Magda_Z_Tanowa Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Czy ktos z was montowal lub wie jakie dokladnie gazniki i od jakiego japończyka pasuja do ruska ( Urala) Widzialem taki patent na Szczecińskim zlocie w dnieprze ale jakoś nie wpadlo mi do głowy zeby zapytac to byl dnieper i pieknie chodzil Pozdrawiam Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 W Janku też już na własne oczy widziałem gaźnik podciśnieniowy.W zeszłym roku na zlocie k-750 była na takich gaźnikach, ale właściciela nie poznałem, niestety. W którymś ŚM była opisana jakaś przeróbka silnika ze zwykłego gaźnika na podciśnieniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 jaki przelot was interesuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 okolo 27 mm :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 27mm niewiem po co wam gaxniki podcisnieniowe;] średnio to bedzie wygladac w tak starym motocyklu;] Niemniej jednak widziałem fajny gaźniczek 28mm zastosowany w jakims skuterze miał wszystko czego wam potrzebnałacznie z pompka przyspieszajaca;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 nie musza byc podcisnieniowe moga byc mechaniczne chodzi to zeby byly dokladne i nie przepalaly 13 litrow benzyny na 100 km jakbys jeszcze powiedzial co to za skuterek byl :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Kumpel ma założone gaźniki podciśnieniowe w swoim dnieprze ale nie wiem od czego. Dzisiaj się go zapytam bo lecimy na motobazar i odpiszę. A ten dniepr nieźle zapie**ala tylko robił jeszcze szlif. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 z niecierpliwoscia czakam na odpowiedz zapytaj jeszcze czy potrzebne sa jeszcze jakies przerobki pozdrawiam Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 trzeba zrobić 1 dziurke w kolektorze i dorowadzic weżyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 chodzi to zeby byly dokladne i nie przepalaly 13 litrow benzyny na 100 kmWyreguluj sobie dobrze oryginalne, ustaw zapłon tak jak trzeba łącznie z przerwą, obchodź sie umiejętnie z gazem (przyspieszanie stopniowo odwijając gaz, a nie pełna rura) to Ci zacznie palić solo 5L/100 w trasie i góra 6,5L/100 w mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) Wyreguluj sobie dobrze oryginalne, ustaw zapłon tak jak trzeba łącznie z przerwą, obchodź sie umiejętnie z gazem (przyspieszanie stopniowo odwijając gaz, a nie pełna rura) to Ci zacznie palić solo 5L/100 w trasie i góra 6,5L/100 w mieście.A mi się coś wydaje że założyciel tematu swojego urala użytkuje z koszem i w zupełnie nie miejskich warunkach. Osobiście nie chciało by mi się rzeźbić innych gaźników ,eksperymentować z dyszami z cudownymi regulacjami itp dla nie wiadomego efektu. Wiadomo natomiast ze elektroniczny zapłon (krajowego producenta) + gaźniki k68 to wystarczająca kombinacja pod względem opłacalności z jakością działania silnika urala . Przypominam ze pytanie brzmiało "Czy ktos z was montowal lub wie jakie dokladnie gazniki i od jakiego japończyka pasuja do ruska ( Urala)". A nie o jakich przelotach gaźniki w już życiu widziałem .;] Edytowane 24 Czerwca 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 ale niesadzisz ze to pomaga? Musze sie sztywno trzymać tematu? jesli tak to i ty wyrażajac swoja opinie nie byłes scisły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 gaxnik pochodził od Zipa 125ccm niewiem jaki miał dokładnie gardziel, ale to duzy podcisnieniowiec :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Gazniki z japonskiego 2 suwa nie beda dzialaly prawidlowo w 4 suwie (zly ksztalt iglicy i rozpylaczy ). Adam m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 zip 125ccm to nie jest 2T i nie jest japoński. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.