RudyXJ Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Cyz w XR 600 bzlz stosowane 2 rodzaje tylnych lamp ? http://www.bikepics.com/pictures/519805/ http://www.bikepics.com/pictures/283443/ te widze sporadycznie ,a te praktycznie zawsze ... http://www.bikepics.com/pictures/236754/ http://www.bikepics.com/pictures/123146/ na czym polega różnica ? Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 (edytowane) na rocznikach. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_xr600r%2088.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr600r%2089.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_xr600r%2094.htm Edytowane 28 Lipca 2011 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 A na co zwrócić uwage przy zakupie, czy XR 600 z pierwszych roczników jeszcze z bębnowym hamulcem jest równie wartościowa jak nowsze modele ?? Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 o stary robisz mi konkurencje :D :D nie pomoge ci :icon_twisted: a tak na serio więc tak: słynna klapka gaźnika odrazu po kupnie inspekcja, jak jest choćby pęknięta wymieniaj, szkoda silnika roczniki do 88 miały jakiś problem z 3 biegiem, zresztą na allegro było parę sztuk z faktycznie wyskakującym 3 biegiem.... w roczniku 88 honda strzeliła sobie samobója i cylinder był na nicasilu-pomysł tak genialny że 89 i następne miały już żeliwne tuleje :D (starsze też były na żeliwie ) w którymś roku zmienił sie gaźnik-nie wiem czy czasem nie w 88 tylniego hamulca bębnowego nie mas co się bać-ja jestem wręcz zwolennikiem szczęki sie duuuuuuuuuuuużo wolniej zużywają niż klocki a skuteczność w terenie jest wystarczająca, na czarne mamy przednią tarczę... xr miały 2 wersje instalacji elektrycznej-jedna wyposażona w kierunkowskazy i stop druga nie, w tej co fabrycznie nie ma przewidzianych migaczy i stopu jest trochę dłubania żeby zamontować migacze i stop....ale to zależało chyba od tego na który rynek była przeznaczona nie od rocznika.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 michoa a dlaczego konkurencje?? Wielkie dzieki za b. przydatne info, wynika z tego by poprostu unikac r 1988 :) Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 michoa a dlaczego konkurencje?? Wielkie dzieki za b. przydatne info, wynika z tego by poprostu unikac r 1988 :) też chciałem w tym roku wsiąsć na xr600 a ich jest mało a zadbaną sztukę kupić to już w ogóle ciężko :D starszych niż 88 też bym unikał, produkowali je od 85 roku, coś musi być na rzeczy z tym 3 biegiem, bo na allegro już ze 3 sztuki stały gdzie sprzedający pokrętnie sie tłumaczył że ,,mechanik źle złożył skrzynię po remoncie'' i 3 bieg wyskakiwał.... tarczę na tył doszła w 91 roku dopiero, 90 jeszcze miały bęben.... mnie by najbardziej interesował 89-91 roczniki.... hamulec tarczowy vs bęben to jest tak..........z bębnem jak dostanie wody to w zasadzie przez krótki czas w ogóle przestaje hamować, tarcza hamuje zawsze nawet pod wodą, tylko że klocki jak lubisz błoto to moga nawet na sezon nie starczyć, a szczęki jak są dobrej jakości to jeszcze twoje dzieci będa na nich latać :D tu masz jeszcze materiał z motogena możesz zobaczyć byc może o czymś zapomniałem http://www.motogen.pl/laboratorium/testy-motocykli-uzywanych/honda-xr-600-r-wysportowana-babcia,art14.html wynika z niego że do 88 miały podciśnieniowy podwójny gaźnik z xl600 czyli mniej wrażen na pokładzie :icon_twisted: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 do textu z motogenu już doszedłem wcześniej, kurde, ładna z niemiec mi spieprzyła 1993 za 1100E z wyglądu igła więc chyba nie była mocno dobita ... Ale cóz ... Rozglądam sie dalej, najlepiej bylo by kupić coś zarej w PL do 5000PLN bo moto jednak ma swoje lata. