo oto Ta XR 600 http://moto.allegro.pl/item956815301_honda..._cr_yzf_kx.html był ktos moze ogladac zna ten moto?? Mam do niego 400km a w ciemno niechcem jechac Co powiecie na temat tego moto?? Oplaca sie wogole? Moze Ktos Podjechac z Okolic to zobaczyc?? Byłbym bardzo wdzieczny Pozdrawiam BenyWzG

Edytowane przez BenyWzG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie bardzo się opłaca, za 3000zł masz kompletną XR, która nawet jesli się kwalifikuje do remontu to warto go zrobic by za 4000zł miec pewny sprzet na lata

 

a dopłata 500zł za koła supermoto i silnik(nawet jesli dobity i niekompletny) takze sie bardzo opłaca, jesli ci sie nie przydadzą to mozesz je sprzedac za wiecej

 

generalnie ie nastawiałbym sie na to ze ta XR jest jakims super stanie...

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich na forum. Od dłuższego czasu chcę kupić sobie jakieś porządne enduro. Do tej pory jeździłem starą Yamahą XT niestety na ostatnim wypadzie zakończyła swój żywot. Na początku swoich poszukiwań nastawiłem się tylko na Yamahę TTR, inny motocykl nie wchodził w grę, jednak przez długi czas nie znalazłem egzemplarza godnego uwagi. Szukając dalej w ten sposób może to potrwać jeszcze kilka miesięcy dlatego zacząłem zwracać uwagę na inne motocykle. Tak właśnie trafiłem na hondę XR i poważnie myślę o jej zakupie. Na początek co sądzicie o tym egzemplarzu, może ktoś był oglądał, zna ten motor?

http://moto.allegro.pl/item972203097_honda...a_xr_650_r.html

 

Interesują mnie modele po 2000 roku, możliwie mało eksploatowane i z nie za dużym przebiegiem. Jak macie coś do polecenia to będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Wyczaiłem jakiś czas temu u gościa za granicą Xr 600 1990r wyszła by mnie jakieś 3200zł od razu powiem, że jej nie oglądałem ale w takiej cenie jeżeli sprzęt byłby ok to chyba się opłaca co? Na co zwrócić uwagę oglądając taką maszyne? Ogólnie to nie wiem kiedy teraz tam będę ale spytam teraz żeby już być przygotowanym jak tam się pojedzie.

Zdjęcia xr:

http://img716.imageshack.us/img716/9590/408670a.jpg

http://img11.imageshack.us/img11/6154/408670c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelę offtopa ale jeśli miał by ktoś do sprzedania xreczkę to piszcie,bo zakochałem się po uszy i poluje na hondzię

ps.oczywiście 400

Edytowane przez Korsaz

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co zwrócić uwagę oglądając taką maszyne?

silnik nie musi palić "na dotyk", ale ma chodzic bez zadnych nawet najmniejszych stuków, po rozgrzaniu ma nie dymić przy kręceniu silnika, jeśli silnik jest OK, to raczej juz warto to kupic za taką kasę, bo resztę zawsze mozna sobie podszykować (chyba, ze ktos rame spawał itp), sztuka ze zdjęcia wygląda na zadbaną

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...