patrykt7 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 (edytowane) Witam!Od wczoraj jestem posiadaczem suzuki gsxr 600 srad z 1997r. Mam w związku z tym kilka pytań.1. Jak silnik jest zimny na ssaniu odpala bez problemu a jak sie nagrzeje i postoi kilka minut to ciężej zapala, czasem gaśnie. Co to może być?2. Z dolnych obrotów tj. do 2500 wcale jakby nie chciał jechać, ale potem ciągnie jak szalony. Czy to norma?3. Gdy moto chodzi na biegu jałowym i przygazuję do 6 tyś. obr. to do 2 tyś spada szybko ale na 2 tyś. się zatrzymuje na chwile i potem znowu spada. O co chodzi? Proszę o konkretne wypowiedzi, chciałbym aby nie było kłótni tylko po prostu chcę konkretnej odpowiedzi za co z góry dziękuję. PozdrawiamPatryk Edytowane 23 Czerwca 2007 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 (edytowane) PEWNIE MIOD W GAZNIKUa tak na powarznie to sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza Edytowane 23 Czerwca 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 A w jaki sposób to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Jesteś chyba za młody do takiego motocykla. Jak nie potrafisz tak prostej rzeczy zrobić to nie bierz sie w ogóle do tego moto, tylko wstaw do mechanika. Zresztą pewnie nie masz manuala nawet, którego sciagnij z sieci. W ogóle po pierwsze to trzeba wymienić płyny, filtry, zawory przejrzeć, jeśli jest na gaźnikach to gaźniki rozebrać i zobaczyc ich stan, dopiero wtedy brać sie za regulacje etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 (edytowane) Nie pytałem o to czy jestem za młody czy nie tylko poprosiłem o pomoc :/ W enduro prawie wszystko sam robiłem ale tu nie chce się czepiać, bo to całkiem inna bajka. Moto ma powymieniane wszystkie płyny synchro gaźników itd itp. A skąd tego manuala ściągnąć?Jest na gaźnikach, to nie wiesz, że w gsxr 600 wtrysk wszedł dużo później? Dowiem się czegoś w końcu? Edytowane 23 Czerwca 2007 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Odzywając się takim tonem do Forumowiczów nie licz raczej na ich pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 sprawdz stan kruccow ktore lacza gazniki z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Czy może ktoś mi pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ale w czym mamy Ci pomóc? Koledzy podali możliwe przyczyny "usterki" i teraz inicjatywa po Twojej stronie, żeby po kolei eliminować podane przyczyny. Nikt przez internet nie jest w stanie stwierdzić czy masz brudny gaznik, zużyte świece czy zasyfiony filtr powietrza. A co do serwisówki to albo masz ku temu osobną kategorię na forum, albo googlujesz, albo torrentujesz albo też EMULEujesz. No chyba, że liczysz, że ktoś Ci sam wyśle serwisówke na maila... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam! W jakim języku są serwisówki?Dostałem się do filtra powierza, który jest nowy. Ale czy może to być wina tego, że nie pasuje on na swoje miejsce dokładnie tj. nie wchodzi w to "jajowate" miejsce? Podokręcałem jeszcze obejmy trzymające krućce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) No, kolega się widzę poprawił :biggrin:To tak, jeśli chodzi o filtr powietrza:do niedawna w moim Zygzaku miałem jakiś docięty byle jak z gąbki i też nie za bardzo pasował na swoje miejsce (bokiem spokojnie moto mogło sobie zassać powietrze nie przefiltrowane) i po założeniu oryginalnego filtra różnicy nie odczyłem żadnej.Odnośnie serwisówek to najczęściej są w j. angielskim. Mozna też znaleźć w hiszpańskim i chyba niemieckim. W j. polskim nie licz, że coś znajdziesz :biggrin: Proszę, link dla Ciebie z serwisówka do Twojego moto ---> SERWISÓWKAprzewiń stronke i znajdziesz gsxr 600 '97-00 PozdrawiamPrzemek Edytowane 24 Czerwca 2007 przez przemekpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Kupienie 10 letniego GSXR na pierwszy szosowy motocykl, nie majac pojecia o mechanice i prawa jazdy to jeden z najglupszych pomyslow jak mogl ci wpasc do glowy.Motocykl nie jedzie z wolnych obrotow, tak jak wszystkie stare 600 z tych czasow, a oprocz tego wymaga dokladnego czyszczenia i regulacji gaznikow.Jak filtr nie pasuje do puszki filtra powietrza znaczy ze ktos wsadzil nieoryginalny filtr - wszystko tam musi pasowac aby silnik poprawnie pracowal i nie lapal "lewego" powietrza. To jest pewnie powod, ze obroty wieszaja sie na 2 tys i nie schodza szybko.Serwisowki sa glownie w jez niemieckim i angielskim. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Kolega Przemekpal pisze, że filtr nic nic nie zmienia a Pan Adam M. pisze, że zmienia, więc nie wiem już w końcu, czy zamówić nowy czy nie tu jest przyczyna :?: Być może, że jest tak jak mówi Pan Adam ale sam nie wiem... Albo filtr powietrza, albo gaźniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 To ze obroty ci sie wieszaja moze byc przyczyna lewego powietrza - a to jest sprawa nieszczelnego filtra. Cala puszka filtra jest tak zbudowana zeby zawierac jakas okreslona pojemnosc powietrza do wspolpracy z gaznikami, gdy nie jest szczelna to wszystko nie pracuje tak jak trzeba.Z kolei piszesz ze silnik bez ssania potrafi zgasnac - to jest wina ukladu wolnych obrotow w ktoryms z gaznikow.Naprawic trzeba obie rzeczy, czyli wyczyscic gazniki i zmienic filtr na oryginalny. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Dostałem się do filtra powierza, który jest nowy. Ale czy może to być wina tego, że nie pasuje on na swoje miejsce dokładnie tj. nie wchodzi w to "jajowate" miejsce? jeżeli chodzi Ci oto, że filtr "sprężynuje".... a pasuje dokładnie dopiero po dociśnięciu go pokrywą airboxa( tą z 4 śrubami) to tak ma być :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.