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) wynika z niego że do 88 miały podciśnieniowy podwójny gaźnik z xl600 czyli mniej wrażen na pokładzie :icon_twisted: w XL był mechaniczny gaźnik i to własnie on robił robotę, po ogarnięciu jego używaniateż chciałem w tym roku wsiąsć na xr600:icon_mrgreen: Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 (edytowane) Rozglądam sie dalej, najlepiej bylo by kupić coś zarej w PL do 5000PLN bo moto jednak ma swoje lata. myśle że prościej by było pokonać chucka norrisa :D a tak na serio to ciężko będzie te motocykle mają chore ceny................myśle że za 6-7 coś wyrwiesz mniej może być ciężko mimo że to stary motocykl.... w XL był mechaniczny gaźnik i to własnie on robił robotę, po ogarnięciu jego używania fakt :D http://cgi.ebay.com/ebaymotors/85-XL600R-XL600-XL-600-R-carbs-carburetors-carb-honda-/220783598636?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3367ba5c2c faktycznie mechaniczny i taki był w xr do 88 roku potem zmienili na pojedynczy ...... :icon_mrgreen: ja miałem dziarę ,,honda'' i byłem ortodoksyjnym niereformowalnym fanem, plakat w pokoju,, skrzydła'' na dokumentach ale zbłądziłem i mam nauczkę i wniosek na przyszłość :D więcej nie zbłądze :D narazie jest dziura w budżecie wiadomo czemu, ale albo 600 albo 650r innej możliwości na następnego offroada nie widzę :D 400 raczej mnie nie jara nie będe w stanie wykorzystać jej zwrotności i lekkości a szkoda jej na topienie w piachu i długie proste bo moim zdaniem to jak jazda R1 po torze mx :D.......jakby mi odbiło na szosę to xl600 i kufry bo transalp mi sie nie podoba :P nawet teraz jako uniwersalny pierdzik mający zastąpić kibelek rozważam xl/xr/xlr :D jeszcze stara TT600 mi sie podoba ale nie TTR600 tylko ta stara TT z dwoma bębnami o taka http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_tt600%2083.htm 124kg na sucho japierdziele jeśli to jest masa z akumulatorem(bo tt600 miały aku) to to waży tyle co megahiperultrawypasiony drzE i tyle co xr czyli ostro.....mnie tam silnik z xt pasował, trochę zamuła w ogóle tych 40KM nie czuć, ale pali mało, jest wieczny, idiotoodporny, z dołu ciągnie jak lokomotywa spalinowo-elektryczna......ale mało tych motocykli już, szkoda :D Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 zaciśnij zęby, ogarnij tego drz-ta i nie kombinuj tez przydałby mi sie jakis pazdzież do spokojnej i ekonomicznej jazdy, ale szedłbym raczej w xtz750, te wszsytkie tt/xt to totalne muły, tzn. nie jest to słabe ale ma charakterystykę strasznie nudną, wolno się wkręca, ma bardzo mocny dół, nie szarpie jak honda, ale z kolei nie ma zupełnie góry moj kumpel Hipolit sprzedaje właśnie tt600s, pojezdził tym nawet nie jeden sezon i ma jej dosyć, niby ma to zawias usd, heble brembo+oplot i jakąś tam moc, e-starter ale moja stara pazdzieżowata xlka dawała wiecej frajdy i ważyła po małych zabiegach ze 30kg mniej... stara XR ma podobny ale ciut inny gaznik niz XL, kiedyś latał z nami gosc o nicku PrzemoXR600, jeśli taka xr i tt mają po 40sci pare koni to te yamahowskie konie jakies wykastrowane są :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 temat widze, że sie rozkreca ... jeszcze, jeeeeeszcze :P Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 no ja latałem