Skocz do zawartości

Jaka 600ccm na początek?


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm od biedy GSXR? Przecież to ma tak samo 100KM silnik jak F3 :banghead: Wybiore to moto co będzie dostępne, czyli F3, Hornet, Fazer lub Gixer, któryś z tych :buttrock:

 

 

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie:

 

Ile wynosi OC do opłaty przy motocyklu o pojemności 600ccm, przy maksymalnych zniżkach? Serdecznie proszę o odpowiedz ile placicie za OC :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile wynosi OC do opłaty przy motocyklu o pojemności 600ccm, przy maksymalnych zniżkach? Serdecznie proszę o odpowiedz ile placicie za OC :lalag:

 

było na forum: w pzu, w granicach 60-80zeta - tyle ja płacę, o ile pamiętam. jedno tankowanie w każdym razie :buttrock:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi, ale z tym OC to wydaje mi się to cos za tanio :banghead:

 

 

Jeżeli macie jakieś sugestie w sprawie motocykli bądz eksploatacji to piszcie, chętnie się dowiem, w końcu człowiek uczy się całe życie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje ZXR 400 :] (kazdy swoje chwali) motorek dosyc mocny i bardzo sportowy (pozycja i charakterystyka silnika) pali w mieszanej jezdzie 5 litrow ( mniej niz MZ 251 ktora mialem poprzednio)

 

Ogolnie polecam w 100% ten motorek!

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie cbr 600 :biggrin:

 

co tu dużo gadać , większośc mówi, że 100KM to za dużo , że kusi itp.. powiem tak ... to czy przeżyjesz zależy w głównej mierze od tego co masz w głowie a nie co pod tyłkiem to po pierwsze

 

po drugie to takie konstrukcje jak CBR czy GSX-R mają o niebo lepsze hamulce, zawieszenie i harakterystykę zawieszenia, która w awaryjnych sytuacjach pozwala lepiej/szybciej zareagować w tych samych warunkach, niż ma to miejsce przy gumowatych heblach i zawieszeniu np GS500 czy B6... :icon_exclaim:

 

nawet jeśli chodzi o opony w takim GS to nie wiem czy producenci produkuja jakieś naprawde dobre gumy w takim rozmiarze... wiem, wiem mało koni i nikt tym na kolanie nie jeździ to prawda ale opony nie służą jedynie do przyspieszania czy wchodzenia na kolanie w zakręty ... ale również do sprawnego wytracania prędkości... zastanawiam się jak takie kołki trzymają podczas avaryjnego hamowania ;)

 

więc moim subiektywnym zdaniem lepiej zainwestować we własne bezpieczeństwo mimo że niektórzy rozumieją to na opak ... :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie jestem posiadaczem Hondy NSR125, lecz po 7miesiącach uzytkowania poprostu mi sie znudziła, te 30KM wykorzystałem już w 100% i teraz czas na cos innego...

Nie zrozum mnie źle, nie jestem z tych, którzy Ci powiedzą że na 600 się zaraz zabijesz, ale albo ja jestem jakieś totalne beztalencie albo Ty jesteś geniusz, bo ja po roku kulania się 34KM 500-tą zacząłem dostrzegać ile rzeczy nie umiem i owszem może pod względem przyspieszenia spod świateł wykorzystuję te koniki w 100% (w co też wątpię) to pod względami manewrowości, pokonywania zakrętów, hamowania awaryjnego itp to raczej dalej mam do 100% niż bliżej.

 

Z wymienionych przez Ciebie motków najbardzie podoba mi się chyba GSXR, ale ja jestem fanem włoszczyny więc z sześćsetek to Duca Monster ;)

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz wspomniałem: "Człowiek uczy się całe życie" Praktycznie kazdy weekend spędzam na torze, gdzie moja NSR wyjeździłem juz porządnie, nie katowałem, lecz wykorzystałem w 100%... Fakt po drogach publicznych jeżdze szybko, ale uważnie...

 

 

Co do hamulców i bezpieczeństwa to sie z tym stanowczo zgodze :biggrin: Podróżując NSR, przy gwałtownym hamowaniu musze uważać bo czesto ślizga sie przód, i jest on lekki, więc na nierównościach sie podskakuje ;)

 

 

Moge tylko mieć cichą nadzieje, że dożyje starości :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto raczej nie bedzie na ciebie wiec pewnie znizki masz udzo i cena jaka ktos juz podal jest prawdopodobna. ja w PZU OC (jedyna znizka to staz za kolkiem) place 180 pln. mam za to troche wzwyzek od normy ze wzgl na wiek. Kiedy pytalem o AC.. wycenili moto na 11 tysiakow (zero znizek - wiek, brak "regulaminowych" zabezpieczen itd) - 2600 pln/rok :icon_eek:

 

ps. monster rzadzi..ale przy wymaganiach zalozyciela temato to juz raczej na prezent komunijny sie nadaje...bo za to kwote to mocnego monstera nie kupi

Edytowane przez popek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezent komunijny? :icon_eek: Żebym to jeszcze posiadał bogatą rodzine, która mi cos dołoży do motocykla, ehhh...

 

 

 

 

Pozostane przy CBR F3 lub GSXR, wydaje mi sie, że są to 2podobne rywale :flesje:

 

 

 

EDIT:

 

18tke kończe we wrześniu więc moto będzie na ojca, który ma 100%zniżek z których ja korzystam, od 3lat tak robimy i zniżki leca na moje konto mimo, że jest zarejestrowane na niego(jestem prawnym współwłaścicielem) :cool:

Edytowane przez Simek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznie pokonuje duzo km, i na słynnej NSR radze sobie bardzo dobrze(pomine szczegół, że nie mam prawojazdy, które każdy może kupić, papierek nie świadczy o człowieku, że potrafi jeździc i potrafi zachować się na drodze ) :smile:

Dziękuje i czekam na trafne sugestie

 

Jeśli papierek nie świadczy o tym czy człowiek umie jeździć to co w takim razie ma przekonać policjanta ? Po coś jednak to prawo jazdy jest :wink:

 

A ja proponuje ZXR 400 :] (kazdy swoje chwali) motorek dosyc mocny i bardzo sportowy (pozycja i charakterystyka silnika) pali w mieszanej jezdzie 5 litrow ( mniej niz MZ 251 ktora mialem poprzednio)

 

Ogolnie polecam w 100% ten motorek!

 

Sam miałem zaproponować 400 z powodu odpowiednio sportowej charakterystyki i lżejszej kontrukcji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz 3razy byłem zatrzymany przez policje na NSR(zarejestrowana jest na A1, którego nie posiadam) a policjant to też człowiek(w jednym z trzech przypadków, usłyszałem wprost, że albo płace 50zł albo konfiskuja motocykl na parking policyjny, łapowkarstwo prosto w oczy ;) )

 

 

ZXR 400 też fajny motocykl, wezme go pod uwage, lecz jednak Cebra to jest to, mimo wszystko :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, bierz 600, nie ma co sie bawic w GSa, to dobre na 1szy motor.

 

Tylko na poczatek spokojnie, 2-3 miesiace nie wariuj zanim nie obczaisz co i jak.

 

Tak swoja droga te naprawde sportowe to ponizej 7-8 litrow nie zejdziesz na pewno, jesli zalezy Ci na ekonomice to moze CBR 600 F, troche spokojniejszy, albo GSX 600 F, powinny sie trzymac 5-6 litrow.

 

Tak naprawde to obczajaj co sie trafi, zalezy od konkretnego egzemplarza, czasami sa okazje fajne.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...