Skocz do zawartości

Problem suzuki gsxr 600 srad '97


patrykt7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od wczoraj jestem posiadaczem suzuki gsxr 600 srad z 1997r. Mam w związku z tym kilka pytań.

1. Jak silnik jest zimny na ssaniu odpala bez problemu a jak sie nagrzeje i postoi kilka minut to ciężej zapala, czasem gaśnie. Co to może być?

2. Z dolnych obrotów tj. do 2500 wcale jakby nie chciał jechać, ale potem ciągnie jak szalony. Czy to norma?

3. Gdy moto chodzi na biegu jałowym i przygazuję do 6 tyś. obr. to do 2 tyś spada szybko ale na 2 tyś. się zatrzymuje na chwile i potem znowu spada. O co chodzi?

 

Proszę o konkretne wypowiedzi, chciałbym aby nie było kłótni tylko po prostu chcę konkretnej odpowiedzi za co z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Patryk

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś chyba za młody do takiego motocykla. Jak nie potrafisz tak prostej rzeczy zrobić to nie bierz sie w ogóle do tego moto, tylko wstaw do mechanika. Zresztą pewnie nie masz manuala nawet, którego sciagnij z sieci.

 

W ogóle po pierwsze to trzeba wymienić płyny, filtry, zawory przejrzeć, jeśli jest na gaźnikach to gaźniki rozebrać i zobaczyc ich stan, dopiero wtedy brać sie za regulacje etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pytałem o to czy jestem za młody czy nie tylko poprosiłem o pomoc :/

W enduro prawie wszystko sam robiłem ale tu nie chce się czepiać, bo to całkiem inna bajka.

Moto ma powymieniane wszystkie płyny synchro gaźników itd itp. A skąd tego manuala ściągnąć?

Jest na gaźnikach, to nie wiesz, że w gsxr 600 wtrysk wszedł dużo później?

 

Dowiem się czegoś w końcu?

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym mamy Ci pomóc? Koledzy podali możliwe przyczyny "usterki" i teraz inicjatywa po Twojej stronie, żeby po kolei eliminować podane przyczyny. Nikt przez internet nie jest w stanie stwierdzić czy masz brudny gaznik, zużyte świece czy zasyfiony filtr powietrza.

 

A co do serwisówki to albo masz ku temu osobną kategorię na forum, albo googlujesz, albo torrentujesz albo też EMULEujesz. No chyba, że liczysz, że ktoś Ci sam wyśle serwisówke na maila...

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! W jakim języku są serwisówki?

Dostałem się do filtra powierza, który jest nowy. Ale czy może to być wina tego, że nie pasuje on na swoje miejsce dokładnie tj. nie wchodzi w to "jajowate" miejsce? Podokręcałem jeszcze obejmy trzymające krućce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, kolega się widzę poprawił :biggrin:

To tak, jeśli chodzi o filtr powietrza:

do niedawna w moim Zygzaku miałem jakiś docięty byle jak z gąbki i też nie za bardzo pasował na swoje miejsce (bokiem spokojnie moto mogło sobie zassać powietrze nie przefiltrowane) i po założeniu oryginalnego filtra różnicy nie odczyłem żadnej.

Odnośnie serwisówek to najczęściej są w j. angielskim. Mozna też znaleźć w hiszpańskim i chyba niemieckim. W j. polskim nie licz, że coś znajdziesz :biggrin:

 

Proszę, link dla Ciebie z serwisówka do Twojego moto ---> SERWISÓWKA

przewiń stronke i znajdziesz gsxr 600 '97-00

 

Pozdrawiam

Przemek

Edytowane przez przemekpal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupienie 10 letniego GSXR na pierwszy szosowy motocykl, nie majac pojecia o mechanice i prawa jazdy to jeden z najglupszych pomyslow jak mogl ci wpasc do glowy.

Motocykl nie jedzie z wolnych obrotow, tak jak wszystkie stare 600 z tych czasow, a oprocz tego wymaga dokladnego czyszczenia i regulacji gaznikow.

Jak filtr nie pasuje do puszki filtra powietrza znaczy ze ktos wsadzil nieoryginalny filtr - wszystko tam musi pasowac aby silnik poprawnie pracowal i nie lapal "lewego" powietrza. To jest pewnie powod, ze obroty wieszaja sie na 2 tys i nie schodza szybko.

Serwisowki sa glownie w jez niemieckim i angielskim.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Przemekpal pisze, że filtr nic nic nie zmienia a Pan Adam M. pisze, że zmienia, więc nie wiem już w końcu, czy zamówić nowy czy nie tu jest przyczyna :?: Być może, że jest tak jak mówi Pan Adam ale sam nie wiem... Albo filtr powietrza, albo gaźniki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze obroty ci sie wieszaja moze byc przyczyna lewego powietrza - a to jest sprawa nieszczelnego filtra. Cala puszka filtra jest tak zbudowana zeby zawierac jakas okreslona pojemnosc powietrza do wspolpracy z gaznikami, gdy nie jest szczelna to wszystko nie pracuje tak jak trzeba.

Z kolei piszesz ze silnik bez ssania potrafi zgasnac - to jest wina ukladu wolnych obrotow w ktoryms z gaznikow.

Naprawic trzeba obie rzeczy, czyli wyczyscic gazniki i zmienic filtr na oryginalny.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem się do filtra powierza, który jest nowy. Ale czy może to być wina tego, że nie pasuje on na swoje miejsce dokładnie tj. nie wchodzi w to "jajowate" miejsce?

 

jeżeli chodzi Ci oto, że filtr "sprężynuje".... a pasuje dokładnie dopiero po dociśnięciu go pokrywą airboxa( tą z 4 śrubami) to tak ma być :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...