trochę ttr i sprawiało to naprawdę mało frajdy, przynajmniej w porównaniu do exc520. TTR jest nudna i smutna jak stara pi*da, moc tylko na dole, później niby kręci i ciągnie ale to jednak nie to. Jeśli szukasz czegoś w lekki teren to xr będzie ok, ale jeśli masz trochę doświadczenia w jeździe off-road to xr'ka jest za ciężka i za słaba. Nadaje się na woła roboczego i napewno nie polecam zapuszczać się na niej samemu w głębsze błotka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 (edytowane) eśli taka xr i tt mają po 40sci pare koni to te yamahowskie konie jakies wykastrowane są :icon_razz: teoretycznie są 1-2Km różnicy to samo w momencie obrotowym(aczkolwiek na korzyść xr)...... moj kumpel Hipolit sprzedaje właśnie tt600s, pojezdził tym nawet nie jeden sezon i ma jej dosyć, niby ma to zawias usd, heble brembo+oplot i jakąś tam moc, e-starter ale moja stara pazdzieżowata xlka dawała wiecej frajdy i ważyła po małych zabiegach ze 30kg mniej... ja nie wiem jak to jest czy TT była od początku klepana we włoszech czy od kiedy ma przydomek belgrada czyli +/- od lat 90 bully był w tym megaobcykany wersje modele TT i ja go kiedyś pytałem więc gdzieś to chyba jest na forum :D.......orginalna stara TT miała np plastikowy bak a ttr ma chyba metalowy....mnie do ttr przestraszyły te padające moduły, orginał prawie 3 tys w ASO, zamiennika nie da sie kupić..........spotkałem gościa co 2 razy ten moduł wymieniał czyli na same moduły wydał 6 tys bardzo musiał ten motocykl kochać :D :D ......ale podobno w starej TT nie padały tylko w TTR TTRE i TTS sie to zdarzało.... tych TT było kilanaście jak nie dziesiąt wersji, najbardziej off była właśnie najstarsza TT chyba 59x, a TTRE600 to jest dual sport pokroju xteka ciężki, bak z blachy, e rozrusznik zawias gorszy niż w pierwszej TT .... silnik to jest chyba xt-ek a xtkiem jeździłem..........mnie tam ta ch-ka nie przeszkadzała, xr ma lepszą z drugiej strony TT ma rzadszy serwis, mniej pali coś za coś.... no ja latałem trochę ttr i sprawiało to naprawdę mało frajdy, przynajmniej w porównaniu do exc520. TTR jest nudna i smutna jak stara pi*da, moc tylko na dole, później niby kręci i ciągnie ale to jednak nie to. Jeśli szukasz czegoś w lekki teren to xr będzie ok, ale jeśli masz trochę doświadczenia w jeździe off-road to xr'ka jest za ciężka i za słaba. Nadaje się na woła roboczego i napewno nie polecam zapuszczać się na niej samemu w głębsze błotka :) xr 600 jest zbliżona parametrami do drz400e czyli do moich potrzeb jest wystarczająca, a przebija drztę prostotą serwisu a dla mnie to +..... wrzuciłem filmik do brudnych filmów o TT w tym już dosyć lipnym wydaniu czyli belgrada (+/-140kg ) ja tak za 20 lat nie bede latał wiec TT by mi stykła :D Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 wiadomo, może trochę niedokładnie napisałem bo kilka piw robi swoje, ale chodziło mi o to, że jak ktoś ma ambicję na cięższy teren, ostre podjazdy itp (vide puszcza bukowa w szczecinie, albo jakieś tereny górzyste) to takie krowy będą za ciężkie. Na zwykłe endurowanie są idealne :) (ttr jakoś nie przypadła mi do gustu :unsure: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 z numerów silnika idzie odczytać rok produkcji silnika w xr ?? nie chciałbym trafić na szczęsliwy egzemplarz 88 z nicasilem a wałki na rocznikach czy przekładki silnika są w moto z allegro normalną sprawą........może ten na nicasilu ma jakiś znak szczególny ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.